Kagaminette/Marigami(zależy jak kto woli)
Ohhh, tutaj mam mieszane uczucia. Zależy jak do tego podejść... Jeśli to Kagami coś zaczyna czuć do Marinette, heh... Jest to całkiem urocze (?). Trzeba przyznać, ze dziewczyna ma w sobie coś... homoseksualnego ( przykro mi twórcy, tak ją stworzyliście). Może to jej usposobienie, a może pewne gesty, ale coś potrafi naprowadzić na to, że Kagami jest lesbijką i, gdyby nie jej jawne zainteresowanie Adrienem oraz agresywne, wręcz brutalne podrywanie go, mogłabym stwierdzić, ze ma ciągoty w stronę dziewczyn. Chociaż trzeba jej oddać, potrafić zachować się uroczo. Jeżeli to Mari miałaby zauroczyć się w japonce to wyszłoby, że dziewczyna ma ciągoty do samotnych, w pewnym stopniu odrzuconych przez rodziców, bogatych dzieciaków z problemami. No ten, dziwne upodobania, sprecyzowane bardzo. Uważam, że to całkiem urocze dopasowanie i by nawet mogło wyjść, patrząc na charakter obu dziewczyn. ( gdyby nie fakt, że to bajka dla dzieci xD)
Lukadrien
No ten... Jakby to powiedzieć... Nie zbyt? Luka i Adrien to przyjaciele, typowi przyjaciele. Zachowują się jak kumple, nazywają się kumplami. Wspólnie grają w kapeli (jak blondyn ma czas). I tu nie chodzi o to, że nie lubię związków między chłopcami, bo na przykład bardzo jestem za Nathanielem i Marcem. Tu mam na myśli, że Luka to dojrzały chłopak po uszy zakochany w Marinette i nawet, jeśli już nie uda mu się z Mari to szybciej znajdzie sobie inną dziewczynę, artystkę, wolnego ducha, z którą będzie potrafił rozumieć się bez słów. Adrien i Luka nie mieli żadnej sceny ani cechy charakteru, która mogłaby sugerować, że są innej orientacji niż hetero, a to, że Luka maluje paznokcie i ma kolczyki nic nie znaczy. Mój przyjaciel też to robi, też ma kolczyki, też interesuję się sztuką ( nie muzyka, bardziej rysunek), a miał dziewczyny. Nie można oceniać nikogo po wyglądzie.
MaxKim
No ich bym się nie spodziewała w proponowanych... Ale w sumie... W pewnym sensie wyobrażam ich sobie razem. Tak jak mówiłam, patrząc na same cechy, Max ma w sobie coś gejowego, pewien pierwiastek. Taką dziewczęcą delikatność. No ale Kim ma dziewczynę, a to zobowiązuje, więc nawet gdyby, to raczej nie z nim. Temu nerdowi został chyba tylko jego robot?
AdrienxAlya
EEEJJJ, JA TO WIDZĘ! Alya tak długo stara się złączyć Adiego z Marynatą, że, aż sama zaczyn się zakochiwać w nim. On zauważa mulatkę i odbiera jej próby swatania go z Marynatą jako podryw oraz umawiają się. XD. Może to wydaje się dziwne, ale oboje mają wspólny temat, biedronka. Oboje mają wspólne cechy, odpowiedzialność i pewność siebie. W dodatku nawzajem by się dopełniali. Może gdyby nie wyszło Alyi z Nino? Zeszłaby się z Adim i przestałaby pchać Mari w tą chorą obsesję. Może stałaby się lepszą przyjaciółką i zeswatałaby dziewczynę z Luką?
Nathloe
Jak zauważyliście najpewniej w moich opkach, jestem fanką tego shipu. Czemu, nie jestem nawet pewna. Oboje częściej się kłócą i wyzywają na odcinkach niżeli rozmawiają... Aczkolwiek może w przyszłości, Chloe powoli stanie się lepszą osobą i ktoś będzie stanie ją pokochać. Zawsze będzie arogancka, to na pewno. Pewne cechy zostają, ale mimo wszystko ludzie się zmieniają, a relacje się rozwijają. Może moje podejście do tego dziala na tej zasadzie. Od nienawiści do miłości jest cienka linia.
ChloeRose
Po pierwsze, Rose ma Julekę. Po drugie @Marcelinka Czy ty łączysz przypadkowe postacie? Rly? W sensie, ja już wypowiadałam się co sadzę o takich połączeniach, które wymieniły ze sobą dwa, góra trzy zdania... Jeżeli chodziło mi o szalone to myślałam o na przykład GabrielxMarinette albo LilaxAkuma... Bądźcie bardziej kreatywni XD
CZYTASZ
Trochę przemyśleń
LosoweMiejsce dyskusji, myśli i przemyśleń na temat bohaterów i samego serialu miraculum. Mam nadzieję, że będziecie brali aktywny udział w rozmowach, bo będę z chęcią się wymieniać zdaniem <3 Okładka stworzona przez @QeenOnFire55