Pohled: 🇷🇺
Šel jsem k Finsku domu vím, kde má náhradní klíč takže :)). Přišel jsem ke vchodu a vyndal klíč z květináče u vchodu na levé straně. Pomaličku jsem odemknout a otevřel, aby mě Finsko neslyšel, protože umí být hodně ostražitý. Teď budu doufat, že je vožralej tou svou Finskou vodkou a má kocovinu. Vešel jsem dovnitř a zaposlouchal se.
Nic nebylo slyšel a to se mi moc nelíbilo plížil jsem se jeho domem po schodech nahoru a pak kousek po rovně chodbě. Zastavil jsem se u jeho dveří od pokoje a přitiskl ucho na dveře. Slyšel jsem jen nějaké mumlání a převracení se. Usmál jsem se a vzal kelímky do ruky a k tomu první litr vody. Začal jsem stavět kelímky vedle sebe do řady z cca. 8 centimetrovými mezerami. Když jsem měl hotovou jednu řadu, která vedla od jedné zdi chodby ke druhé tak jsem do nich nalil vodu a přesunul se na další řadu a takhle jsem pokračoval dokud jsem neměl pokrytou celou chodbu.(Nevšímej si, že je to ve škole prostě si představte, že je to u Finska doma.)
Pak přišla řada na schody. Na každý schod jsem dal zase celou řadu a tu jsem pak následně zalila vodou. Na konec jsem udělal cestičku ke vchodu a vyfotil si to a pak vypadnou pryč.
Pohled: 🇺🇸
Je 7:00 a já už mám suprový plán. Mexiko v tuhle dobu spí takže mám výhodu. Slezl jsem z kuchyňské linky a šel ke dveřím, ale neotevřel je.
🇺🇸: No poooočkat.....
Je 1. Dubna dveřmi nikdy radši oknem. Doběhl jsme spátky do kuchyně a vyskočil oknem ven. Dopadl jsem na trávník na všechny čtyři, protože mi to pěkně klouzalo. Musím si pospíšit, aby mi to vyšlo.Pohled: 🇺🇦
Já z Beli jsem už dorazili k domu Polska a pomalu vešli dovnitř. Sundali jsme si boty a po špičkách šli k Polsku do pokoje. Dveře byly zavřené takže jsme měli čas si připravit airhorny. (srry za skloňováni)
🇺🇦: Až řeknu tři tak tam vletíme a vyjebeme jí uši ok?
Kývla a já začala počítat.
🇺🇦: 1..........2.....................................3!
Obě jsme vletěli do pokoje a troubili na celý pokoj, ale jak jsem dotroubili jsme si všimli, že postel je prázdná.
🇧🇾: Sakra předběhla naše plány. Co teď?
🇺🇦: Půjdem za Německem.
🇧🇾: K.
Tak jsem tedy vyrazili za Německem má to kousek od Polska takže jsme tam byli do 10 min. Tam jsme udělali to samé, jako u Polska. Akorát teď jsme si byli jisti, že v pokoji někdo je. Slyšeli jsme totiž hlasy.
🇧🇾: Pssst Ukri zdá se mi to nebo tam je ještě někoho.
Zašeptala Beli.🇺🇦: Taky tam slyším někoho na víc.
Řekla jsem a pak začala odpočívat.
1............2.............3!Vrazili jsme do pokoje a pokoj se za několik sekund se místnost naplnila zvukem airhornu.
TUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuut!
Ale jak jsem rychle začali, tak jsme i rychle přestali. Přišli jsem ve fakt špatnou chvíli. Německo ležel nad Polskem na všech čtyřech na rukou měli propletené prsty a oba byli ve spodním🇧🇾: HahHhaha.
Beli dostala úplný záchvat smíchu.Já si je rychle vyfotila a pak jsme Beli rychle odtáhla pryč.
ČTEŠ
Život countryhumans
FanfictionMy jsme taková trhlá parta, která vymýšlí pořát něco šíleného a milujeme večerní párty plné alkoholu, rambajsu a zábavy.