Bylo asi kolem desáté ráno, co se Rusky probudil z bolestí hlavy. Bože moje hlava zasténal svým ruským přízvukem. Vztal z postele a ještě rozespalý se dokymácel do koupelny, aby si udělal ranní hygienuale. Když si oplachoval obličeje studenou vodou, tak si všiml na svých rukách jakou si divnou růžovou barvu. Chvíli se na ně díval než zaostřil. Pak mu došlo, že má nalakované nehty tou nejhroznější barvou na světě. Kdo... řekl si pro sebe a pomalu zvedl hlavu a koukal se před sebe do lesklého zrcadla. Když se uviděl v zrcadle, tak se ještě chvíli zaraženě díval na svůj odraz v zrcadle a praštil prudce do umyvadla až se otřáslo. Kolem oka měl žlutě křiklavý kroužek, tmavě modré velké umělé řasy, rudě namalovanou pusu, žůžovoučké tvářičky, oranžové oční stíny a na čele měl rozmazaný černý nápis GAY. Sklonil hlavu směrem do umyvadla a pokoušel se vzpomenout na něco ze včerejšího večera. Tak proto na mě ostatní při odchodu z té ztracené hospody tak divně čuměli. Vystřelil do kuchyně pro svůj mobil rychle ho popadl do ruky a koukal se ihned do galerie. Tam uviděl sebe spícího na pultě v hospodě v ruce držící láhev vodky na které bylo napsáno GaY a šipka na něho a v okraji fotky byl řechtající se Amerika z Českem.
Rusko zase prudce praštilo do stolu, až se ozvalo lehké prasknutí. Pak si vyndal z lednice vodku a zavolal Ukrajině.
U: Ahoj brácho, co potřebuješ. Řekla veselým hlasem.
R: Ty jsi na nákupu? Otázal jsem se ji.
U: Ano potřebuješ něco koupit?
R: Jo bejzbolku, hodně tlustý provaz, nějakou tu nesmyvatelna Fixa. Jo a odstraňovač make-upu a barvy na nehty nebo jak se to jmenuje. Řekl naštvaný a zároveň pomstychtivým hlasem.
U: Na co odstraňovač make-upu a odlakovač? zasmála se.
R: Ame a Čechy co víc říct....
U: Aha hahahah začala se smát dobře tak čau.
R: čau a dík. A típl to.Pomsta bude slatká! Jen počkejte. Řekl
Plný pomsty i zlosti. A šel si udělat zatím snídani.Zatím co Rusky čekal na Ukrajinu, až přiveze osvobozovač od těch hrozných šminek, tak Ame si už děla ke snídani vajíčkovou míchaninu a vtom mu zazvonil mobil,
volal mu zrovna Čech.
A: Nazdar Čechy co potřebuješ.
Č: Čus Ame už si viděl kolik shlednutí má ta fotka z Ruske na instagramu? Káámo ten nás určitě zabije hahah
Smál se Čech.
A: To si děláš srandu tolik ??? Čechy připrav se že nás Rusky zabije.
Č: Rád jsem tě poznal hahah.... No nic já už musím. Musím se rozloučit ze slovenskem a
dát mu poslední zbohem hahah.......
A: Dobře tak čaues. Ame položil mobil a šel se nasnídat ke stolu a přemýšlel jestli se Rusko už vzbudilo. Touhle dobou by měl být už vzhůru, protože je to spíše noční sova než ranní ptáče.Když Ame dosnídal tak si vzal tlusčí bundu a šel se ven projít do města. Sice venku nebyl žádný sníh ale přes to byla zatraceně velká zima a všechno bylo namrzlé a ledovaté. No jo přece byl konec ledna a do jara ještě zbývalo hodně dní. A jak tak procházel ledovatými ulicemi hluboce ponořený do svých myšlenek, tak najednou ho vytrhl z hlubokého myšlení něčí vysoký křik, který se stále zesiloval a zesiloval, až do něho někdo zezadu narazil.
Pomalu se otočil a uviděl klepající se bledou Italy z poněkud děsivím výrazem v obličeji. Co se stalo Italy celá se klepeš. Zeptal se ustaraně Amerika a Italy se na něho celá bledá podívala a zamumlala. P....z.. a-an........ Promiň co si říkala.
BOŽE VYDĚLA JSEM KANADU JÍST PIZZU Z ANANA- nedořekal a začala zase blednout. ČEMU SE SMĚJEŠ MĚ TO NEPŘIJDE VŮBEC VTIPNÝ, JAK NĚKDO NĚCO TAKOVÉHO MŮŽE JÍST. Rozkřikla se po ulici. Ame se začal smát a řekl. Já si myslel, že se stalo něco vážného, třeba někdo vyhlásil třetí světovou nebo tak něco a ono
jen tohle smál se. Možná bys jí mohla ochutnat vždyť není zase tak špatná náhodou mě chutná.Italy se chvíli dívala na Ameho a on zase na ní a nastala chvíle trapného ticha........Pak se hluboce nadechla , otočila se k Americe zády, popošla pár kroků v před dlouhou zamrzlou ulicí a pak začala řvát div že Ame neohluchnul. PROOOOOOČ!!! EXISTUJE ANANAS!! PROOOČ TO KANADA VYMYSLELA JAK JI TO MOHLO NAPADNOUT!! PROOOČ JE ŽIVOT TAK KRUTEJ!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
@!$$#*$!#@$@*
Pořvávala na ulici. A po chvilce se Italy vypařila, jako pára nad chladnoucí chutnou pizzou.A tak najednou stál v ulici Amerika sám. Nastalo dlouhé příjemné ticho, bylo jen slyšet lehký hukot města . . . . .
Po chvilce stání na místě a poslouchání ruchu v tiché zamrzlé ulici si Ame
povzdechl a šel zpátky domů.Když Amerika přišel domů byl pěkně promrzlí, ale nějak mu to zrovna nevadilo. Šel se převléknout do teplejšího oblečení. Byl stále promrzlí a byla mu stále zima. Tak si šel udělat čaj od Velké Britanie. Zabalil se do teplé deky, sedl si k oknu a pozoroval venku zamrzlou tichou krajinu a při tom přemýšlel nad ostatníma co asi teď dělají. Hmm už jsme nic dlouho nepodnikly z ostatníma. Už se těším na jaro. Řekl si pro sebe. Protože všedsky trhlotiny dělali většinou v létě nebo na jaře. Jelikož venku nebyla zima, sníh a stmívalo se později, tak se řádilo o něco lépe a mohli se dělat večírky venku u bazénu. Takže všichni jsou teď v zimě zalezlí u sebe doma, většinou a nikomu se nechtělo ven do zimy. No... krom Ruska, Rusko je prostě nemožný otužilec.
Jak tak Ame popíjí svůj horký čaj, tak najednou někdo začne bušit zběsile na dveře div že je nevykopne. Ameeeeee Otevři !!!! Dělej!!!!
Amerika se zvednul a šel otevřít a koho to vidí nevidí ve dveřích stojí...
Čaues lidi. Doufám že se vám tato část zatím líbila. Omlouvám se za češtinářské chyby a nějaké to skloňování je to moje úplně první kapitola na wattpadu. Takže se omlouvám a pokusím se zlepšit.
ČTEŠ
Život countryhumans
FanfictionMy jsme taková trhlá parta, která vymýšlí pořát něco šíleného a milujeme večerní párty plné alkoholu, rambajsu a zábavy.