Kosza, Lubi, Szanuje, Nienawidzi... Cz. 4

70 10 16
                                    

RoseLuka

Ja jestem zatwardziałą fanką Lukanette, więc nieważne w czym we mnie wrzucicie... Meh.  A z resztą, ja to sobie wyobrażacie, skoro Juleka jest wyraźnie zauroczona w Rose? Jak okropnym bratem musiałby być Luka, aby poderwać siostrze dziewczynę. Jestem na nie i tyle w temacie.

AlixAdrien

X Kurwa Nie D

Pomijając fakt, ze w serialu, nie mieli żadnych wspólnych... cech, to jako dorosła opieprzyła go od dołu do góry. Uważa go za... Może nie za bezużytecznego, ale na pewno za nie zbyt rozgarniętego. Szczególnie po tym jak zniszczył jej miraculum królika i musiała zmienić jego... umiejscowienie (?).  Więc no kolejne NIE. Jeszcze większe niż było...

GabrielxmamaLuki

Wgl, na początku chce zaznaczyć, że to też mama Juleki (xD). Plz, nie zapinajcie o tym, ONA TEŻ ISTNIEJE!

A tak z ciekawości, na jakiej zasadzie miałoby to zaistnieć? Bo prócz tego, że ją zaakumanizował jako WC to nie mieli ze sobą żadnego (POWTÓRZĘ ŻADNEGO) kontaktu. Zrozumiałabym MamaJulekiiLukixJaggedStone lub MamaJulekiiLukixStatek, ale dlaczego akurat starszy Agreste? WHY?

Lukloe

Do tego było blisko w finale 3 sezonu. TAK BLISKO, ŻE ZROBIŁO MI SIĘ NIE DOBRZE. Jak już pisałam, ja jestem tylko i wyłącznie #teamLukanette, jeśli chodzi o Lukę, więc jak usłyszałam reakcję Chloe na jego przybycie to myślałam, że zdechnę i byście mieli koniec z opowiadaniami (xD). Na szczęście potem stwierdziła, ze jest bezużyteczny (TOTALNIE BEZUŻYTECZNY!), czy coś w ten deseń i się uspokoiłam. Jeśli chodzi o fanowskie fanarty z tym shipem, są dla mnie... Irytujące? Robią z Chloe biedną i smutną dziewczynkę, podczas, gdy naprawdę jest egoistyczną *****. Głównie dlatego jestem na nie. Może, gdyby faktycznie miała inny charakter to byłoby lepiej i znosiłabym Lukloe?

NathLuka

Here we go again!

To samo co przy Mamie Juleki i Luki i Gabrielu. Why? Oni chyba nawet się za bardzo nie spotkali. W sensie, wiem, że może chodzić o charakter, ale... Nie sadzę. Jednak uwierzcie dwóch typowych artystów razem to bardzo złe połączanie. Marinette nie jest typową artystką, więc będzie świetnie pasowała do Luki, ale Nath, może czasami nad interpretować gesty Luki, a dodatkowo sam jest zbyt nieśmiały i nadal zbyt zapatrzony w biedrę ( biedna Marynata).

LilaxCzarnaDziura

To mój ship numero UNO! Idealnie pasują do siebie i nigdy nie widziałam nikogo tak do siebie dopasowanego. Nie mam słów opisujących perfekcyjność tej pary... Tylko, że gdyby byli razem Lila by znikła, a serial straciłby prawdziwą złą postać. Szkoda, bo jednak nadaje ona pewien charakterek.

MaxxMarcov

Ok, może to jest głupie, ale wyobraźcie sobie, że Marcov jest człowiekiem... Serio. Chyba nigdy Max nie trafi na nikogo bardziej dla niego idealnego.

NathxMarc

Tutaj jestem w 100% pewna, że Marc jest zauroczony Nathem! Na pewno i nie ma innego rozwiązania. Jaki jest problem... Nathaniel jest zakochany w biedronce, co widać w trakcie ich poznania, a szkoda. Trzeba przyznać, ze nasz pomidorek jest również debilem. Na prawdę, skąd pomysł, że superbohaterka mogłaby zakochać się w randomowym chłopaku, którego uratowała. W ogóle nie rozumiem jak mógł tak łatwo odkochać się w Marinette i przerzucić na Biedrę. To chamskie.

MarcxRose

Marc jest zbyt nieśmiały, a Rose zbyt... no wiecie. "JEEEEJ!"

Dziewczyna by go jeszcze bardziej zahukała ( o ile to możliwe xD), a z reszta mam wrażenie, że oboje nawet nie mają wspólnych cech alni wspomnień. Nie, raczej nie ma to racji bytu. Przykro mi. Heh. 


Tak w ogóle, skończyły mi się shipy, więc jak chcecie kolejną część. Śmiało pisać.

Ps. Kto zauważył mój nick w tytule xD.

Trochę przemyśleńOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz