Teljesen ledermedtem,egyszerűen nem akartam hinni a füleimnek. A kezeimet ökölbe szorítva kezdtem el idegességemben magam elé bámulni.
"Hát mégiscsak életben van...3 éve nem hallottunk felőle,erre most hirtelen újra előbukkan és ismét ártatlan emberek életét fogja elvenni. Nem lehet! Nem fogom hagyni,hogy mégtöbben meghaljanak! Meg fogom találni ezt a rohadékot,és megölöm. Bosszút fogok állni rajta minden egyes kioltott élet miatt. Kerül amibe kerül..."
-Hé...Jól vagy?-zökkentett ki gondolatmenetemből aggódva,miközben mutatóujjával megemelte államat,hogy szemeimbe nézhessen.
-Levi...Menjünk el a rendőrségre.-mondtam határozottan,majd meg sem várva válaszát,ledobtam mindent,ami a kezemben volt,és már el is kezdtem felhúzni a cipőmet és a kabátomat.
-Mit akarsz ott?-kérdezte karba tett kezekkel.
-Fogalmam sincs...Kutakodni,kikérdezni Erwint a részletekről,nem tudom...De valamit akkor is csinálnom kell.-feleltem összezavarodva.
-Nem mehetsz sehova.-mondta szigorúan.-Attól,hogy most odarohannál,nem tudnál semmiben sem segíteni. Nincs semmilyen konkrét nyomunk.
-De akkor sem ülhetek itthon,mintha minden rendben lenne,miközben az az állat még szabadon van.-kezdtem el kiabálni.-Ha nem vagy hajlandó velem jönni,akkor megyek egyedül.-mondtam egy fokkal már higgadtabban,miközben kilépni készültem a lakásból,azonban Levi megfogta a csuklómat,így kénytelen voltam hátrapillantani rá.
-Veled megyek.-mondta határozott arckifejezéssel,aminek láttán az ajkaimat egy elégedett mosoly hagyta el. Jól esett,hogy az ilyen kitöréseim ellenére sem hagyott magamra soha.
Fél óra múlva oda is értünk,én pedig azonnal Erwin irodája felé kezdtem venni az irányt,majd mikor berontottam,meglepődve láttam,hogy Hanji,Levi csapata,és még néhány férfi is bent ültek.
-Éppen a legjobb pillanatban. Reméltem,hogy el fogtok jönni ti is.-mondta,hangjából pedig sugárzott az elégedettség.
-Erwin,ez meg mit jelentsen?-fonta össze maga előtt karjait Levi,miközben szigorú pillantásokkal méregette az íróasztala mögött ülő férfit.
-Nyugalom Levi. Foglaljatok helyet. Mindent elmagyarázok...Nos,bizonyára mindannyian tisztában vagytok azzal,hogy egy olyan bűnöző után nyomozunk,aki profi szinten űzi a gyilkolást. Semmilyen nyomot nem hagy maga után,és a gyilkosságait minden esetben előre megtervezi. 3 és fél évvel ezelőtt történt az első bejelentés róla,és azóta 6 áldozatot követelt ez az egész ügy,most pedig megtaláltuk a 7-et is. 3 évvel ezelőtt azt hittük,hogy a gyilkos meghalt és nem is hallottunk róla,de most újra előbukkant a semmiből. Szóval feltételezhetően az a férfi,akit akkor elkaptunk,csak egy társa lehetett,aki segített az igazi gyilkosnak a rablások elkövetésében. Egyszóval mondhatjuk,hogy ő végezte el a piszkos melót...
"Tudtam...Már akkor biztos voltam benne,hogy minket átvertek. És bassza meg,kurvára igazam lett. Nem hiszem el,hogy ez eddig senkinek nem jutott az eszébe. Még Levinak sem,pedig annyiszor előhozakodtam neki ezzel a témával az elmúlt évek alatt,de hallani sem akart az egészről. De mi van ha...Végig tudott róla? Lehet,hogy csak...Engem próbált megóvni?"
-Soha ezelőtt nem kerültünk ilyen helyzetbe,hogy ennyi beosztottat kellett ráállítanom egyetlen ügyre...De ez itt már nem gyerekjáték. Nem egy pitiáner kis tolvaj,vagy drogcsempész után nyomozunk. Tehát,ha bárkinek bármiféle ötlete,vagy elgondolása van erről az egészről,akkor kérem,ossza meg mindannyiunkkal.
ESTÁS LEYENDO
Bízom Benned |Levi Ackerman x Oc| [Befejezett]
FanficA történet főszereplője a 18 éves Hope, aki utcagyerekként éli mindennapjait, és az életben maradás reményében lopkodásra, valamint kisebb-nagyobb bűntettek elkövetésére kényszerül barátaival Will-el, illetve annak testvérével, Nath-el. Az egyik ily...