ákdals edub atalpdo

702 37 14
                                    

Pohled: 🇷🇺

Rano mě probudilo slunce, které mi svítilo do obličeje. Zanadával jsem a pomalu vstal. Koukal jsem se na budík. Bylo 8:00 a tak jsem šel udělat ranní rutinu a udělat si snídani.

O 20 minut později (po snídani)

Po snídani jsem šel napsat ostatním jak jsou na tom a jestli někdo půjde se mnou navštívit Ameriku.

🇷🇺: Hej lidi jde nekdo za Amem?

🇪🇪: Slíbila jsem hlidani kamaradce.

🇫🇮: Musim na strelnici.

🇨🇦: Zaneprazdnen.

🇺🇦: Zaneprazdnena.
Ale mohla bych pred 6 h.

🇪🇪: Ja taky.

🇨🇦: Taky.

🇫🇮: Mozna to stihnu.

🇷🇺: Ok tak pred sestou.

Položil jsem mobil vedle sebe a přemýšlel, co budu dělat. Do 6 hodin zbývalo ještě hodně času a v tu chvíli mi zacinkal mobil.

🇺🇸: Ahoj Rusky.
Chtel jsem se zeptat.

🇷🇺: Ameeeee ty uz jsi vzhuru super.
No coje.

🇺🇸: Muzes mi vysvetlit...........co
.....delam........v... nemocnici.🙄🙄🙄

🇷🇺: Toho si nevsimej to je dlouhy pribeh a neboj kolem seste te prijdeme navstivit z ostatnima a vsechno ti rekneme.

🇺🇸: Jak si nemam vsimat toho, ze nelezim u sebe doma ve sve mekoucke postilce, ALE V NEMOCNICI desne to tu pachne.

🇷🇺: Zvyknes si neboj.

🇺🇸: To doufam....... uz aby bylo... sest.

🇷🇺: Neboj to uteče jako voda už se taky tesim.

🇺🇸: Proboha vodu uz radsi ne!

🇷🇺: Takze si prece jenom na neco vzpominats. XD

🇺🇸: Jediny co vim je.... ze... se pode mnou propadl led a pak jak se zalykam tou děsně ledovou vodou.

🇷🇺: Jen na tohle si vzpominas?

🇺🇸: No... pak mozna jak mě nekdo drzi a vytahuje z vody....

🇷🇺: .....

🇺🇸: Co je?

Zobrazeno

🇺🇸: HEJ! ODPOVEZ!

Zobrazeno

🇺🇸: Ty ha*zle.

O 5 minut později.

Seděl jsem u stolu, projížděl Instagram a na něco narazil.
Byla to ta fotka, kde jsem byl vyfocený, jak spím na pultě v hospodě celý počmáraný z vodkou v ruce. Udělalo se mi dost špatně, když jsem viděl kolik lidí to vidělo. Zhasnul jsem obrazovku a vyndal si z lednice vodku a snažil se zachovat chladnou hlavu.

V 17:45

Všichni jsem se sešli před nemocnicí a šli jsme navštívit Ameriku. Kupodivu nás tam všechny pustili, i když jsme nebyli jeho rodina až na Kanadu.
Když jsme vešli do pokoje tak se na Ameriku vrhl Kanada a pevně ho objal.
🇨🇦: Už v životě mě nenechavej samotnej na pospas rodičům a bráškům. Víš jaké to bylo každému odpovídat dokola Amerika je na přespávačce u Ruska.

🇷🇺: Proč zrovna u mě?

🇨🇦: Promiň nemohl jsem jim říct, že Amerika je v nemocnici a tak jsem něco plácnul a zrovna z toho vyšlo, že je u tebe na 2 dny.

Život countryhumans Kde žijí příběhy. Začni objevovat