🇺🇸: Díky lidi to je neuvěřitelný.
Ame byl tak šťastný radost pohledět na ten jeho roztomilý úsměv.
Všichni jsme mu popřáli a pak začala pořádná party. Jižní Korea rozjel hudbu a otevřeli se alkoholický šampáňa a Cooola.Pohled: 🇺🇸
Musím říct, že z tohohle jsem byl opravdu dojat. To jsou moje nejlepší narozeniny Ever.
Užíval jsem si svoji oslavu všude hrála hudba a byl samej alkohol a Cola. To kdyby viděl můj táta tolik alkoholu tak by ho asi piclo. Díky bohu, že mám svůj barák.Po asi hodině a půl, co začala oslava někteří už byli totálně na mol a museli domů. Jako třeba například North Korea, Čechy, Slovensko a Německo.
Už tu nebylo tolik států jako na začátku, ale ani se nedivím vždyť je neděle.
Hledal jsem Kanadu, protože jsem si s ním potřeboval něco vyřídit.
Po asi 5 minutách hledání jsem ho
zahlédl, jak si povídá z Ruskem.
F*ck. Řekl jsem si v duchu. Otočil se zády a chtěl hned odejít z dohledu, když tu na mě někdo zpoza mých zad zavolal.
???:Ame! Pojď sem ty náš oslavenče.Když jsem se otočil zjistil jsem, že na mě volá Kanada. Nemohl jsem zdrhnout vypadalo by to až moc divně tak jsem šel k nim a ignoroval Rusko. Nevím jak vzal tu pusu, co jsem mu dal při odchodu od něj.
🇨🇦: Kde se touláš brácha.🇺🇸: Po hamburgerech.
🇨🇦: Jak jinak zasmál se. A co jinak jak se ti to líbí.
🇺🇸: Oh my god it's so cool
Moc vám děkuji tohle jsou moje nejlepší narozeniny Ever!🇨🇦: To rádi slyšíme.
Povídali jsme si tam ještě pár minut, ale pak Kanadě zazvonil telefon a on to musel vzít. Odešel ven a tak jsem tam zůstal jenom já a Rusko.
Chvíli bylo ticho nic jsem neříkal a ani on.
Když jsem se podíval na něj tak jsem si všimnul, že kouká úplně někam do blba a nadněčím přemýšlí. Kýval se ze strany na stranu, už byl trošku opilej, ale né zas tak, že by se neudržel na nohou. Prostě se jenom kýval ve stoje....
To ticho mi bylo strašně nepříjemný úplně mě rozežíralo zevnitř a tak jsem prostě něco řekl.
🇺🇸: Kolikátou už máš?🇷🇺: Koho?
🇺🇸: Vodku...?
🇷🇺: Asi 3 láhev.
🇺🇸: Kolik lahví je tvůj maximum?
🇷🇺: Hm...nejvíc co kdy jsem vypil bylo asi.... 12?
🇺🇸: Ou...
.
.
.
.🇷🇺: Ame..?
🇺🇸: A-ano....?
🇷🇺: Myslel si tu pusu vážně?
🇺🇸: ...Viděl si tady někde Německo a Polsko? Chtěl jsem jim ještě něco vyřídit a-
🇷🇺: Ame. Nesnaž se to zakecat.
Skočil mi do řeči a já se zase začal trochu třast.
🇺🇸:Um....n-noo.....Já..Ano......t-t....tedy určitě...n.....
Vzal mě za ruku a vedl mě ven.
Až když se za náma zaklapli vchodové dveře mě pustil.🇺🇸: R-rusko...proč musíme být zrovna venku. Je tu zima a jestli mě chceš zmlátit tak to si mohl klidně udělat vevnitř na záchodech.
🇷🇺: Zmlátit tě? Proč?
🇺🇸: Um....no... Já myslel, že.....za tu..pusu....
Zasmál se a přiblížil se pomalinku k mému uchu a řekl:
🇷🇺: Tebe bych nikdy neuhodil Ame~
Pak mě lehce přitiskl na zeď a chytil mi ruce, které mi dal na úrovni mých ramen. Nebránil jsem se.... byl jsem v šoku. A to ho asi hodně potěšilo.
Zavřel oči a začal se přibližovat pomalu k mým rtům. Až mezi námi byl snad jenom jeden centimetr možná i milimetr. Na chvilku mi přišlo, že slyším bít prudce jeho srdce, že cítím jeho nesmírnou touhu. Byla to tak nádherná chvíle. Ta jeho vůně byla tak příjemná nemohl jsem se ji nabažit. Úplně mě omámila a ty jeho rty. Zdály se být tak hebké a sladké. Chci je ochutnat.... Chci je cítit na těch svých.... Chci ho zasypat jemnými polibky.... Chci ho líbat celé hodiny a zapomenout na všechny problémy, co jsem kdy měl. Chci mu prohledat svým jazykem každý kout jeho úst a při tom se dotýkat jeho propracovaného těla. Musel jsem se držet abych na něj neskočil a ihned ho na místě nesvlékl do naha. Už jsme se skoro dotýkají svými rty když v tu.....
🇺🇦: Rusko! Si tu?
😆🥳😆🥳😆🥳😆🥳😆🥳😆🥳😆🥳😆
Já se jdu zastřelit :'D 😆🔫
Lidi vy jste fakt blázni. Si děláte ze mě srandu 116☆ a 1.53K! Přečtení. 🥳🥳🥳 Moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc mocmoc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc mocmoc moc moc mocmoc moc moc moc moc moc moc mocmoc moc moc mocmoc moc moc moc moc moc moc moc mocmoc moc moc mocmoc moc moc moc moc moc moc aaaaa ještě jednou MOOOOOOOC vám děkuji a to z celého srdce. Když jsem začala psát na Wattap tuhle knížku tak jsem vždy snila o takovém to počtu a teď se mi to splnilo a to hlavně díky vám. Jsem z toho fakt dojata😢 a z celého srdce vám ještě jednou děkuji.
❤❤😘😘Miluju vás😘😘❤❤
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
ČTEŠ
Život countryhumans
FanfictionMy jsme taková trhlá parta, která vymýšlí pořát něco šíleného a milujeme večerní párty plné alkoholu, rambajsu a zábavy.