Výmluvy ti fakt nejdou

619 37 3
                                    

Pohled: 🇨🇦

Přijal jsem hovor a promluvil nervózním hlasem.
🇨🇦: Ahoj t-tati.
🇬🇧: Ahoj synu jak se ti vede? Stalo se něco zníš dost nervózně.
🇨🇦: Ale to nic to neřeš. Jinak dobře, co potřebuješ.
🇬🇧: Jen jsem chtěl zavolat svému synovi, jak se mu daří. Volám nevhod?

Všichni napísali uši a byli zticha tak, že by šel slyšet i pád špendlíku.

🇨🇦: No zrovna jsem na bruslích na ledě z kamarádama.
🇬🇧: A je s vámi i Amerika? Vzpomínám si, když jsem vás učil jezdit tak Americe to moc nešlo. Zajímalo by mě jestli se zlepšil. Dáš mi ho k telefonu?
🇨🇦: Umm... No........ On......

Nevěděl jsem, co mám říct tak jsem se otočil na ostatní a hodil na ně výraz umírám help.
Každý začal ukazovat něco jiného.
Rusko ukazoval pití, Estonsko spaní, Finsko že neslyší nebo, co to bylo a Ukrajina jídlo.
🇨🇦: On.....pije a spí.. tedy jí..  jde..co? Neslyší?
Finsko si placl na čelo a ostatní zadržovali smích.
🇬🇧: Tak co dělá, mě to k smíchu nepříde.
🇨🇦: Nemám.....čas...tedy on....... promiň musím j-jít ahoj.
🇬🇧: Aho-
Britanie to nestihla ani doříct a já už ukončil hovor.
🇺🇦: Výmluvy ti fakt nejdou.
Všichni se začali smát a já zrudnul. Ne jen tou trapnou chvílí, ale i kvůli Ukrajině. Když se směje vypadá tak roztomile. Chtěl bych si ji přitisknout na svou hruď, obímat ji a hlavně nepouštět.
🇺🇦: Hlavně se nám nerozteč. Haha Zasmála se a já se musel držet, abych po ní neskočil a nezlíbal ji.
🇫🇮: Tady nám někdo zrudnul.
Zarazil jsem se prudce otočil a chytil za rudé tváře. Rusky přišel ke mě a dal mi ruku na rameno. Podíval jsem se na jeho zjizvenou ruku ležící na mém rameni a pak do jeho smaragdových očí. Usmál se na mě a já strhl pohled do země. Ví že na ni myslím.
🇷🇺: Hej lidi já myslím, že by bylo nejlepší, aby jsme všichni jeli teď domů a zítra nebo pozítří by jsme mohli jet navštívit Ameho. Co říkáte.
🇪🇪: To není špatný nápad a navíc za chvíli bude tma, jako v pytli.
🇺🇦: Souhlasím. Já nevím jak vy, ale jsem už ospalá.
Zívla a protáhla se.
Po chvilce dohadování jsme se všichni
rozloučili, rozešli a odjeli do svých domovů.

Život countryhumans Kde žijí příběhy. Začni objevovat