Bölüm -12- İz

3K 142 13
                                    

Medyada hikayede geçen şarkı var arkadaşlar.

İyi Okumalar!

--

Hava aydınlanmıştı. Yine bütün gece uyuyamamıştım. Uykuya eskisi gibi ihtiyaç duymuyordum. Olan onca şeyin arasında düzenim tamamen bozulmuştu. Doğru düzgün yemek yiyemiyor oluşumun arasında yeni ev, yeni okul yeni arkadaşlar, yeni bir sevgili ile de uğraşıyordum. Eric için tatlı bir uğraş diyebilirdim elbette. Dün konuştuklarımızın ardından okulda bütün gün yanımda oturmuştu. Bazı derslerde ayrılmış olsak da onunla olmaktan mutluluk duyuyordum. En azından olanları geçici bir süreliğine unutup gülümseyebiliyordum.

Düşünceleri bir kenara atarak kalktım ve banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Bugün okula geç gidecektim, dersim 11:00'da başlayacaktı. Saatime baktım, henüz 08:07 idi. Tekrar yatağıma doğru ilerleyip yatağımı düzelttim. Siyah geceliğimle ve dağılmış topuzumla aşağı, mutfağa indim. Emily uyanmamıştı. Tezgahın üzerinde saklama kabından birkaç kurabiye aldım ve şarkı söyleyerek merdivenlerden çıkmaya başladım.


"Hepsini benim korunmam için yaptın
İyi olacakmışım gibi hissettiriyorsun
Hala çok fazla sorum var..."
You do it all for my own protection
You make me feel like I'll be okay
Still I have so many questions


"Nasıl güçlü kalıyorsun?
Uzun süre hepsini nasıl sakladın?
Acıyı nasıl alabilirim?
Nasıl kurtarabilirim,"
How do you stay so strong?
How did you hide it all for so long?
How can I take the pain away?
How can I save,

Mırıldandığım şarkıyı kestim ve ağzıma bir kurabiye atarak giysi odasına yöneldim. Rafların birinden kot şortumu ve üstüne bordo yarım kol tişörtümü çıkardım ve giydim. Saçımı da salık bıraktım. Aynanın karşısına geçip rimel ve açık renk bir ruj sürdüm. Askılıktan çantamı alıp içine gerekli birkaç kitap, defter ve kalem koydum. Telefonumu da alıp aynada kendime son kez baktım. Son olarak da şişeyi dolaptan aldım ve bir yudum içtim. Aşağı indim ve evden çıktım. Zamanım olduğu için ormana yürüyerek gitmeyi tercih etmiştim. O adamı çağıracaktım. Aklımdaki sorulara artık bir yanıt bulmalıydım. Bu bilinmezliğe bir son vermek istiyordum. Şu anlık tanıdığım tek vampir o olduğu içinde bana bu konuda da yardım etmesini umuyordum. Ne olup bittiği hakkında hiçbir fikrim yoktu. Gördüğüm rüya, ailem, bu yaşananlar. Hepsi tam bir çıkmazdı.

Ormana vardığımda derinliklerine doğru yürüdüm. Sakin bir yere vardığımda gözlerimi kapattım ve adamı düşündüm. Tıpkı o günkü gibi adamı hayalimde canlandırdım. Siyahlar içindeki adam...

Ve gözlerimi açtığımda karşımdaydı.

Bunun nasıl olduğunu anlamıyordum. Buraya gelmesi için onu düşünmem yetiyordu. İyi de nasıl?

Sakin bir şekilde;

"Beni neden çağırdın?" dedi.

"Bu nasıl oluyor? Hemen gelebiliyorsun yanıma?" Gülümseyerek alttan bir bakış attı bana.

"Göstermemi ister misin?" Başımı olumlu anlamda salladım. Gözlerini kapattı. Ve öylece durdu. Birkaç dakika geçmişti ki bileğimde bir kıpırtı hissettim. Gözlerimi bileğime çevirdiğimde belli belirsiz bir iz olduğunu fark ettim. Dövme gibiydi. İç içe geçmiş dairelere bakarken bir anda gözden kayboldular. Dövme gitmişti. Adama baktığımdaysa gözlerini açmış beni izliyordu.

"Bu neydi şimdi?" Çok şaşkındım.

"Gözlerini kapatıp beni düşündüğünde benimde bileğimde böyle bir iz oluyor. Dövmede diyebiliriz tabii. Vampirlikle ilgili şeyler işte. Bir işaret. Beni çağırdığına dair." Pekala işler iyice karışıyordu.

"Pekala, konumuz bu değil. Ben bir rüya gördüm, doğru mu değil mi tek bir cevap istiyorum senden..." Cevap vermesine izin vermeden konuştum.

"...Ailemi bir vampir mi öldürdü?" Şaşkın şaşkın bana bakarken cevap verebilmişti nihayet.

"Evet..." Saf bir sakinlik içerisindeydim şu an. Düşüncelerimi toparlayamıyordum. Bağırıp çağırıp küfür etmem gerekirken öylece ona bakıyordum.

"Nasıl oldu?"

"Bak, zamanı gelince tüm her şeyi öğreneceksin. Şu anlık sadece o vampirin çok kötü biri olduğunu bil yeter!" İfadesizdi, bense hiç bir şey söylemeyerek gözlerimi kapattım. Gitmişti...

--

Bölüm hakkında ki görüşleriniz?

Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen. Görüş ve eleştirileriniz benim için önemli.

Bana ulaşmak isteyenler için;

İnstagram; Thmerff

Twitter; Mervebstncc

Sizi seviyorum. ♥


Liseli VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin