Pohled: 🇷🇺
Byl jsem strašně v šoku Aмеho odváželi pryč na operační sál nebo kam já nevím. V tom stresu jsem vůbec nedokázal vnímat doktory, který na mě furt něco žvástali. Asi se mě snažili uklidnit.
🇷🇺: Aме...
Zavolal jsem na odjíždějící lůžko, které mi brzy zmizelo z dohledu.
Doktoři odešli za ním a já zůstal na chodbě stát úplně sám.
Cítil jsem se strašně osaměle...Po nějaké té minutě, co jsem, tam stál a tupě zíral na tu prázdnou teď už tichou chodbu, která ještě před několika minutami byla zaplněná záchranáři, doktory a pár státy, který jen procházeli.
Sednul jsem si na bílé sedátko a předklonil se. Obličej jsem si dal do dlaní a lokty jsem se opřel o kolena. Doufal jsem, že Aмe a ten drobek bude v pořádku.
Nedokázal jsem myslet na nic jiného než na tohle. Seděl jsem a třásl se nad tou myšlenkou, že by se mohlo něco pokazit. Takovýhle strach už jsem necítil velmi dlouho.
???: To je divné, nikdy jsem tě neviděl se takhle třást.
Složil jsem ruce do klína a podíval se opatrně nahoru.
🇫🇮: Můžu si přisednout?
Chvíli jsem na něj jen zíral a nedokázal ze sebe vydat ani to pitomé ano.
🇫🇮: Vnímáš??? Asi ne, ale...mlčení je souhlas.
Sedl si vedle mě a hodil na vedlejší sedadlo svoji bundu.
Divil jsem se, co se mu stalo. Takhle se normálně nechová. Normálně by jsem přišel a sedl by si beze slova vedle mě nebo by mě hned začal urážet, jako vždy. Já a Finsko se prostě nemáme rádi, ale teď?
🇷🇺: Co tu...
🇫🇮: Co ty tu děláš?
Rychle vychrlil což u něj není normální. Je poznat, že je taky nervózní. Stále přešlapoval na místě nohama a mačkal si dlaň nebo si ji třel.
🇫🇮: Já tu jsem kvůli Estonii.
Odpověděl první, když jsem dlouho neodpovídal.
🇷🇺: Co se jí stalo?
🇫🇮: Proč jsi tu ty?
Ohlednul jsem se na směr, kam odváželi Aмеho a povzdechnul si.
🇷🇺: Já jsem tu kvůli Aмеrice.
🇫🇮: Odvezli ho na operační sál?
🇷🇺: To nevím....Jak to víš?
🇫🇮: Záchranáři kolem mě s ním projeli a vezli ho někam směrem na sál.
Při tom "směr sál" se mi udělalo špatně. Nesnáším nemocnice, ale to nejsem určitě sám.
🇷🇺: Co se stalo Estonii.
Nervózdně se na mě podíval a zabručel.
🇫🇮: Ona... no...byla napadená, když šla sama městem. Pachatel ji pobodal a pořezal.
Trochu jsem se zděsil. Přece jenom je to moje sestra a já slíbil otci, že budu sourozence chránit, ale teď jsem byl tak v šoku že jsem prostě nedokázal udělat nic.
🇷🇺: Bude v pořádku?
🇫🇮: To doufám.
Chvíli nás zahltilo hluboké ticho. Je to divné, ale nemocnice tak nějak taky stichla .
ČTEŠ
Život countryhumans
FanfictionMy jsme taková trhlá parta, která vymýšlí pořát něco šíleného a milujeme večerní párty plné alkoholu, rambajsu a zábavy.