"Sunbae! Pergi dulu!!!!" Sunwoo dah pecut dulu.
'Damn.. Dia tinggalkan aku sorang-sorang dengan Lin' Kevin dah buat meme dia.
"Sunbae bagitau pasal sunbae kena reject dulu ke?" Soal Lin. "Sejak bila aku kena reject hah! HAH!" Kata Kevin tak puas hati. "Alaaaaa Lin tak kata sunbae ni tak hensem. Tu haaa ramai lagi nak kat sunbae sebab apa... jawatan sunbae sebagai ketua pelajar. Eh takdelah... " Lin mula mengarut.
"Kau nak cakap apa sebenarnya ni?" Soal Kevin. "Sunbae... Mungkin sekarang ni kalau perempuan nak kat sunbae sebab jawatan. Tahun depan kan sunbae dah keluar... Waktu tu sunbae carilah yang ikhlas nak sunbae" kata Lin. "Cehh habistu yang kau dari dulu suka mamat takde brain cell tu asal?" Kata Kevin.
"Sunbae pun takde brain cell kan? Sebab... Sebab... Saya YANDERE!!! Kalau saya tak dapat Younghoon. Saya bunuh sunbae" acah Lin. "Kau ni tengok anime banyak sangatlah" sampuk Jacob yang entah dari mana.
"Nah haaaa kau cakaplah dengan Younghoon ni" Jacob menarik Younghoon yang lalu tepi diorang. "Ye kenapa?" Soal Younghoon blur. Kevin dan Jacob pulak blah sepantas kilat.
Younghoon blur nak mampus waktu tu.
"Oh budak rumah hantu. Hai" tegur Younghoon. "Eh taik kucing!!" Younghoon tunjuk bawah, terus Lin tengok bawah takut dia terpijak pulak. Dia dongak.
"Betul ke kau suka aku? Sebab haritu kau kata nak jadi girlfriend aku?" Soal Younghoon. "Apa kena mengena dengan taik kucing?" Soal Lin. "Tak.. Sajer nak buat suspens" Kata Younghoon.
.....
Pagi tu...
Lin pergi loker dia...
Lin P.O.V
Apa semua ni? Asal dekat pintu loker alu penuh dengan gambar Younghoon.
"Eii tu kan budak yang obses dengan Younghoon tu kan?"
"Dengar kata... Younghoon yang bengong tu dah reject dia banyak kali tapi dia still nak Younghoon"
"Lepastu asyik ganggu hidup kawan Younghoon tu sebab nak minta tolong"
Lin terdengar segala kata-kata menghina tersebut. Dia hempas loker dia dan koyakkan semua gambar Younghoon dekat loker tu.
Dia lari ke kelas sambil kesat air mata dia.
Bamm!!
YOU ARE READING
© | 𝐀𝐍𝐆𝐄𝐋 𝐃𝐑𝐄𝐀𝐌𝐒°¹ ᵏⁱᵐ ˢᵘⁿʷᵒᵒ
Fanfic[EDISI THE BOYZ 1.0] Seorang bidadari... New: ye kenapa? Bukan kau jangan perasan. Jacob: Saya.. Saya!! Kau pun bukan. Tidak semua yang cantik memang dah lahir cantik. Usaha dan semangat Yang penting disiplin diri. Jadi apa kena mengena dengan Angel...