Fotoğrafta bizim bela tayfa var kdslkdsğfl.
Ecem gülüşüne kurban.
Tunç gözlerinde boğuluyorum evladım.
Doğan, nereye bakıyorsun sen öyle annecim? Shsldjslfkx.
İyi okumalar.
"Beni getireceğin yere sokayım Doğan. Sana daha çok sokayım. Önümü göremiyorum lan!"
"Ecemoşum bir de kibar der sana. Bana dediklerini duysa keşke. Cık cık, çok ayıp."
Oflama sesini duyduğumda güldüm. Ama haklıydı bir yandan, nereye gelmiştik biz böyle? Karanlıktı ve hiçbir şey göremiyordum. Üstelik gündüzdü.
"Dursana burada iki dakika tuş."
Tunç'u bırakıp birkaç adım ilerledim ve telefonumu çıkartıp Ecem'i aradım.
"Sen bir boklar çeviriyorsun, değil mi?"
Ecem'in açmasını beklerken Tunç'a dönüp otuz iki diş sırıttım. "Kesinlikle Ecem seni Hira ve Ata'yı ayırma planımız için attığı konuma getirmemi falan istemedi, saçmalama."
Tunç, söylediğim cümlelerden dolayı yüzüme öfkeli bir şekilde bakarken dudağımı ısırdım. Ardından Ecem'in kulağımda bağırması sağır olmama sebep olmuştu.
"Ağzına sıçayım Doğan!"
Telefonumu kulağımdan çekip baktığımda açmadığını gördüm. E o zaman nereden gelmişti bu ses?
Birden saçım çekildiğinde çığlık atarak kendimi yere attım. Çığlığım da kız gibi valla. Kız olsam daha az masraflı olurdu.
Açılan ışık ortamı aydınlatırken ben hâlâ yerde yatıyordum. Gözlerimi açabildiğimde zorlukla ayağa kalktım. Bir tarafımda kollarını göğsünde bağlamış bana sinirle bakan bir Tunç, diğer tarafımdaysa gözlerini kısmış bana yapacağı işkenceleri düşünürcesine bakan bir Ecem düşünün.
Altıma sıçtım sıçacağım.
"Ben gidiyorum."
Tunç, depo olduğunu anladığım mekanın kapısına yöneldiğinde Ecem seslice konuştu. "Hiçbir yere gitmiyorsun."
Koşturup Tunç'u geri döndürdüm ve ittirerek Ecem'in karşısına getirdim. Sonra da kaçtım. Ne? Götüme tekme yemek istemiyordum. Götüm önemli.
"Hira'yla Ata'yı ayıracağım ve senin yardımına ihtiyacım var."
"Ben konuk oyuncu muyum Ecemoşum?"
Ecem bana susmam gerektiğini belirten bir bakış attığında omuzlarımı silkip orada bulunan sandalyeye ters bir şekilde oturdum. Seyirci olmak da işime gelirdi.
"Hira seçimini yaptı, ona karışamayız."
"Yaptığı seçime seçim demek saçma olur Kibar Bey."
"Az önce bana küfür etti!"
"Doğan sus!" İkisi de aynı anda gözlerime bakıp bağırınca olduğum yerde sıçrayıp ağzıma fermuar çektim. Çiğ çiğ yer bunlar beni ha.
"Bu senin düşüncen, Ecem. Cadılık yapma. Bırak Ata'yla olsun. Bir süre sonra canı yandığında ağlaya ağlaya geri dönecek emin ol."
"Ben de canı yanmasın, ağlamasın diye müdahale etmek istiyorum zaten."
Tunç sesli bir nefes verdiğinde Ecem omuzlarını dikleştirdi. "Hadi Tunç ya. Alt tarafı aralarına kara kedi sokacağız, birini öldürmüyoruz ki."
"Kara kedi ben değilim, değil mi?"
Ecem yüzünü buruşturarak bana döndü. "Hayır mal."
Ardından tekrar Tunç'a dönüp masum bakışlar atmaya başladı. Yuh amına. Bana böyle bakmadın zalım.
"Tam olarak ne yapacağız?"
Ecem sırıtıp Tunç'un yanaklarını sıktığında gözlerimi kaçırdım. Benim de yanaklarımı sıkmalıydı bence. Hatta sadece benimkileri sıksa iyi olurdu. Yüzümü ekşittim. En yakın arkadaşımdan bile kıskanıyordum ya helal olsun bana.
"Şimdi, şöyle olacak..." diyerek planı anlatmaya başladığında elimi çeneme yaslayarak onu dinlemeye başladım.
Bir boklar olacaktı ama hayırlısı.
༄
siradanbirgece: Sıradan bir gecede sevdim ben seni
sıradanbirgece: İçtiğin sigaranın külleri olmak isteyecek kadar çok sevdim hem de
doganyildiz: Sen kimsin bacım?
sıradanbirgece: Bacım deme lazım olur ;)
doganyildiz: Erkek misin yani?
doganyildiz: Ay hoşt ulan
siradanbirgece: Saçmalama, erkek değilim.
doganyildiz: Saç malanmaz, taranır
siradanbirgece: Bu iğrenç espriden sonra seni sevmeye devam edebileceğimden emin değilim.
doganyildiz: Tm
siradanbirgece: Beni ciddiye almalısın
siradanbirgece: Seni sahiden seviyorum.
doganyildiz: Ya Tunç, mavişim
doganyildiz: Hiç taşşak havamda değilim biliyon mu
doganyildiz: Bana aşıksın biliyorum amma velakin
doganyildiz: Ben heteroseksüelim :((
siradanbirgece: Aptalsın.
siradanbirgece: Tunç seninle taşşak geçmek istese bunu dolaylı yoldan değil doğrudan yapar.
doganyildiz: Bacım bak her kimsen kalbini kırmak istemem
doganyildiz: Ama benim devreler sorunlu
doganyildiz: Sana yaramam yani
siradanbirgece: Bana yarayıp yaramaman umurumda değil
siradanbirgece: Ben sadece seni seven birinin olduğunu bilmeni istiyorum
siradanbirgece: Tabii senin gözün ondan başkasını görmüyor ama .d
doganyildiz: O?
siradanbirgece: İyi uykular, Doğan :)
doganyildiz: Peki
doganyildiz: Sana da
༄
Eehhehehehehehe
Neler olacak sizce?
Bu arada, Hazal'ın modelini değiştirdim. Bakmak isteyenler 19.bölüme zıplayabilir.
Hadi grş ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BATAKLIK | Yarı Texting
Roman pour AdolescentsHira: Yaptıklarımdan hoşlanmıyor olabilirsin. Evet, belki ikiyüzlüyüm. Belki bencilim. Ama inan bunlar umurumda değil. Hira: Çünkü henüz çocuğum ve bunları düşünerek vakit kaybedemem. Hira: Fakat sandığının aksine mükemmel bir hayatım olduğu ya da...