♡
- Rozmawiacie o mnie?
- Musiało ci się przesłyszeć. - uśmiechnęłam się nerwowo i poprawiłam włosy za ucho.
- Ah tak, poważnie? - zaśmiał się, a ja zrobiłam się czerwona i zakryłam twarz.
- Finn, daruj sobie. - za nami pojawił się jakiś chłopak.
- Groźnie Noah, groźnie. - Finn odszedł i walnął drzwiczkami szafki.
- Dupek. - warknął - Noah Schnapp. - podał mi rękę i uśmiechnął się co odwzajemniłam.
- Millie Brown.Chłopak przytulił Suzie, na co się skrzywiłam.
- To, wy się znacie? - spytałam się i wskazałam na nich palcem.
- Jak można nie znać siostry najlepszego przyjaciela? - zaśmiał się i objął dziewczynę.
- To ty masz brata?
- Tak, Gaten'a, ale to straszny dupek.
- Suzie, jak możesz mówić tak o nim. - zaśmiał się i poczochrał dziewczynę po włosach.
- Hmm, ciekawych rzeczy się dziś dowiaduje.Nagle w szkole rozległ się dzwonek na lekcje, przez co każdy biegł w swoją stronę.
- Chodź, mamy teraz lekcje razem. - Noah wziął mnie za rękę i pociągnął za sobą.
- Jesteśmy razem w klasie? - spytałam się w biegu.
- Tak. - uśmiechnął się szeroko i otworzył drzwi.Nauczycielka spojrzała się na nas znad okularów i wskazała nam ławkę na której będziemy siedzieć.
- Skąd ty tu znasz każdego?
- Z większością byłem w 11 i 12 klasie.*
- Czuje się tu jak wyrzutek. - zaśmiałam się cicho i wyjęłam zeszyt.
- Niedługo się zaklimatyzujesz. Zobaczysz.Lekcja minęła mi dość szybko, bo nauczycielka opowiadała o systemie oceniania, a Noah opowiadał mi o każdym z klasie czegoś po trochu, jednak nie opowiedział mi o Caleb'ie i Finn'ie.
- A co z nimi? - wskazałam na chłopaków po drugiej stronie sali palcem.
- Za dużo żeby opowiadać. - Noah spiął się i spuścił głowę.
- Jeżeli nie chcesz, nie mów. - położyłam rękę na ramieniu i uśmiechnęłam się.
Chłopak oddał uśmiech i wziął plecak wychodząc pierwszy z sali.Napisałam do Suzie gdzie jest i czy może po mnie przyjść, a w chwili obecnej próbowałam sobie przypomnieć gdzie widziałam Noah'a.
Po chwili zjawiła się dziewczyna i pociągnęła mnie za rękę, po czym usiadłyśmy na ławce.
- Mam do ciebie sprawę.
- Słucham? - uśmiechnęła się i wzięła łyka wody.
- Czemu jak oni przyszli do kawiarni to spięłyście się?
- Widzisz, zmieniają się przy Finn'ie. Jak wiesz Gaten to mój brat, ale nie jest taki sam z nim. Jedynie Caleb jest normalny i sprzeciwia się chłopakowi.
- A Noah?
- Pokłócili się po naszym spotkaniu z nimi. - dziewczyna zaczęła mówić ciszej i spojrzała mi się w oczy. - Finn odbił Noah'owi dziewczynę. Meghan była jego szczęściem, dlatego lepiej nie wspominaj przy nim o chłopakach.Skinęłam głową i przegryzłam wargę.
- Widzisz, Sadie zna Caleba dość długo i nie przyjaźni się z nimi. Kiedyś przyjaźniliśmy się wszyscy razem, jednak coś się pokruszyło. - westchnęła i spojrzała na zegarek. - Masz lekcje w sali numer 20, czyli po prawej stronie, gdybys coś chciała pisz. - uścisnęła mnie znikając za filarem.Wstałam niepewnie i skierowałam się do klasy myśląc o tym co powiedziała mi Suzie.
Usiadłam w sali na ostatniej ławce ciągle wpatrując się przed siebie.
- Mogę się dosiąść? - spojrzał się na mnie Finn i wskazał na krzesło uśmiechając się.
♡
* - 11 i 12 klasa, czyli u nas 2/3 liceum.