Chapter 39

292 16 0
                                    

Ηρώ

Άρχισε να μου βγάζει το φόρεμα και όταν συνειδητοποίησε ότι δεν φοράω σουτιέν το μάτι του έλαμψε.

"Όχι σουτιέν; Μου αρέσει.!"

Αμέσως  πήρε το στήθος μου στα χέρια του και άρχισε να του κάνει μασάζ κάτι το οποίο με ευχαρίστησε απίστευτα. Τα ζεστά του δάχτυλα πάνω στο σώμα μου ήταν το κάτι άλλο. Συνέχισε, πιπιλώντας το, κάτι το οποίο με έκανε να αναστενάξω.

Σταμάτησε για λίγο και με κοίταξε στα μάτια, ένιωσα αρκετά αμήχανα καθώς το μόνο που με κάλυπτε ήταν το εσώρουχο μου.

Οπότε αγκάλιασα τον εαυτό μου θέλοντας να κρύψω ότι περισσότερο μπορούσα.

Εκείνος μου έβγαλε τα χέρια με έναν γλυκό τρόπο αλλά ταυτόχρονα και απαιτητικό.

"Για ποιο λόγο καλύπτεσαι; Κοίταξε τον εαυτό σου, έχεις χαρακτηριστικά που άλλες ζηλεύουν. Μην είσαι χαζή Ηρώ μου." λέει γελώντας στο τέλος, αφήνοντας μου ένα φιλί στην μύτη

Εγώ αποκτώντας αυτοπεποίθηση, μας γύρισα ανάποδα ανεβαίνοντας πάνω του. Άρχισα να τον χαϊδεύω απαλά, εξερευνώντας το πρόσωπο του. Ξεκίνησα από τα απαλά, κάστανα μαλλιά του, συνέχισα με το σαγόνι του. Έχει τόσο απαλό δέρμα. Του φίλησα για λίγο τον λαιμό όσο πιο αισθησιακά μπορούσα, δεν το έχω ξανακάνει, όλο αυτό είναι κάτι καινούριο για εμένα.

Νομίζω του έκανα και ένα σημαδάκι, να ξέρουν σε ποια ανήκει κιόλας. Συνέχισα, χαϊδευοντας τους κοιλιακούς του. Αυτό το παιδί θα με τρελάνει. Το σώμα του είναι τόσο σφιχτό!

Μετακινήθηκα υπερβολικά κάτω, φτάνοντας στο εσώρουχο του. Πήρε μια κόφτη αναπνοή, ξαφνιαζοντας με. Δεν ήξερα ότι είχα τέτοια επιρροή κάνω του.

Το χέρι μου πέρασε μέσα από το εσώρουχο του αγγίζοντας τον. Ήταν σκληρός και μάλιστα μεγάλος...

"Ξέρεις ότι αν δεν θες να το κάνεις δεν χρειάζεται. Μπορώ να το κανονίσω και μόνος μου."

Εγώ δεν του απάντησα, και συνέχισα να τον αγγίζω. Δεν ξέρω πως να το κάνω και έχω αρχίσει να ανησυχώ.

"Θες να σου δείξω πως;" με ρώτησε διαβάζοντας τις σκέψεις μου.

Εγώ ενευσα και τα μεγάλα του χέρια έπιασαν το δικό μου, μετακινώντας το πάνω κάτω στο όργανο του. Οι αναπνοές που έπαιρνε γίνονταν όλο και πιο κοφτές και αναστέναζε ανά διαστήματα. Μου άρεσε να τον βλέπω έτσι εξαιτίας μου. Ύστερα από λίγο πήρε το χέρι του και είχα τον πλήρη έλεγχο. Τα μάτια του είχαν γυρίσει από την ευχαρίστηση που του προσέφερα και όλη αυτή η εικόνα ήταν μια από τις καλύτερες.

Falling in love Where stories live. Discover now