Jsou 2 hodiny odpoledne všichni už jsou po obědě a většina z nich se právě nudí. Je sice 2. dubna, ale nikomu se nechce ven, protože je aprílový počasí. Chvíli je nádherné sluníčko a chvíli zase leje, jako s konve. Zrovna Japonsko tohle období nemá ráda. Nudí se a tak si řekla, že uspořádá přespávačku a možná si připraví malej plánek. Všem rozeslala přesně v 14:03 pozvánku na dnešní přespávačku od 17:00.
Pohled: 🇺🇸
Ležel jsme na posteli a čuměl do mobilu. Extrémně jsem se nudil. Rusko tu není, cola došla a do Mekáče se mi nechce, protože venku totálně leje. Převaloval jsem se ze strany na stranu a pak mi přišla zprava od Japonska. Byla to pozvánka na dnešní přespávačku.
🇺🇸: Dnešní přespávačka? OMG konečně se nebudu nudit! Jasně že jo!
Rychle jsem odepsal Japonsku, že s radostí přijdu.
🇯🇵: Super už je vás zatím 5
🇺🇸: Cool
🇯🇵: Já vím xD
Odložil jsem mobil a šel si balit.
Doufám, že tam bude i Rusko.*Big time skip*
Pospíchal jsem k Japonsku za 3 minuty tam má bejt!!! A navíc mě ještě žene to aprílové počasí. Nechci být promoklý skrs naskrs. Doběhnul jsem ke vchodu a akorát za mnou začalo pršet. Jo stihl jsem to oddychnul jsem si a zazvonil. Za dveřmi se ozvaly rychlé kroky a pak se otevřeli dveře. Ze dveří vykoukla čistě bílá tvářička z velkým červeno až tmavě růžovím kolem na ksichtě.
🇯🇵: Ahoj Amí.
Pozdravila mě jejím obvyklým radostným tónem hlasu. Obejmula mě a já ji obětí vrátil. Začal jsem ji lehce drbat za jejím chlupatým ouškem a ona začala sladce vrnět a vrtět ocáskem ze strany na stranu. Vypadala tak roztomile hlavně, když si opřela hlavu o mojí hruď o kterou se začala pak otvírat. No jo, Jap se ráda mazlí.
🇯🇵: Tak pojď už jsou tu všichni.
Odtrhla se ode mě a usmála se. Chytila mě za ruku a zatáhla dovnitř. Seděli tam už Slovensko, Česko, Kanada, Ukrajina, South (J. Korea) a Rusko! Trochu jsem se začervenal a Japonsko si toho všimla. Dala mi ruku na rameno stoupla si na špičky, protože jsem o dvě hlavy vyšší, naklonil se k mému uchu a zašeptala:
🇯🇵: Neboj budeš spát vedle něho, už jsem to zařídila.
Mrkla na mě jedním okem a já se zase začal červenat. Proč jsem jí to jenom říkal...
🇯🇵: Tak co podíváme se na nějaký film?
🇺🇦🇨🇦🇸🇰: Proč ne?
🇯🇵: Nějaké návrhy?
🇺🇦: It?
🇸🇰: Nie horory nie.
🇰🇷: Joker?
🇨🇦: Sebevražedný oddíl?
🇨🇿: Scary Movie?
🇺🇸: Jo Scary Movie.
🇨🇦: Počkat neni to ta blbovina s tim vřískotem.
🇺🇸: Jo to je jednička.
A tak jsme se domluvili, že pustíme Scary Movie 1
*Time skip*
Už jsme dokoukali Scary Movie a musím říct, že u některých scének jsme se dost nasmáli. Jap vypla televizi a šla pro něco do kuchyně. Chvíli bylo slyšet nějaké štrachání a pak přišla z vypitou lahví od vodky?
🇯🇵: Tak co dáme flašku?
Nikomu se moc nechtělo, ale přece jenom jsme nakonec hráli všichni.
🇨🇿: Aspoň bude zábava.
Sedli jsem si všichni do kroužku. Já si sedl vedle Rusíka jak jinak že jo. Jap položila doprostřed nás všech flašku a zatočila s ní. South zadává Kanadě.
🇰🇷: Pravda nebo úkol?
🇨🇦: Pravda
🇰🇷: Hm...Je pravda, že jsi měl něco z Ukrajinou v posteli?
Kanada se skoro až neviditelně začervenal a pak řekl:
🇨🇦: Ano měli jsem spolu něco.
Co mě na něm překvapilo bylo to, že zachoval naprostý klid. Nepanikařil a to jsem se divil, protože sedí vedle Ruska.
To že Ukrajina chodí z Kanadou Rusku zas tak nevadilo, co vím. Ale že už si ji brácha tahá do postele se Rusku líbit rozhodně nebude. No jo no v každým vztahu to musí jednou přijít.🇷🇺: Kanado. Seš mrtvej.
Řekl Rusko a já vycítil, že tohle nebude dobré. Nenápadně jsem se k němu přisunul a chytil ho za ruku. Trochu sebou cukl, ale pak si se mnou propletl prsty a stiskl mi dlaň. Naše ruce byli za zády takže to nemohl nikdo vidět.
Co jsem tak poznal se mu asi ulevilo a snad nechá Kanadu na pokoji. Nějak ho kdyžtak uměkčím a přece jenom my máme spolu taky vztah. Celkem se bojím, že mě jedné tiché, temné noci při tom nejzářivější úplňku taky stáhne do postele. Z toho mi vyskočil mráz po zádech.
Jinak flaška pokračovala. Ukrajina zadává Americe.🇺🇸: Úúúúkol
🇺🇦: Sežer citroooon.
🇺🇸: Doooobře.
Došel jsem si pro citrón a kousl jsem do něj poprvé po druhé a pak jsme ho tam prostě začal žrát.
🇺🇦: Bože ty sežereš naprosto všechno.
Smála se a Kanada pak řekl:
🇨🇦: Jednou jsem ho načapal, jak žere syrovou cibulil i se šlupkou.
🇰🇷: To vážně?
Smáli se mi všichni, ale já to bral normálně.
Rusko zadává Česku.
🇨🇿: Úkol
🇷🇺: Dej si panáka vodky.
🇨🇿: ...
🇷🇺: Chtěl si úkol no né?
Jap se rychle zvedla a přinesla nalitého panáka vodky.
🇷🇺: Od kdy tu skladuješ vodku?
Japonsko pokrčila rameny a podala panáka Česku. Česko se dlouho musel přemlouvat, ale nakonec to do sebe hodil celý.
🇨🇿: Kurva to je silný.
Řekl Česko a trochu se zakymácel v sedě. Rusko se tomu potichu zasmál a pak se hrálo dál.
Slovensko zadává Japonsku.🇯🇵: Otázka.
🇸🇰: Je pravda, že máš staršie dvojča?
🇯🇵: Jistě že je.
🇺🇸: Počkat co....ty máš dvojče?
🇺🇦: Jo no ty máš dvojče?
🇨🇦: To co?
Všichni z toho byli naprosto vyjevení. Japonsko je moje nejlepší kamarádka z holek a já nevím, že má dvojče.
🇯🇵: Vlastně ho můžu zavolat bydlíme spolu.
Japonsko šla ke schodum a zavolala nahoru.
🇯🇵: Japony pojď dolů prosím!
ČTEŠ
Život countryhumans
FanfictionMy jsme taková trhlá parta, která vymýšlí pořát něco šíleného a milujeme večerní párty plné alkoholu, rambajsu a zábavy.