-16-

780 45 110
                                    

Gözümü kırpmadan yanımıza varmak üzere olan Ata'ya bakıyordum. Açıkçası yanındakiler umurumda bile değildi, sinirden başım çatlamak üzereydi. Bu ne cüretti böyle?

"Daha ilk günden kurmuş çetesini lan, herifteki rahatlığa gel anasını satayım."

Doğan'ın gözlemine Ecem moralsizce cevap verdi. "Sanmam. Bunları daha önceden de görmüştüm yanında, yeni değiller."

Yerimde dikleştim ve rahatsız bir pozisyon aldım. Gerilmekten patlayacaktım birazdan, karnıma sancılar girmeye başlamıştı. Ata, gözlerini gözlerimden bir kez bile ayırmadan yanındakilerle oturduğumuz banka ulaştığında tek kaşımı kaldırıp kollarımı göğsümde kavuşturdum.

"Selam. Nasılsın canım kardeşim?"

Ecem rahatını bozmadan sağ ayağını sol dizinin üzerine yasladı ve kafasını yana çevirerek Ata'ya küçümser bir bakış attı. "Sen gelene kadar gayet iyiydim aslında."

Ata güldüğünde bakışlarımı yere çevirdim. Bir yandan ağzının ortasına patlatmak istiyor, bir yandansa kıyamıyordum. Tunç'un boğazını temizlediğini işittim.

"Hayırdır? Bir problem mi vardı?"

Tunç'la Ata arasında her zaman farklı bir gerilim olmuştu. Ata, Doğan'dan da haz etmezdi ama Tunç'la birbirlerinin zıttı karakterlere sahip oldukları için aralarındaki atışmalar ayrı bir boyutta olurdu. Bunun sebebi olmaktan nefret ediyordum.

"Problem falan yok. Kardeşimi görmeye geldim."

Konuşmamak için dudaklarımı birbirine bastırdım. Hepimiz amacının ne olduğunu tam olarak bilmesek de bu olmadığını biliyorduk.

"Kardeşini evde istediğin kadar görürsün. Burada istenmiyorsun."

Tunç ayaklanıp Ata'nın karşısına geçtiğinde onu tutmak için uzanmış fakat başaramamıştım. Ata, parmağıyla yavaşça burnunu kaşıyarak Tunç'un üzerine doğru bir adım attığında Doğan Tunç'un yanına geçmiş, Ecem'le biz de yerimizden kalkmıştık.

"Bak sen. Tüh, ben de tam burada durmak istiyordum, onu ne yapacağız?"

"Gerekirse ayaklarını yerden keseriz, sen merak etme." Doğan da Ata'nın üzerine doğru bir adım attığında Ata'nın arkadaşları yanında belirmişti.

"Hadi ya, nasıl olacakmış o?"

Duyduğum yabancı, ama bir o kadar da tanıdık sesle birlikte gözlerimi buraya geldiklerinden beri hiç bakmadığım, Ata'nın arkadaşları olan çocuklara çevirdim. Bu konuşan çocuğu ve yanındakini bir yerden gözüm ısırıyordu ama... Dur bir dakika!

"Hadsiz çocuk ve yancısı?"

Kaşlarım çatılırken ağzımdan çıkan kelimelere engel olamamıştım. Bu salaklar ancak Ata'nın arkadaşları olabilirdi zaten. Kahveyi üzerime döken çocuk, sarı saçlarını eliyle düzeltip yeşil gözlerini bana çevirdi. O da şaşırmıştı.

"Geveze kız?"

Ortamda tuhaf bir sessizlik oluşurken içimden şansıma küfrediyordum. Hepsi şaşırmış olmalıydı ki, birbirlerine laf atmayı bile kesmişlerdi.

"Siz tanışıyor musunuz?"

Ata'nın beklenen sorusuyla gözlerimi devirdim. Bu onu ne kadar ilgilendirirdi ki?

"Tanışmak denemez. Arkadaş sağolsun üzerime kahve dökülmüştü."

"Sen önüne bakmadığın için olmuştu hepsi, hatırlatırım."

Tereyağ gibi üste çıkmaya çalışması sinir bozucuydu. Gülümsedim. "Yüzüne döktüğüm kahveden sonra hâlâ bu cümleleri sarf edebiliyor olman büyük başarı."

Hadsizin yancısı, Ata'nın kulağına bir şeyler fısıldadığında Ata Tunç'un omzuna elini koydu. Tunç'un gözlerinin koyulaşmaya başladığını gördüğümde yutkundum. On saniye içinde o el o omuzdan inmezse büyük kavga çıkacaktı.

"Bu tatlı sohbete devam etmek isterdim ama halletmem gereken bir işim var. Bilirsiniz, meşgul bir insanım."

Ata, elini Tunç'un omzundan çekip bana gülümsedikten sonra arkasını dönüp uzaklaşmaya başladı. Hadsiz ve yancısı da onun kuyruğu gibi peşine takıldıklarında rahat bir nefes verdim. Aslında rahatsız bir nefes almam gerekiyordu çünkü hissediyordum; her şey yeni başlıyordu.

tuncpeker: No sleep

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

tuncpeker: No sleep

1.346 beğeni, 16 yorum

hirabatak: Yes sleep, yes

ecemaltun: Nazar boncuğu takacağım sana aslanım
     tuncpeker: @ecemaltun Neden?
     ecemaltun: @tuncpeker Nazar değmesin diye
     doganyildiz: @ecemaltun ha ha ha çok güldüm bahçeye diktiler

doganyildiz: Gençlik bitmiş çıplak fotoğraf atıyor herkes yazıklar olsun
     tuncpeker: @doganyildiz kaslarımı kıskanmayı kes maymun surat büyüyünce senin de olur
     doganyildiz: @tuncpeker üstüme iyilik sağlık

cigdem.x: Beni bir gün ders çalıştırsana Tuunç, çok eksiğim var :((
     tuncpeker: @cigdem.x bakarız
     ecemaltun: @cigdem.x HOŞT ULAN YAVŞAMA @hirabatak BURALARI BOŞLAMIŞIZ LAN ŞUNLARA BAK
     hirabatak: @cigdem.x biz seni çok güzel çalıştırırız, Tunç'a hiç gerek kalmaz. :)

Ve bu bölüm de böyle biter. Bölüm sonuna instagram kısmı koymak tuhaf geldi, hep başlarda koyuyordum. Neyse.

Yakında maalesef okul açılacak. Dedim açılmadan atabildiğim kadar bölüm atayım. :(

Umarım beğenmişsinizdir. Bir sonraki bölüm texting olabilir de, olmayabilir de. Karar veremedim tam ama bilin ki ya bir sonraki bölüm, ya da bir bölüm sonrası olaylı olacak.

Hoşça kalın!

BATAKLIK | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin