Japonsko proč?

528 31 29
                                    

Pohled: 🇧🇾

🇰🇿: JAU!

Křik Kazi, když jsem ho z Ruskem vytahovala z auta ven.

🇷🇺: No promiň.

Řekl trochu otráveně Rusko a vzal ho za ramena a pak ho nabral do své náruče zase.

🇰🇿: Proč se cítím, jak nějaká d*vka.

🇷🇺: Heh. Asi si.

Zasmál se a došli jsem do nemocnice. Sedli jsme si všichni do čekárny a čekali na doktora. Rusko si sedl s Kazim na klíně a já se začala trošku smát. Vypadali tak vtipně.

🇰🇿: Hele nechceš mě takhle náhodou pustit?

🇷🇺: Hehe. Ne

🇰🇿: Uhhh...

Už jsem se neudržela a začala se smát.
Oba na mě začali upřeně zírat, jak kdybych spadla z kosmu.

🇰🇿: To je to tak k smíchu.

🇧🇾: Možná.

Smála jsem se na celou čekárnu. Štěstí, že jsem tam byli sami.

Po nějaké době, co jsem se už trochu uklidnila. Z dveří vyšel Německo podržel dveře a pak vyšla i Polsko s rukou v sádře. Co Polsko vyšla ze dveří tak na Rusko s Kazim hodili oba divnej výraz. Německo něco jako "Wtf jsou teplí?" A Polsko "Kurwa já myslela, že jsou sourozenci."

Po nich ze dveří vykoukla kudrnatá, zrzavá sestřička vyšší postavy s modrými křišťálovými oči.

Sestřička: Da......lší? Um...

Čuměla taky na ně, jako by přilítli právě z Marzu.

Kdyby Rusko nevstal a nešel k ní tak by tam na ně čuměla asi ještě hodně dlouho. Taky jsem vstala a doběhla za Ruskem. Když jsme prošli kolem sestřičky tak na ní Rusko hodil podezíravý výraz. Sestřička z toho pohledu nebyla dvakrát nadšená.

Doktor: Nemůže chodit? Položte ho prosím sem.

Rusko ho položil na lehátko uprostředí místnosti a doktor přišel k němu a začal se vyptávat.

Doktor: Můžeš se hýbat?

🇰🇿: T-trochu..

Doktor: Zkus se posadit.

Kazi se snažil posadit a ano povedlo se mu to, ale bylo poznat, že ho to hodně bolí.

Doktor: Co si dělal?

🇰🇿: Zkoušel jsem létat ve větru.

Doktor: No potěš. Zkus se převrátit na břicho.

Doktor si prohlížel jeho pochroumané křídlo a pak se podíval na Rusko. Rusko si k němu klekl a chytil mu jeho levou ruku. Já k němu taky přišla a chytil jsem zase pravou ruku.

🇰🇿: Umm..?

🇰🇿: Co s-AAAAAAAAAGHHHHNnnn!!!

Zařval snad přes celou nemocnici a pevně stiskl naše ruce. Myslela jsem, že mi ji snad rozdrtí. Do očí mu vhrklo pár bolestivých slz, které se následně kutáleli po jeho modro zlatých tváří.

🇧🇾: Klid Kazi to bude dobré.

Utěšoval jsem ho.

🇰🇿: DĚLÁŠ SI ZE MĚ!

Pohladila jsem ho po hlavě a dala mu malou pusinku na čelíčko.

🇰🇿: Proč...

Pan doktor Kazimu omotal křídlo a pak mu nařídil berle.

Doktor: Křídlo má už narovnané měl ho vyvrácené a tělo má trochu pohmožděné naštěstí nic vážného. Zajistěte, aby se moc nehýbal.

Vyšli jsem ze dveří a v čekárně už seděla Ukri ze založenýma rukama.

🇧🇾: Jé ahoj Ukri, jak si nás našla?

🇷🇺: Ahoj ségra.

🇺🇦: Šla jsem po křiku.

🇧🇾: Nezajdem na zmrzku?

🇰🇿: Jo půjdem na zmrzku.

🇷🇺: Proč né.

*Time skip*

Pohled: 🇰🇿

Seděli jsme všichni v parku na lavičce a lízali zmrzku. V tu mi začal vybrovat mobil. Kdo mi zase píše. Podíval jsem se na display. Píše mi Jap?

Konverzace

🇯🇵: Ahuuuj!

🇰🇿: Ahoj?

🇯🇵: Je u tebe Ukrajina?

🇰🇿: Jo je proč?

🇯🇵: Můžeš jí ukázat tohle?

🇯🇵: Řekni jí že byli spolu roztomilí, když spolu spali

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

🇯🇵: Řekni jí že byli spolu roztomilí, když spolu spali.

Konec konverzace

🇰🇿: Ukri?

🇺🇦: Ano?

🇰🇿: Nevěděl jsem, že už spíš s Kanadou?

🇺🇦: ...

🇧🇾: Počkat vy už spolu spíte?

🇰🇿: Japonsko mi napsala, že ti mám prý ukázat tohle.

Uķázal jsem ji tu fotku, co mi poslala Jap a ona trošku zbledla.

🇺🇦: To si ze mě dělá srandu!

Ukri si prudce stoupla div, že lavičku za sebou převrátila.

🇺🇦: Promiňte budu už muset jít ahoj!

Zadrmolila a pak se po ní jen zaprášilo.

Pohled:🇷🇺

Přemýšlel jsem a ta fotka byla vyfocena v pokoji u Japonska takže to muselo být z té přespávačky! Co když Japonsko vyfotila i mě z Aмеm! To ne musím jí zabránit, aby to někomu poslala.

🇷🇺: Hele Beli zvládneš to tady s Kazim sama?

🇧🇾: No....

Podíval se s Kazim na sebe.

🇧🇾: Asi jo? Proč?

🇷🇺: Super já už taky musím jít...musím si něco vyřídit čau!

Pohled: 🇧🇾

🇧🇾: Po těch dvou se tedy zaprášilo.

Řekla jsem a podívala se na Kaziho. Ten ještě zíral frustrovaně na tu fotku, co mu poslala Jap. Bylo poznat, že mu není moc dobře.

🇧🇾: Kazi? Si v pohodě?

🇰🇿: Tak dneska neusnu.

Život countryhumans Kde žijí příběhy. Začni objevovat