Pohled: 🇺🇸
Jako to každé krásné ráno jsem se zase probudil ve vyhřáté posteli. Párkrát jsem zamrkal a zaostřoval. Ležel jsem na boku svlečený úplně nahý a zíral do okraje bílé peřiny, kterou jsem byl přikryt. Bylo mi příjemné teplo asi, protože mě někdo pevně tiskl a hřál ze zadu. Předpokládal jsem, že je to Rusí, kdo jiný, ale stále jsem nevěděl jestli ta noc byla jen sen nebo ne. Lehce jsem zavrtěl zadečkem a ucítil jeho.....na mém zadku. No takže to vypadá, že to sen nebyl. Povzdechl jsem si. Opatrně jsem dal Rusovi ruce na stranu a vyklouzl mu z jeho pevného obětí. Už jen při malém pohybem zadku jsem cítil tu štípavě hroznou bolest. Radši si ani nebudu sedat. Oblékl jsem se a šel kývavým krokem do kuchy ně. Cítil jsem se tak nějak oslabený a vyčerpaný. Rusko byl hodně tvrdý. Sešel jsem schody a vešel do kuchyně. Kuchyní prosvicovali skrs okna ranní sluneční paprsky a dělali příjemnou ranní atmosféru. Stoupl jsem si do prostředka kuchyně a z hluboka se nadechnul a taky z hluboka vydechnul. Cítil jsem se divně.
🇺🇸: Snad mi pomůže kafe.
Dal jsem vařit vodu na kafe.
Pozoroval jsem vodu v rychlovarné konvici, jak začíná pomalu bublal. Opřel jsem se lokty o kuchyňskou linku a na chvili si položil hlavu a zavřel oči. Poslouchal jsem a slyšel jsem bublání vody v konvici, prospěvující si ptáky venku a šumění stromů. Otevřel jsem oči a všimnul si otevřeného okna. Divné, že bychom zapomněli zavřít okno? Přišel jsem k němu a chtěl ho zavřít, ale skrze okno probudil příjemně studený vítr, který mi dělal tak nějak dobře.🇺🇸: Proč vlastně né.
Otevřel jsem všechny okna v kuchyni. Místnost se za chvilku naplnila čerstvím ranním květnový vzdouškem. Udělal jsem pár lehkých kroků do prostřed kuchyně a udělal na špičce lehkou otočku. Pak jsem roztáhnul ruce, náročná jsem se a z hluboká dýchal. Cítím se nějak divně po té noci. Řekl jsem si v duchu upřímně.
Pohled: 🇷🇺
Probudil mě příjemně studený vánek. Otevřel jsem jedno oko a pak i druhý.
Všimnul jsem si, že tu Aме není. Asi si šel dolů udělat snídani. Řekl jsem si klidně v duchu a převalil se na záda. Hleděl jsem tiše do stropu nademnou a srovnával si myšlenky v hlavě. Jsem u sebe doma? Byla ta noc sen? Je Aме v pořádku?
V hlavě se mi mísili různé otázky. Posadil jsem se a siknul bolestí.🇷🇺: Ne to nebyl sen.
Řekl jsem si a rozhlédl se po místnosti. Po zemi byli poházené dilda, skřipve na bradavky, můj bičík atd...
Vykopal jsem se z postele a oblíknul si boxérky. Oblečení jsem hodil do špinavého prádla a vyrazil jsem po schodech dolů do kuchyně. Sešel jsem schody a uviděl Aмеho, jak stojí u linky. Podle lehké hořké kávové vůni jsem poznal, že dělá kafe. Přišel jsem potichu do kuchyně a stoupl jsem si přímo za něj. Obejmul jsem ho kolem boků a přitiskl si ho k sobě. Prudce sebou cukl, ale pak hned se zase uklidnil.
🇺🇸: Dobré ráno Rusí.
🇷🇺: Доброе утро (Dobré jitro)
🇺🇸: Dáš si taky kafe?
🇷🇺: Rád.
Začal jsem ho pusinkovat na krčku a dělat mu na malé cucflečky.
🇺🇸: Hm~ To ti včera nestačilo?
🇷🇺: Hm~HeT~
Pohled: 🇺🇸
Rusko mi zase dělal cucfleky, ale ani se nedivím včera mi jich moc nestihl udělat.
Rukama mi zajel pod tričko a začal mi zase ohmatávat tělo. Nejdřív mi ohmatával uzký boky a pak rukama vyjel nahoru k mým bradavkám a začal je dráždit.
🇺🇸: Ah~
Začal jsem vzdychat a trochu se kroutit. Pustil bradavky a přesunul se k mým kalhotám. Přes teplákovou látku mě chytil za koule a lehce je zmáčkl.
🇺🇸: AH!
Sevřel jsem nohy k sobě a rukama se opřel o kuchyňskou linku.
🇷🇺: Aме~
Přitáhl si mě zadkem k sobě a přes kalhoty na můj zadek přirazil. Vyhekl jsem bolestí. Ruce se mi podlomili a hrudníkem jsem spadl na kuchyňskou linku.
🇺🇸: Au, au, au.
🇷🇺: Ah promiň já zapoměl~
Řekl ironicky. Vyhrnul mi tryko a prstem mi přejel po páteři. Tělem mi přišla s toho jaká si studená vlna. Zatřas jsem se. Přiklonil se k mému pravému rameni a udělal mi tam pár dalších cucfleků a i kousanců.
🇺🇸: Ah~ R-rusí~
🇷🇺: Hm?
🇺🇸: V-vychladne ah~nám k-kafe~
🇷🇺: Hm.
Udělal mi poslední vášnivý cucflek a vzal si z linky kafe. Já si upravil tryko a vzal si taky kafe. Sedli jsme si spolu ke stolu a oba zasyčeli bolestí.
🇺🇸: Heh takže tebe nakonec taky?
🇷🇺: Nu byl jsi v skutku tvrdý takže ano~
Podíval se na mě s úšklebkem a pak obrátil oči ke kafi a trochu z něj usrkl.
🇺🇸: Máme dnes něco v plánu?
🇷🇺: Hm... No já mám dnes z kamarádem domluvenou střílečku, ale jinak nic.
🇺🇸: Střílečku?
🇷🇺: Ano na počítači.
🇺🇸: Ahá tak to jo.
🇷🇺: Hm? Co jiného sis myslel? Že se zase půjdem někam střílet ven do lesa? Ne. Finsko a jeho parta někam odjeli takže ne.
🇺🇸: Počkat vy se střílet z Finskem v re-
*crrrrrrrrrrr*
*crrrrrrrrrrr*
🇷🇺: Jdu otevřít.
🇺🇸: Al-
*Crrrrrrrrrrrr*
🇷🇺: Jo však už jdu!
Po domě se ozývalo to strašně otrávené zvonění. Nic otravnějšího než tenhle zvonek jsem nikdy neslyšel. Proč něco tak opravného tady Rusko vůbec má?
ČTEŠ
Život countryhumans
FanfictionMy jsme taková trhlá parta, která vymýšlí pořát něco šíleného a milujeme večerní párty plné alkoholu, rambajsu a zábavy.