Uwaga, zdecydowałam się na ten o to TAG, ze względu, na nudę, więc... Pytania stworzyłam sama, na podstawie Tagów z Disney'a i Pottera. BARDZO, A TO BARDZO ZACHĘCAM DO ODPOWIEDZI W KOMENTARZACH!
Dodatkowe pytanie, czy chcielibyście, żebym zrobiła kolejny TAG, np z Potter, bądź z Disney'a. Zawsze są jeszcze Tagi Typu " 40 przypadkowych pytań" i inne takie. Rzucajcie pomysłami, bo nawet z tego tagu, w odpowiedział dałam radę przemycić pewne swoje przemyślenia.
POSTACIE
1. Ulubiony bohater
Zastanawiałam się przez dłuższy czas, aż w końcu doszłam do wniosku, że jest to MultiMouse. Nie tylko ze względu na wygląd, a nie możecie zaprzeczyć, że ze wszystkich stroi, akurat w tym wygląda przeuroczo. Muszę jej dodać, że pomimo stworzenia z niej cholernej Mary Sue, jest nadzwyczaj pomysłowa i silna, biorąc pod uwagę, że połączyła ze sobą tak na prawdę cztery miracula, gdyby nie licząc tego rozdzielenia na MiniMari. Więc oddaje jej za przeładowanie słodyczy i ten spryt oraz pomysłowość (+ rozjebanie mózgu xD)
2. Znienawidzony bohater
Tutaj nie musiałam się, aż tyle zastanawiać, ponieważ od kiedy tylko pojawił się w Desperadzie, wiedziałam, że... UGHHH ASPIK. Pomijając fakt, że wygląda jak... No jprdl, wydłubcie mi oczy i polejcie spirytusem, proszę T.T. To co się tam zadziało (Pomijając fakt, że mieszankę Chata i Aspika to w ogóle wyparłam z pamięci i udaję, że nie istniał. NIGDY NIE ISTNIAŁ). Ale w sumie, czemu stawiam Aspik jako gorszego od Snake Noir. Ponieważ tamtego dnia, zamiast się poddać jako zrobiły odpowiedzialny ludź. Nie, wykończył biednego Sassa, miesiącami cofając się w czasie. Mojego biednego, kochanego Sassa, w imię czego? Aby popisać się przed biedrą... Snake Noir przynajmniej walczył, jak facet. No więc... Po desperadzie, o wiele bardziej przeszkadzało mi zachowanie Adiego, niżeli Marinette, bo już tłumaczyłam, czemu jest to całkowicie normalne ( ok, wąchanie poduszki, może tak se, ale podlizywanie się ukochanemu już bardziej). Jednak w momencie, gdy widzisz, że nie dajesz sobie rady... Powinieneś się poddać i dać to komuś kto poradzi cobie lepiej.
3. Znienawidzona damska/męska postać
Hahahahahaha... To, ja miałam tutaj prawdziwy problemem. No bo Lila. Po prostu Lila. Jednak z drugiej strony zachowanie Alyi ostatnio... Ja... Byłam rozdarta, bardzo. W końcu w damskim gronie wybrałam Lilę. Jednak jej postać doprowadza mnie do pewnego rodzaju irytacji, że jak pojawia się na ekranie, mam ochotę, wyrzucić laptop. A Alya ma jeszcze szansę na zmianę, prawda? PRAWDA?
Szczerze wkurwia mnie fotograf xD. Po prostu fotograf Adriena i nie ma chyba innej takiej postaci, która by mnie tak irytowała. Szczególnie te jego gadanie o mamie ze spaghetti do Adriena, który do cholery stracił matkę! ZIOM PLZ!
4. Ulubiona damska/męska postać
Z damska postacią miałam taki problem, że te postacie są... mdłe? W końcu, po długim namyśle wybrałam Mari. Ale Marinette jako Marinette. Jako Biedronka bywa irytującą i pewna siebie. Lubię tą lekko wadliwą dziewczynę, która jednocześnie potrafi zauważyć, ze robi błędy.
Luka. Jakby ktokolwiek z moich stałych czytelników w ogóle się zastanawiał co tu wpiszę(xD). Przecież to było do przewidzenia. LUKA! Jestem za stworzeniem Lukanizmu i tyle.
5. Ulubiona Ofiara Akumy
Nie mogłam wybrać jednego, wybaczcie. Serio. Pierwszym ulubionym jest Silencer, no bo to wyzwanie miłości ( i to jeszcze w polskim dubbingu! Jak ja kocham głos Luki w polskim dubbingu). Kolejnym jest Mim, który miał jedną z lepszy stylówek oraz mocy. A na koniec Pan Gołąb... Czy w ogóle trzeba mówić czemu? Nosz... PAN GOŁĄB <3 (A na Pana Szczura cały czas czekam T.T)
CZYTASZ
Trochę przemyśleń
RandomMiejsce dyskusji, myśli i przemyśleń na temat bohaterów i samego serialu miraculum. Mam nadzieję, że będziecie brali aktywny udział w rozmowach, bo będę z chęcią się wymieniać zdaniem <3 Okładka stworzona przez @QeenOnFire55