Uwaga, kończy się 3 sezon, a na kolejny troszkę sobie poczekamy. No na przemyślenia z miraculum pomysłów mam całkiem dużo, ale ile można pisać o jednym? Robiąc projekt na studiach (heh, robiąc to za dużo napisane... Myślałam o robieniu projektu na studia. Włączyłam PowerPointa i zaprojektowałam stronę tytułową przez cały tydzień xD. Tak wyglądają studia.) o tematyce " akwarele" - UWAGA, KTO PAMIĘTA NA JAKIM KIERUNKU JESTEM MA PEWNIE MINDFUCK XD - wpadłam na inny pomysł. Jestem pewna, że już się domyślacie jaki, w końcu mam najmądrzejszych czytaczy na całych wattpadzie!
No więc, aby tematy o miraculous za szybko nam się nie skończyły, co wy na to, aby pomiędzy nimi wrzucać jakieś inne pomysły. Na pewno jesteście w innych fandomach ( Ja jestem również potterhead - kupuje wszystkie dodatki do książek, gadżety, a jak wyjdzie jakaś kolekcja w ubraniach > SINSAY > jestem pierwsza) , myślałam również o jakiś drobnych recenzjach, nie fimów czy książek ( chyba, że przeczytam jakieś gówno albo wy przeczytacie jakieś gówno, piszcie do mnie, a ja to opublikuje! - Wy, to fajny pomysł..., zaraz do tego wrócę), a raczej np. o boxach subskrypcyjnych, które zamawiam se raz na miesiąc ( co msc inny - na październik wzięłam sobie Funday, bo lubię kombinować, ale może okazać się, że wyślą pomiędzy tym msc, a listopadem, trochę irytujące), czy inne pomysły, które rzucicie. W końcu ta książka to " Trochę przemyśleń" i można jedynie zmodyfikować odrobinkę opis. Mogłabym wrzucić również ten tekst o akwarelach...
Apropo, jeśli wy macie jakieś przemyślenia! Napiszcie mi je prywatnie, a ja je tu opublikuje! Na jakikolwiek temat, ale oczywiście pod pewnymi zasadami.
1. Napiszcie własny tytuł - Bo w końcu jak ja jakiś wymyśle, może wam się nie spodobać. Ewentualnie uzasadnijcie czemu ja mam wymyślać.
2. Bez błędów, w sensie sami poprawiacie, nie będę bawić się w korektę - Ale to chyba logiczne.
3. Nie przeginać z przekleństwami oraz podpisać się na końcu lub początku ( jak ci wygodnie).
To wy mieliście tworzyć tą książkę i tak będziemy robić, więc oprócz moich postów, jeśli macie własne pomysły, wysyłajcie! Ale się cieszę!
Liczę na wasze zdania w tym pomysłach lub możecie też pomóc mi je ulepszyć.
CZYTASZ
Trochę przemyśleń
RandomMiejsce dyskusji, myśli i przemyśleń na temat bohaterów i samego serialu miraculum. Mam nadzieję, że będziecie brali aktywny udział w rozmowach, bo będę z chęcią się wymieniać zdaniem <3 Okładka stworzona przez @QeenOnFire55