To bude dlouhá noc

726 31 14
                                    

Pohled:🇺🇸

🇺🇦: Rusko! Si tu?

Uslyšel jsem Ukrajinu jak volá. Naštěstí jsme byli za rohem takže na nás nebylo vidět.

Rusko se zastavil. Pustil mé ruce a popošel asi dva kroky dozadu.

🇷🇺: Ano! Tady jsem!

🇺🇦: Co tu děláte?

🇷🇺: Ale nic jen jsme něco probírali, ale to počká.

🇺🇦: Díky bohu, že nejsi vožralej to fakt nevím, jak bych vás všetcky tři táhla domů. Budeme muset jít Beli už spí a Kazachstán usíná ve stoje.

🇷🇺: Dobře.

🇺🇦: Dojdu pro ně.

Jak za Ukrajinou zaklapli dveře tak Rusko se na mě znova přilepil a znova mi chytil ruce, které mi dal zase na úrovni mých ramen, ale tentokrát se nepřiblíží k mým chvějícím se rtům. Teď se přiblížil k mému uchu a pošeptal mi sladkým tónem jeho hlasu
tyto slova:
🇷🇺: Příště budeš jenom můj a nikdo nám to nepřekazí to slibuji.
Ty slova mnou projeli, jak statická elektřina a já pocítil velmi divný pocit. Sjel od mého ucha k mému krku a tam mě začal olizovat jazykem. Olizoval mě od klíční kosti, až k uchu, kde se mi občas lehce zakousl do mého ušního boltce. Asi ho to hodně bavilo, protože to dělal s velkou vášní a touhou. Nemohl jsem to vydržet bylo to KURVA příjemný a tak jsem vzdychat, co jsem moh. Po chvíli ho to přestalo bavit a tak mi začal děla malé cucfleky, které pomalu fialověli.
🇺🇸: A-ahhh~ R-rus-sky j-já...
Jeho koleno mi přiložil na můj rozkrok a začal s ním trochu pohybovat ze strany na stranu. Pozlan, že mě to hodně vzrušilo. Vzdychal jsem a to hodně a začal jsem se obávat, aby to neslyšel někdo vevnitř. Každý sebemenší pohyb jeho kolena ve mě vyvolalo větší a větší vzrušení. Nechci, aby tahle chvilka skončila nechci ani na to pomyslet. Řekl jsem si v duchu a dál si užíval tohle blaho. Když už jsem měl krk snad celej fijalovej od jeho vášnivých cucflíčků. Tak mě kousnul na moje slabé místo na mém pravé rameni. Kousnul mě na znamení, že patřím jenom jemu a taky, protože už nám nezbývalo moc času. Vyjekl jsem, protože měl ostré a dlouhé špičáky, které mi projeli kůží jak nůž máslem. Trošku to začalo krvácet, ale neboleloto spíš naopak. Pak se musel odtrhnout, protože jsme slyšeli otevírání dveří a Ukrajinu.

🇺🇦: Rusko! Pojď mi prosím pomoct oni usli oba dva!

🇷🇺: Ano už jdu!

Zasmál jsem se, protože Ukrajina vypadala tak vtipné, jak táhal oba dva.

🇷🇺: Ukaž vezmu Kazachstán.
Zasmál se.

🇺🇦: Máš něják až moc dobrou náladu, co jste tady dělali?

Zasmála se a já zčervenal ještě víc Byla tma a já stál ještě k tomu ve stínu našeho domu takže naštěstí nemohla vidět můj krk a no....můj rozkrok.

🇺🇦: Tak Nazdar Ame!
Zavolala Ukri.

🇺🇸: A-ahoj
Zavolal jsem na spět.
A Rusko na mě jenom mrknul a já zase zčervenal.

Po chvíli co mi zmizeli z dohledu jsem se chytil za rameno a podíval jsem se do země.
🇺🇸: To jsou moje nejlepší narozeniny.

Zašeptal jsem do ticha temné ulice a poté jsem se podíval na měsíc nademnou, který vrhal stín ve kterém jsem stál. Potichu jsem se zasmál a pomalu se vrátil domů.

Když jsem vešel tak mě velmi překvapilo, že už tu nikdo nebyl, ale byl jsem rád, protože jsem měl celej fijalovej krk erekci jako prase a byl bych nerad, aby to někdo viděl. Odešel jsem se do svého pokoje, ale před tím než jsem stihnul otevřít dveře od mého pokoje jsem uslyšel mého bráchu.

🇨🇦: Tak co Ame.... Um....

🇺🇸: Já myslel, že už jsi odjel.
Řekl jsem vyděšeně.

🇨🇦: Kdo?

🇺🇸: U-um.... C-co?

Přišel ke mě a podíval se na můj krk zblízka.

🇨🇦: Páni tady někdo byl dost drsnej na tebe.

🇺🇸: ...

🇨🇦: Takže buď máš hodně divokou holku a nebo spíš pěkně drsnýho kluka.

🇺🇸: Kanado já...

🇨🇦: Šššššš. Teď si spolu promluvíme jako brách s bráchou.

Chytil mě za triko a odtahnul mě dolů do kuchyně, kde se u stolu posadil vedle mě. Podívá se na mě a řekl:

🇨🇦: Takže kdo?

🇺🇸: Um...

🇨🇦: Dobře takže podle těch cucfleků na krku kluk. Někdo z Azijskych států? Z Jížni Ameriky nebo snad ze severní? Z Evropy?

Trošku jsem sebou škubl i když jsem ve skutečnosti nechtěl.

🇨🇦: Aha takže někdo z Evropy. Hm....

🇺🇸: NO DOBŘE BYL TO RUSKO!
Vykřikl jsem na celý barák a pak jsem praštil hlavou o stůl.
Nechci tady prosedět další půl hodinu, protože ta boule v mých kalhotách byla k nevidržení.

🇨🇦: Rusko?!
Tak tohle se táta nesmí dozvědět.

🇺🇸: Mhhhm.....

Zamumlal jsem něco do stolu.

🇨🇦: Heh... jsem rád, že sis někoho našel.

🇺🇸: Tobě nevadí, že jsem Gay?

Odlepil jsem svůj obličej od stolu a překvapeně se na něj podíval.

🇨🇦: Mě? Proč by mělo?
Zasmál se.

Já se taky zasmál a byl jsem strašně rád, že mám tak super bráchu. Nikdy bych ho za nic neviměnil.

🇺🇸: Kanado?

🇨🇦: Ano?

🇺🇸: Neříkej to prosím Ukri.

🇨🇦: Spolehni se.

🇺🇸: Díky.

🇨🇦: No nic já už půjdu nebudu tě tady trápit.

Mrknul na mě a poté odešel. Já se podíval směrem dolů a trochu se začervenal.

🇺🇸:Tohle bude dlouhá noc.
Řekl jsem si a šel si dát sprchu.























Život countryhumans Kde žijí příběhy. Začni objevovat