(Část 15+ Moc toho nečekejte prostě jsou prázdniny tak srry lidi 🤷♂️🤷♀️)
Pohled: 🇺🇸
Ležel jsem doma a nudil se jako obvykle, když tu není Rusko. Převalil jsem se na záda a přemýšlel nad tou nocí. Nocí u Japonska. Rusko byl takový moc mírný zdálo se mi, že ani nejel na max. Ucítil jsem, jak se mi začala hrnout postupně krev do spodní části těla. Zrudnul jsem a řekl.
🇺🇸: To musíme změnit, až přijde donutí ho, aby jel na max.
Zasmál jsem se a převalil na bok a dal si nohy k sobě. Snažil jsem se nemyslet na tu nadrženost, jenže to nešlo. Začal jsem se kroutit a svýjet. Takhle nadrženej jsem nebyl snad ani u Jap. Sevřel jsem prostěradlo a zahryznul se do polštáře. V mých teplákách mi začali být dost těsno a celé tělo začalo pomalu zahlcovat teplo.
Svléknul jsem si tričko a hodil ho do kouta pokoje a po chvilce svýjení už jsem to nevydržel a svléknul jsem i tepláky. V mých boxerká se začala rýsovat pěkná boule. Lehnul jsem si na záda a začal si dráždit lehce bradavky. Nejdřív jsem kolem nich kroužil a pak jsem si je vzal mezi palec a ukazováček. Popravdě Rusko si s bradavka umýhrát líp, jak já bych chtěl, aby tu teď byl. Při téhle myšlence jsem vklouzl do svých boxerek a začal si dráždyt anál na povrchu. Bylo to příjemné moje boxérky už byli k rozhodnutí a tak jsem si je sundal a odhodil je taky pryč. Jednou rukou jsem si dráždit otvor a druhou jsem si začal pomalu honit.
🇺🇸: Ahhh Ruskooo~
Zasténal jsem, když jsem si přitlačit na svůj otvor a vklouzl dovnitř. Chvilku jsem čekal než si zvyknu a pak jedním prstem jsem se v sobě začal pomalu pohybovat a po chvilce jsem přidal druhý a pak i třetí prst. Trochu to bolelo ještě z toho večera u Jap, ale za tu slast to stálo.
Takhle jsem si tam hrál ještě nějakou chvíli než jsem ucítil, že už skoro budu.
🇺🇸: Ah~ kruci.
Zrychlil jsem, zaklonil hlavu a užíval si to blaho, které začalo pomalu přicházet, ale ještě před vyvrcholením mě vytrhl z toho nádherného blaha můj telefon. Začal mi zuřivě vybrovat a to se nedalo ignorovat.
🇺🇸: Ach jo to si ani v klidu nemůžu vyhonit?
Posadil jsem se a vzal si mobil z nočního stolku. Píše mi Mexiko.
Konverzace
🇲🇽: Čus Ame nevěděl jsem, že si taky gay.
🇺🇸: Co?
🇲🇽: Takže hádám, že to co posílá Japonsko je proti tvé vůli.
🇺🇸: Co?!
🇲🇽: Heh Japonsko mi poslala tohle.
🇺🇸: ...Konec konverzace
Zahodil jsem mobil na postel a začal se rychle oblékat. Jap! Proč? Oblékl jsem si kalhoty. Kvůli mé erekci jsem si musel vzít volnější tepláky. No snad to nikdo neuvidí. Řekl jsem si a pak rychle vyběhl z domu a namířili si to rovnou k Jap.
Pohled: 🇺🇦
Bežela jsem k Japonsku celkem dost naštvaná mělo mě napadnout, že něco plánuje. Zajímalo by mě jestli to ví i Kanada....pak mu to řeknu nejdřív vlítnu tý číče vyprášit kožich. NIKDO nebude posílat žádné fotky se mnou a Kanadou. Agh já ji fakt zabiju. Už jsem měla na dohled její dům. Už jsem byla skoro u něho, když v tom jsem do něčeho vrazila...no spíš do někoho. Před očima se mi udělalo černo a pak jsem spadla na zadek na ten pitomej tvrdej štěrkovanej chodník.
🇨🇦: Ukri? Si v pohodě!
Poznala jsem Kanady hlas hned a tak jsem otevřela pravé oko. Kanada stál přede mnou a nabízel mi ruku.
🇺🇦: Ow..jo asi jo.
Přijmula jsem ji a on mi pomohl vstát.
🇨🇦: Promiň jsem nešika.
🇺🇦: Ne! To opravdu nejsi a to spíš já vrazila do tebe.
🇨🇦: Co tu vlastně vůbec děláš?
🇺🇦: No...Jap poslala Kazimu fotku se mnou a s tebou. Bylo to z...té um..noci když jsme.....
Začervenala jsem se a začala šťourat špičkou boty do štěrku na silnici.
🇨🇦: Ano já vím.
🇺🇦: Opravdu? Tak už to poslal určitě všem.
Udělalo se mi při téhle myšlence špatně.
🇨🇦: Neboj se určitě to nebude zas tak hrozné. Ostatní státy to určitě pochopí a však Japonsko zná snad skoro každý.
Přitáhl si mě k sobě a dal mi malou pusinku do vlasů.
🇺🇦: D-dobře.
Dostala jsem ze sebe.
🇨🇦: Tak co půjdeme jí vyprášit kožich?
🇺🇦: Si piš!
Řekla jsem nadšeně a přišli jsme ke dveřím.
Kanada vešel, jako první a když viděl, že je všude dole zhasnuto usoudil, že je Japonsko asi nahoře. Naznačil mi abych šla za ním a tak jsem poslušně poslechla.
Šli jsem nahoru a přišli jsme k jejímu pokoji Kanada zabral za kliku a zjistil že je zavřeno. Zabouchala jsem na dveře a zařvala.
🇺🇦: JAPONSKO TY MrChO! OTEVŘI!
Zevnitř byl slyšel tichý chychekot a tiché kroky. Chvíli jsme čekali, ale když nikdo nepřicházel tak mě Kanada zahnal dozadu.
🇺🇦: Počkat to chceš vykopnout?
🇨🇦: Hm~
Řekl souhlasně. Zvedl nohu rozpřáhl se sní a udeřil celou svou silou do dveří a opravdu ve dveřích křuplo. Po druhé udělal to samé, ale teď už dveře vylítly z pantů a my se konečně mohli dostat dovnitř.
Tak tedy jsme vlítli oba dovnitř a upřeli oči na sedící Japonsko za počítačem. Zrovna něco posílala něco dalšího.
🇺🇦: Jap? Jako vážně?! Ihned přestaň odesílat ty fotky.
🇯🇵: Hm vás už mám odeslaný smůla teď mám na práci Rusko z A-
ČTEŠ
Život countryhumans
FanfictionMy jsme taková trhlá parta, která vymýšlí pořát něco šíleného a milujeme večerní párty plné alkoholu, rambajsu a zábavy.