Żyję, aby was uszczęśliwiać :D
Ok, to was nie usczęśliwi, ale i tak was uwielbiam ( co wiecie )...
1. Ulubiony kolor i dlaczego ten.
Moim ulubionym kolorem jest fioletowy. Dlaczego? Ponieważ jest to kolor przeznaczony osobom chorym na padaczkę, wiec jako, że od dziecka choruję, w pewien sposób jest on mi bliski. W dodatku jest to kolor, który w zależności od barwy może mieć inne oddziaływanie (jak każdy kolor xD). Po prostu jest śliczny. Zaznaczę też, nie chodzi mi o ciemny fiolet, a raczej o taki jaśniejszy, łagodny, pastelowy... Można uznać, że takiego koloru jest moja dusza, niby smutna i melancholijna, ale ma w sobie coś słodkiego, uspokajającego oraz radosnego.
2. Film vs. Książka
Tutaj nie do końca wiem co masz na myśli... No bo, jeśli pytasz co wolę ogólnie, to wybacz, ale nie wybiorę... Czasami wolę poczytać, a czasami wolę obejrzeć jakiś film. Ale jeśli chodzi ci o ekranizacje książki i porównywanie... To również zależy.
Są filmy lepsze od swoich książek, pierwowzorów. Na przykład taki "zmierzch" ( chociaż i film, i książka to dno). Książka ma fatalny styl pisania, słowa non stop się powtarzają i ogólnie nie da się tego czytać... Film przynajmniej da się obejrzeć (znaczy, ja zawsze zasypiam, chyba, że oglądam z chłopakiem... Nie czekaj. Z nim oglądalam zajebistą podróbkę, świetne wyśmianie się z tego! "Wampiry i Świry") Kto byłby zainteresowany wierzchołkami najgorszych książek?
Są tez filmy gorsze od książek... Chociażby Nocni Łowcy. Książka jest tysiąc razy lepsza, chociaż nadal gorsza ( trochę naciągana się wydaje) w stosunku do Prologu serii.
3. Najlepsze wspomnienia ze swojej kariery na wattpadzie.
Hmmm... Ja mam za dużo i za mało wspomnień, aby wybrać jedno. Wybacz, ale nie umiem ci na to odpowiedzieć.
4. Czy masz ulubionego autora lub autorkę na wattpadzie?
Nope.
5. Inne Hobby.
No wiesz... Ja mam dużo zainteresowań. Takim głównym, prócz pisania, jest rysunek (mogę się kiedyś pochwalić, to akurat nawet czasami mi wychodzi xD). Pisałam o tym w poprzednim QnA. Rysuję praktycznie wszystkim i maluję akwarelami. Ale prócz tego haftuje, robię kosmetyki. Dodatkowo zajmuję się wycinaniem interesujących mnie rzeczy z gazet i wklejam do specjalnego notatnika... Dużo czytam (mam dwa wielkie regały, a i tak trzymam książki za łóżkiem, bo mi się nie mieszczą i dokupuję nowe - NIECH KTOŚ MNIE ZATRZYMA!), gotuję, ale nie piekę ciast... Nigdy. Nie. Piekę. Ciast.
Jeżdżę na rolkach i rowerze (głównie na wiosnę i lato), a swego czasu pływałam. Matko, jak ja kocham pływać, kocham wodę. Jestem pewna, że w jakieś części jestem syreną, ale ze względu na chorobę, mam zakaz od lekarza i nie mogę wejść nawet do brodzika dla dzieci... Mój chłopak ostatnio namówił mnie, abyśmy razem poszli, obiecał, ze nie spuści mnie z oczu nawet na sekundę. Ale nadal się trochę boję... Joga, też uwielbiam, Jazda na łyżwach, a ostatnio zastanawiam się czy nie zabrać się za szycie (ale to chyba by była przesada)
6. Co byś chciała zobaczyć w 4 sezonie?
Na pewno Lukanette. Prawidłowy i poprawny pocałunek. O matko, chyba bym w kółko sobie puszczała. Wyznanie miłości od Mari w stronę Luki. Zazdrosnego Adriena o Marinette ( nie pogardzę ). Aby Alya okazała się lepszą przyjaciółką, no i oczywiście #więcejNino. Może wyjaśnienie o co chodzi z tymi cholernymi obrączkami. No i najważniejsze... PANA SZCZURA!
7. Jak myślisz, jakie będzie zakończenie ostatniego sezonu miraculum?
No, a jakie może być? Pokonują Władcę Ciem w jakiś mega pokręcony sposób oraz całują się na koniec.
8.Co oprócz Miraculum lubisz oglądać?
Hohohohohohohohohohohohohoh.... Harry Potter, ShadowHunters (olejmy, że kilka pytań temu psioczyłam na nich), 13 powodów (tu tylko pierwszy sezon), Sposób na Morderstwo, liczą się też książki, chyba nie, bo jest oglądać... Swego czasu uwielbiałam Anime, ale ze względu na chorobę, nie mogę oglądać. Jeszcze ostatnio wyszła Ania z Zielonego Wzgórza na Netfliksie... Doszłam do połowy i bardzo mi się podoba, więc jeśli przeżyję do świat, obejrzę sobie resztę.
9. Jak ma na imię twój chłopak?
Nie zgodził się na upublicznienie swojego imienia, mój kochany pysio. Tak więc wymyślił sobie ksywę, której możecie używać (xD) - Pablito.
Z tego miejsca, ja mam pytanie. Czemu chcecie wymyślać Ship i kiedy będziecie go używać?
Mój chłopak stwierdził, że to miłe i was pozdrawia :)
Przy okazji, ja swojego imienia nie podam :*
10.Kim chciałaś zostać jak byłaś mała?
Weterynarzem (xD) - Nawet nie wiem czemu, nie lubię psów.
Lubię koty i inne stworzenia. Mam awersję do psów i tylko do nich.
11. Tacos czy Pizza
Nic xD
Nigdy nie jadłam Tacosa, więc nie mogę się wypowiedzieć, a Pizzy, heh, nie lubię. Jadam rzadko, tylko, gdy mój chłopak je (xD). Zazwyczaj zamawiam makarony albo lazanie we Włoskich restaurante.
CZYTASZ
Trochę przemyśleń
RandomMiejsce dyskusji, myśli i przemyśleń na temat bohaterów i samego serialu miraculum. Mam nadzieję, że będziecie brali aktywny udział w rozmowach, bo będę z chęcią się wymieniać zdaniem <3 Okładka stworzona przez @QeenOnFire55