Hρώ
Αφού τελείωσα το μπάνιο μου, ντύθηκα. Φόρεσα ένα κόκκινο μακρύ φόρεμα, το οποίο είχε ενα σκίσιμο στο ένα πόδι και το πάνω μερος του είναι δαντελωτό. Το είχα αγοράσει πριν δύο μήνες, το είδα σε μια βιτρίνα και απλά το ερωτεύτηκα. Το συνδύασα με χρυσές γόβες και φόρεσα έντονο κόκκινο κραγιόν και μάσκαρα.
Κατέβηκα τις σκάλες και τον βρήκα στο σαλόνι.
"Ηρώ είσαι ετ- Ουαου μωρό μου εισαι υπέροχη. Πότε το πήρες αυτό το τέλειο φόρεμα και γιατί δεν το έχει ξαναβάλει;" μου είπε τσεκάροντας με από πάνω μέχρι κάτω.
"Δεν υπήρχε λόγος να το φορέσω κάπου, αλλά έφτασε η ώρα." του είπα γελώντας.
[...]
Φτάσαμε σε ένα υπέροχο εστιατόριο. Ήταν πολύ κυριλέ και ευχαριστώ το ένστικτο μου που μου είπε να φορέσω καλό φόρεμα.
Ο Χάρης έδωσε το επώνυμο του για να κάνει έγκυρη την κράτηση μας.
Μια ευγενική κοπέλα μας οδήγησε στο τραπέζι μας το οποίο με ενθουσίασε ιδιαίτερα. Το όλο μέρος ήταν όμορφο, ούτως ή άλλως με έχει συνηθίσει σε όμορφα μέρη...[...]
Αφού επιστρέψαμε σπίτι, έβγαλα τις γόβες που τόσο με πέθαιναν και ανέβηκα στο δωμάτιο μας για να βάλω τις πιτζάμες μου.
Καθώς έβγαζα το σουτιέν μου φορώντας από κάτω εσώρουχο, εισέβαλε ο Χάρης.
"Βλέπω σου άρεσε το δώρο μου..." μου είπε με την βραχνή σεξυ φωνή του, τσεκάροντας με από πάνω μέχρι κάτω.
Εγώ προσπάθησα να καλυφθώ, παρόλο που με έχει δει χιλιάδες φορές με λιγότερα ρούχα πάνω μου."Ω μην μου κρύβεις την θέα ξέρεις ότι μου αρέσει, έτσι;"
Εγώ είχα μείνει άφωνη, ακόμα και μετά από τόσα χρόνια τα λόγια του έχουν την ίδια επιρροή με τότε...
Με πλησίασε και τα σαρκωδη, ροζ του χείλια ήρθαν σε επαφή με τα δικά μου.
Το φιλί δεν ήταν γλυκό αυτή τη φορά έβγαζε πάθος. Τα χέρια του κατευθυνθηκαν στο εσώρουχο μου, χαϊδεύοντας το μπούτι μου."Ξέρεις γαργαλάει αυτό." του είπα προσπαθώντας να συγκρατήσω τα γέλια μου. Δεν ήθελα να χαλάσω την στιγμή αλλά δεν αντέχω το γαργαλητο.
Τα χέρια του έφτασαν την περιοχή μου και την πείραζαν με ένα αργό τρόπο. Έπειτα το πρώτο του δάχτυλο εισέβαλε μέσα μου, κάνοντας με να βγάλω τον πρώτο μου αναστεναγμό.
Με κατεύθυνε στην άκρη του κρεβατιού όσο εκείνος εσκυψε μπροστά μου.Μου έβγαλε εντελώς το εσώρουχο και ένιωσα την γλώσσα του να εισβάλει μέσα μου, χωρίς προειδοποίηση.
Η γλώσσα του έκανε θαύματα καταφέρνοντας να με φέρει στον πρώτο μου οργασμό.Με σήκωσε και με ακούμπησε πάνω στο κρεβάτι με αυτόν από πάνω του.
Πλησίασα τα χείλη του ξαφνιάζοντας τον από την πρωτοβουλία μου. Οι αναστεναγμοί του ήταν ανεξέλεγκτοι.
Του έβγαλα τα ρούχα και πλέον ήμασταν και οι δύο χωρίς ίχνος υφάσματος πάνω μας, εκείνος μέσα μου φέρνοντας ο ένας τον άλλον στα όρια του."Ξέρεις ότι με τρελαίνουν οι αναστεναγμοί σου έτσι;" με ρώτησε
"Μπα δεν έχω ακούσει κάτι..." του είπα πειράζοντας τον
"Χμμμ... Με τρελαίνουν οι αναστεναγμοί σου μωρό μου, ειδικά όταν είμαι εγώ η αιτία." μου είπε τελειώνοντας μέσα μου θυμίζοντας μου ότι κάτι ξεχάσαμε."Σε αγαπώ Ηρώ μου. "
"Και εγώ Χάρη! "Και αυτή ήταν η ιστορία μας όσο για το τι συνέβη έπειτα μην ανησυχείτε. Καταφέραμε μετά από πολύ προσπάθεια να κάνουμε δύο πανέμορφα κοριτσάκια. Ήταν ότι καλύτερο μου συνέβη μετά τον άντρα μου... Τελικά καλά έκανα και έκατσα στο παγκάκι τότε, αν δεν ήταν εκείνο ποιος ξέρει που θα βρισκόμασταν τώρα;)
______________________________________
Αυτό είναι το φόρεμα τηςςςς!!!
Και ναι αυτό ήταν το τέλος μας... Ελπίζω να σας ικανοποίησε και να σας άρεσε. Θα μου λείψετε εσείς οι τρεις αναγνώστριες μου πάρα πολύ!!!
Ξέρω ότι μια από εσάς ήθελε δίδυμα διαφορετικού φύλου, αλλά προτίμησα να τα κάνω κοριτσάκια. Ελπίζω να μην μου θυμώσει 😂.Λοιπόν ας μην επαναλάμβανομαι το τέταρτο κεφάλαιο της νέας μου ιστορίας έχει ήδη ανέβει και ελπίζω να σας αρέσει. Να τονίσω ότι το βιβλίο αυτό είναι από την μεριά του Αλέξανδρου, ο οποίος είναι και ο πρωταγωνιστής μας.
Λοβ γιου ολ!!! ❤️❤️❤️❤️❤️
Μελίνα
أنت تقرأ
Falling in love
عشوائي"Είσαι σίγουρη ότι δεν νιώθεις κάτι για εμένα;" με ρώτησε με αυτό το υπέροχο χαμόγελο του. Μου την σπάει όταν ξερει πως έχει δίκιο. Και για άλλη μια φορά ήταν σωστός. "Φυσικά" είπα, ανησυχώντας για το αν είμαι πειστική. "Εγώ νομίζω πως κάνεις λάθος"...