Ηρώ
Άνοιξα τα μάτια μου και συνειδητοποίησα ότι ήταν πρωί.
Σηκώθηκα από το κρεβάτι και ο πόνος ήταν αισθητός, αλλά ελπίζω να φύγει σύντομα.
"Μήπως κάποια δυσκολεύεται να περπατήσει;" με ρώτησε γελώντας.
"Σκασε!!" του είπα γελώντας. Δεν μπορώ να καταλάβω πως και γιατί αλλά μου έφτιαξε την διάθεσηΑφού πήγα στην τουαλέτα, έτριψα τα δόντια μου, πλυθηκα και επέστρεψα στον Χάρη.
Τον είδα να αλλάζει τα λευκά σεντόνια τα οποία ήταν πλέον κόκκινα κάτι το οποίο με έκανε να ντραπω.
"Δεν χρειάζεται να ντρέπεσαι μωρό μου, είναι απόλυτα φυσιολογικό όλο αυτό."
"Λοιπόν πάμε να σε καθαρίσουμε και μετά θα καλέσουμε να μας φέρουν πρωινό εντάξει;"
"Να με καθαρίσετε ποιοι ακριβώς;"
"Μα εγώ φυσικά, να μην περιποιηθω την όμορφη κοπέλα μου."
"Η όμορφη κοπέλα σου έχει χέρια και μπορεί να περιποιηθει μόνη της... "
"Όχι σήμερα μωρό μου. " είπε χαμογελώντας αυτάρεσκα και μετά από αυτό με πήρε αγκαλιά και με μετέφερε στο μπάνιο, χωρίς να προλάβω να αντιδράσω."ΧΑΡΗ ΑΣΕ ΜΕ ΚΑΤΩ ΤΩΡΑ. "
Μολις φτάσαμε στο μπάνιο με ακούμπησε στον πάγκο και με τα χέρια του έπιασε την μπλούζα του, την οποία φόρεσα χτες το βράδυ.
Την έβγαλε και έμεινα γυμνή από την μέση και πάνω.
Τα μάτια του εξερευνησαν το γυμνό στερνό μου και με τα χέρια του χάιδεψε την μέση μου."μωρό μου..." γρύλισε με την βαθιά σεξυ φωνή του.
Αφαίρεσε το εσώρουχο μου και με πήρε αγκαλιά τοποθετώντας με στην μπανιέρα.
Αφού αφαίρεσε και εκείνος κάθε ίχνος υφάσματος από πάνω με ακολούθησε στην μπανιέρα.Άνοιξε το νερό και καυτό νερό με έλουσε, ικανοποιώντας με, είμαι από αυτούς τους τύπους που το νερό θέλουν να είναι καυτό βλέπετε.
Άρχισε να μου απλώνει το αφρόλουτρο και πραγματικά με άναψε τόσο πολύ όλη αυτή η κίνηση... Αυτό το παιδί θα με τρελάνει πραγματικά...
Ένα μήνα μετά.
Μπήκαμε στο πλοίο με προορισμό την Νάξο.
Ήμουν τόσο χαρούμενη που θα πηγαίναμε όλοι μαζί διακοπές.
Γνωριστήκαμε με την Νίνα, την κοπέλα του Νίκου και τον Αντώνη το αγόρι της Αγγελικής. Μου φάνηκαν καλά παιδιά και νομίζω θα ταιριάξουμε.Η Νίνα έχει μαύρα σγουρά μαλλιά και γαλάζια ματιά, ένας υπέροχος συνδιασμος, ενώ ο Αντώνης έχει κάστανα μαλλιά και ματιά αλλά τόσο όμορφα χαρακτηριστικά. Ταιριάζουν 100% ο ένας με τον άλλον και είμαι τοσο χαρούμενη που επιτέλους βρήκαν κάποιον που αγαπούν όπως και εγώ...!
YOU ARE READING
Falling in love
Random"Είσαι σίγουρη ότι δεν νιώθεις κάτι για εμένα;" με ρώτησε με αυτό το υπέροχο χαμόγελο του. Μου την σπάει όταν ξερει πως έχει δίκιο. Και για άλλη μια φορά ήταν σωστός. "Φυσικά" είπα, ανησυχώντας για το αν είμαι πειστική. "Εγώ νομίζω πως κάνεις λάθος"...