Hospoda

574 27 51
                                    

Ňuňal jsem se s Ruskem ještě hodně dlouho, až do oběd a mazlil bych se ještě klidně dál, ale to by to nemuselo přerušit Ruskyho kručení v břiše.

Chytil se za břicho a podíval se na mě hladový výrazem. Zasmál jsem se, vstal jsem a šel udělat oběd, aby nám Rusko neumřel. Ano naučil jsem se vařit. Nikdy by mě nenapadlo, že to bude taková zábava. Máma mi dala ke svátku její kuchařku. Sic jsou, tam skoro samé bagety, ale je tam i něco poživatelného. Otevřel jsem ji na random stránce, kde mě zrovna zaujal nějakej jeden recept.

🇺🇸: Hm to by mohlo jít.

Pohled: 🇷🇺

Válel jsem se ještě stále na gauči a koukal do stropu jako obvykle. Byl jsem tak šťastný, plný energie. Takhle jsem se už necítil velmi dlouho. Budu táta! Řekl jsem si pro sebe. Po krátkém klidném tichu mi najednou hlavou prolétla jedna vzpomínka na mě a tátu a mé sourozence. Lehce jsem se pousmál nad tou vzpomínkou a převalil se na bok. Tohle musím říct Ukrajine a ostatním.....ale..jak jim to mám říct. Jako, že hele sourozenci Aме je těhotný. Kdyť je kluk! Budou ze  mě dělat blázna. No...teď už vím, proč se mi to Aме bál říct. Hm budou tomu muset věřit.
O nějakou hodinu mě Aме zavolal na oběd.

🇷🇺: Boršč!?

🇺🇸: Co?

🇷🇺: Boršč! To jídlo, kde si na něj vzal recept?

🇺🇸: No....Byl v té kuchařka od mámy.

🇷🇺: Miluju Boršč je to moje nejoblíbenější jídlo.

Nabral jsem jednu lžičku a hned ji zblajznul.

🇷🇺: Nom.

🇺🇸: Aha tak to si zapamatuji.

🇷🇺: Víš táta nám ho vždycky dělal k obědu nebo k večeři.

Trochu jsem zasmutněl.

🇺🇸: Nesmutni on bude na tebe určitě pyšný.

🇷🇺: ...

Tak jsme oba si sedli a začali jíst.

                     *Time skip*

Už je celkem večer za ten kus dne se toho moc nestalo jen mě Německo pozval do hospody. Prý tam budou i ostatní státy, který rádi pijou tak jsem tedy přijmul. Oznámil jsem to Aмеrice a začal se připravovat k odchodu.

🇺🇸: Hlavně se tam moc neopij. Jestli se tam půjdeš a nedojdeš sám domů tak ti říkám rovnou, že dostaneš pár facek a asi ne jen to. Klidně půjdu na pot-

🇷🇺: Dobře dobře do půlnoci jsem doma.

Jak jsem rychle zadrmolila tak jsem taky rychle vypadl.

                      *Time skip*

Vešel jsem do hospody a hned, co za mnou zaklapli dveře na mě hned volal Německo ať jdu k nim. Přišel jsem blíž a hned poznal, že už má v sobě pár piv.

🇩🇪: Tak ty jsi opravdu přišel. To je tedy super.

Začal se chechtat.

🇨🇿: To jo.

Přikývl už taky trochu nalitý Česko, který seděl hned vedle Německa. Sedl jsem si vedle Německa z druhé strany a objednal si hned jednu vodku.

🇩🇪: Už zase ta tvoje vodka. Nechceš zkusit něco lepšího?

🇷🇺: A co vy? Vy taky nechcete zkusit něco lepšího?

Život countryhumans Kde žijí příběhy. Začni objevovat