Minął kolejny miesiąc.
Nic się tak naprawdę nadzwyczajnego nie wydarzyło oprócz faktu , że Polska jest w ciąży.ZSRR i Rzesza też nie widzieli się od czasu poprzedniej uroczystości.
W sumie to chyba nikt się nie widział od tamtego czasu.
Dzisiaj Polska i Niemcy zapraszają do siebie najbliższych aby poinformować ich o nowym członku rodzinie Polsko- Niemieckiej.
(Rosję , Ukrainę , Białoruś , Kazachstan , ZSRR , Węgry oraz Austrię)Niemcy martwił się tylko jednym.
Czyli ślubem. Przecież on jeszcze nie poprosił Polski o rękę a już mają mieć wspólne dziecko? Czy to nie grzech? Zwłaszcza że Polska to bardzo katolicki naród.
Zastanawiał się ciągle jak , kiedy i gdzie ma ją zapytać a przede wszystkim , skąd on ma wziąć pierścionek?
No cóż...będzie czas jeszcze o tym pomyśleć a narazie trzeba szykować "przyjęcie".Polska , ubrana w białą , skromną sukienkę i dużą , czerwoną kokardę zeszła na dół z obrusem w ręku.
Jej brzuszek był bardzo leciutko zaokrąglony ale na pierwszy rzut oka nie widać jakby była ciężarna.
- Daj pomogę ci
Rzesza wziął od niej wyprasowany obrus i rozłożył go na stole.
Jego zachowanie dziwiło i Polskę jak i Niemcy. Czy chciał jej się przypodobać aby ich relacja nie była napięta jak przed tem? A może chciał jej pomóc bo była ciężarna? Chociaż mogła jeszcze funkcjonować normalnie, przecież jej brzuch był praktycznie nie widoczny.Później Polska wyłożyła na stół potrawy przyrządzone przez nią.
Nie mogła się powstrzymać od zrobienia różnego rodzaju pierogów. Były ruskie z mięsem ze szpinakiem i były też pierogi robione na słodko - Z serem oraz pierogi z jagodami.Niemcy również przyrządził parę potraw przystojących jego ojczyźnie.
Głównie sporządził kiełbasę. Jednak była ona fantastycznej jakości i podana na grillu z różnego rodzaju sosami.Niemcy ubrany bardzo elegancko , w białą koszulę oraz klasyczne dla Niemców szelki , czekali na gości.
Rzesza natomiast ubrany był tak jak zwykle. W czarny mundur oficerski i jego słynną czapkę wojskową.
[]
Pierwsza zjawiła się rodzina Rosji czyli ZSRR , Ukraina , Białoruś , Kazachstan i oczywiście sam Rosja.Następnie zjawili się Węgry z Austrią , przyszli razem , ponieważ byli parą już od bardzo dawna.
- Proszę usiądźcie
Uśmiechnęła się serdecznie Polska i zaczęła odsuwać wszystkim gościom krzesła.- No to dlaczego nas tutaj wszystkich zebrałaś kochana?
Zapytał Węgry.Węgry był najlepszym przyjacielem Polski dlatego chciała aby dowiedział się o tej ważnej nowinie. Jeszcze lepsze było to że Austria była kuzynką Niemca i siostrzenicą III Rzeszy więc nie musieli się od nowa poznawać.
- Cóż...ja i Niemcy mamy dla was bardzo ważną nowinę...
Zaczęła powoli Polska.- Pobieracie się!
Wypaliła Białoruś.Oj jak Polska by chciała aby to było to.
- Lepiej! Jestem w ciąży!Krzyknęła radośnie Polska na co wszyscy patrzyli na nią zdziwieni i zmieszani jednocześnie.
- Oooooo gratuluję wam kochani!
Podeszła do nich jako pierwsza Ukraina.- Cóż...można było się tego spodziewać.
Zaśmiał się ZSRR przypominając sobie sytuację z przed kilku miesięcy.
Na to Rzesza spojrzał się na niego tak jakby chciał mu przywalić.
CZYTASZ
Spotkanie po latach [ZAKOŃCZONE]
Short StoryAkcja rozgrywa się w obecnych czasach. III Rzesza i Zsrr mają parę spraw do załatwienia a w tym czasie Niemcy i Ameryka walczą o serca swoich wybranków.