-22-

782 46 124
                                    

hirabatak: Güz yağmurlarında uzansak kaldırımlara

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

hirabatak: Güz yağmurlarında uzansak kaldırımlara...

220 beğeni, 14 yorum

tuncpeker: Hasta olursun izin vermem

ataaltun: Uzanalım?
     tuncpeker: @ataaltun Siktir git şurdan
     ataaltun: @tuncpeker kudurdun bakıyorum :)
     ecemaltun: @ataaltun #ülkemdeyavşakinsanistemiyorum

doganyildiz: Palamutu görmeyeyim diye bulanıklaştırdın arka planı değil mi? kArdEş dEdİkLeRiMiz kAlLeŞ oLmUş

ecemaltun: Yanağındaki ben olayım asma şu suratını ya

yankimercan: Neden bu kadar mutsuzsun?
     ecemaltun: @yankimercan arkadaşının piçlikleri sağ olsun
     yankimercan: @ecemaltun Senin de abin değil mi?
     ecemaltun: @yankimercan abim olması piç olduğunu değiştirir mi?

kaancaglar: Ezip geçsen de darılmam
     hirabatak: @kaancaglar Hayret bu kez zıt düşmedin.
     kaancaglar: @hirabatak üzgün insanlara sataşmak hobim değil diyelim :)

bocekbilimcisi: Sen ağaçları, ben seni

Düşüncelerimin resmini çizebilmek isterdim. Eğer düşünceler ayaklanabilseydi, benimkiler dünyanın büyük kısmında ufak çaplı bir kaos meydana getirirdi. Siyah bulutlarla kaplı, sisli bir gökyüzü görüyorum tam tepemde. Oysa mavi umudun rengi derler. Umut, şimdi nerede? Üstü kömürlerle örtülmüş bir madene mi dönüştü, yoksa en başından beri böyleydi de biz mi göremiyorduk?

Önüme uzatılan pamuk şeker, elma suyu ve meyveli keki gördüğümde dudaklarımda oluşan tebessüme engel olamadım. Hazal'ın beni kendi dilinde tehdit etmesinden sonra Ecem yanıma gelmişti. Neden geldiğini sorduğumda çalışmanın ertelendiğini söylemiş, ağzımı kapalı tutmak istesem de birkaç saat önce beni zorla yakınlardaki bir parka getirtip her şeyi bir bir anlattırmıştı. Güya yanımdan su alma bahanesiyle ayrılmıştı ama bizim çocukları çağırabilecek potansiyelde biri olduğundan bu duruma şaşırmamıştım.

"Duydum ki birileri mutsuzmuş. Senden tatlı olmasın ama kaptım pamuk şekeri geldim." Tunç'un uzattığı pamuk şekeri alırken tebessümüm büyümüştü.

"Kankacığım biliyorum üzümlü sevmiyorsun ama bakkalda bir tane bile çikolatalı yoktu. Ben de kekin içindeki üzümleri çıkardım. Çok zekiyim, değil mi?"

Hakikaten Doğan'ın avucunda tuttuğu paketin bir kısmı bantlanmıştı. Doğan, dişlerini göstererek gülümsediğinde Ecem başını onaylamazca salladı. "Hayatımda senin kadar mal bir varlık görmedim."

BATAKLIK | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin