Chciałabym omówić tutaj zwiastuny dwóch odcinków jakie się pojawiły oraz teorii, jakie moim zdaniem są prawdopodobne. Czemu to robię? BO MOGE! HA!
No więc, zaczynając od Chat Blanc. Zostały wrzucone dwa zwiastuny, a więc pozwolę je sobie scena po scenie zanalizować (no chyba, że nie będzie nic ciekawego xD)
Na początku, Marinette jako biedronka zostawia list Adrienowi na poduszce, podpisując się prawdziwym imieniem. Chłopak, zauważa jak dziewczyna ucieka z jego pokoju oknem oraz czyta list, który go bardzo raduje ( najpewniej wyznanie miłości próba enta). Chłopak skojarzy fakty i ogarnia, że Mari i Ona to ta sama osoba.
Mari płacze z rozpuszczonymi włosami ( tu możemy mieć pewność, że cały ten odcinek pójdzie między nimi w niepamięć, bo Adrien "pierwszy" raz widzi Marynatę w rozpuszczonych wtedy w kulkach), a Adrien widząc nadlatującą Akumę postanawia ją zniwelować, przemieniając się w Czarnego Kota na Oczach dziewczyny i swojego ochroniarza... Czemu goryl go puszcza bez problemu? Czemu przemienia się bez zastanowienia ( no dobra wiedzieliśmy, że Adi rzadko używa narządu nazwanego mózgiem, ale no bez przesady)?
Zwróciliście uwagę jak brzydka jest twarz zaskoczonej Marinette w tym zwiastunie?
Luz, znów pojawia się Bunnix - czyli ratowanie kryzysowej sytuacji. No i zalanie Paryża, BYŁO!
Ale ubóstwiam przerażoną Marinette na tym dachu (xD). Jest piękna! Jeśli chodzi o desigin Kota... Mogli zrobić go lepiej, bo jedynie zmienili mu kolory na białe. Pytanie czy na pewno jest zaakumanizowany? Jego jedno uderzenie zadziałało podobnie jak kotaklizm Plagga. To wyglądało jakby zwyczajnie zrobił Level up!, ale z powodu złych emocji, a jedynie klasa jego postaci poszła w stronę zła.
Kolejna scena, Adrien odkrywa truchło swojej matki w piwnicy... Kurwa, ta rodzina ma problem. Tak czy siak Władca Ciem na luzaczku pokazuje mu swoją żonkę w trumnie, a on nie przyjmuje tego spokojnie. Nie zdziwiłabym się, gdyby to ta informacja oraz możliwość przywrócenia jej do życia razem z miraculami zrobiła taki zły Level up!. Dowie się, że jego ojciec jest WC... Kolejna nie najprzyjemniejsza informacja.
Drugi zwiastun...
Oczywiście Marinette idzie dać ten list i dziewczyny jej dopingują. OCZYWIŚCIE, BO JAKBY INACZEJ! Ja... Ja nawet nie wiem co powiedzieć. To jest tak zły model przyjaźni, a postać Alyi wcale nie pnie się do przodu. Nie mogę na to patrzeć.
Ominę podpisywanie, i wyskakiwanie z okna. W ogóle ten zwiastun był bardzo chaotyczny, ale wszystko wskazuje ten Level up!. W sensie, wiemy, że w przyszłości, będą mieli o wiele więcej mocy oraz będą silniejsi niż te podstawowe swoje. Dzięki temu odcinkowi dowiemy się może, że na rozwój miraculi ważny jest rozwój emocjonalny? Może stad to całe gadanie o miłości i przeznaczeniu? Zobaczcie, każdy natłok emocji, uporządkowanie ich i wybranie może doprowadzić do pewnego Level up'u!. Tak jak tutaj był to zły Level up!, bo Chat prawdopodobnie będzie chciał używać swojej mocy do złego, tak można by dobrze Level up'ować! Rozwijać się.
No i może wreszcie dowiemy się o co chodzi z mamą Adriena... Tak dokładniej.
No a jeśli chodzi o Felixa...
Sytuacja - mama w drzwiach, na pewno przywidzenia, a patrząc na strój będzie stać tam Felix... W sumie, czy jest sens zanudzania was moim gadanie skoro wam własną teorie na temat tego blondyna?
W sensie Felix wg chronologii jest tuz po Ladybug, która została stworzona przez Nathalie... W momencie, gdyby chcieli np. stworzyć projekt silny sentimonster 2.0? Wiecie, sentimonster raczej nie może wymknąć się spod kontroli na zasadzie, że Nathalie może w każdej chwili go zniszczyć. Chyba, ze byłby zbyt daleko, ale z tego ci wiemy wszystko ma dziać się w Paryżu . Natomiast, być może nie chcą popełnić tego błędu co z Ladybug i od razu dadzą mu wolną wolę, ale z tym zastrzeżeniem, że ma współpracować, bo zmienią go w piórko. Chłopak dodatkowo jest bardzo podobny do Adriena, nie sądzę, aby było to przypadkowe (ONI SĄ IDENTYCZNI). Mógł własnie w ten sposób zostać stworzony, na jego wzór, na wzór tego kuzyna, z którym był kiedyś tak blisko, a teraz dodatkowo są tak podobni...
A wy dziubaski, jakie macie teorie?
CZYTASZ
Trochę przemyśleń
De TodoMiejsce dyskusji, myśli i przemyśleń na temat bohaterów i samego serialu miraculum. Mam nadzieję, że będziecie brali aktywny udział w rozmowach, bo będę z chęcią się wymieniać zdaniem <3 Okładka stworzona przez @QeenOnFire55