Před 5 hodinami
Pohled: 🇧🇾
Když jsem je viděla tak jsem se dost zarazila. Nevěděla jsem jestli se mám smát nebo jestli mam volat záchranku.
🇸🇰: Na čo tam tak pozeráte? Ou....
Ozvala se Slovensko a hned, jak je uviděla se taky zarazila.
Holky leželi na gauči a vypadali jako kdyby právě vypili Americe všechnu Colu. Leželi na sobě. Jedna měla jednu nohu přes druhou a kolem nich bylo doslova moře nafouknutých balónků.
🇧🇾: Bože můj!
Vykřikla jsem, ale hned po té jsem dostala záchvat smíchu. Přišlo mi to tak vtipné.
🇸🇰: Tak toto si musím odfotiť.
Řekla Slovensko a udělala pár fotek.🇯🇵: Balónky... už... nikdy.
🇵🇱: Souhlasím.
🇪🇪: Též.
Ukrajina se začala brodit těmi balónky ke gauči, aby jim pomohla vstát a já ze Slovenskem jsem šli za ní.
Když jsem se dobrodili ke gauči tak jsme na něj všetky tři vylezli a začali holkám pomáhat se zvednout.
🇧🇾: Holky vstávejte. Musíme ještě stihnout občerstvení.🇯🇵: Ach jo...
Do pár minut jsme konečně byli v kuchyni a konečně dělal občerstvení.Pohled: 🇨🇦
Z klukama jsem měli skoro hotovo ohledně obědnávek. Už jen čekat až dorazí. Čechy vyskočil na stůl a sedl si na něj.
🇨🇿: Tak co je v plánu teď?🇨🇦: Čekat na obědnávky z Mekáče.
🇨🇿: Ah. Nuda.
Řekl nevrle.🇩🇪: No teoreticky by jsme mohli jít pomoct holkám do kuchyně z občerstvením.
Chvíli jsme zírali na sebe a pak jsme se šli podívat všetky tři do kuchyně.
🇩🇪: Holky potřebujete z něčím pomoct?🇪🇪: Ne v pohodě zvládámeto v pohodě.
🇩🇪: Dobře.
Odešli jsme zpátky do vedlejší místnosti. Podíval jsem se na svoje hodinky na ruce. Do příchodu Ameriky zbýválo čtyři a půl hodiny.
Doufám, že to jídlo dorazí včas. Řekl jsem si v duchu.*Time skip*
Před 3 hodinami
Už tu budeme tak přibližně hodinu a půl. Obědnávky už přivezli krom alkoholu to má bohužel zpoždění a občerstvení už je skoro hotové. Teď ještě čekáme na Jížní Koreu. Bude obsluhovat hudbu. A ještě čekáme na Mexico a Perú. Ty budou hlídat venku a až Amerika půjde domů z oslavy u našich rodičů tak nám dají vědět. Ostatní státy přijdou později.
🇨🇦: Kde jsou ti tři.
Řekl jsem nevrle.
🇩🇪: Měli by tu být každou chvíli.🇲🇽: Mluvilo se o nás?
🇨🇦: No konečně, co vás zdrželo?
🇵🇪: Dlouhý příběh.
*Time skip*
Před 2 hodinami
Vše už je připravený jen se stále čeká na ten alkohol. No nic snad dorazí. Rusko už mi psal, že ho tu moc dlouho neudrží. Tak musím vyrazit k rodičům a tam to všechno připravit s nima.
*Big Time skip*
Po oslavě u Kanady rodičůPohled: 🇲🇽
Kanada už nám psal, že Amerika je na cestě. Já z Perú jsme se schovali každy do jednoho křoví, které byli každý na jiném kraji chodníku. A jak tak přemýšlím byl to asi hodně špatný nápad se schovávat do křoví.
Uběhlo asi 15 minut a mi trčeli stále ve křoví. Už jsem chtěl vylézt z tím, že se porozhlédnu kolem nebo se schovám na jiné místo než to pitomé křoví, když v tom jsem uviděl v dálce bílé a červené pruhy.
🇲🇽: Amerika jde.
Zašeptal jsem.
Doprdele proč jsem se musel zrovna schovat do křoví? Řekl jsem si v duchu. Amerika prošel kolem mě a naštěstí si mě nevšimnul. Když v tom jsem si kýchnul a větvičky ve křoví zašustili. V té chvíli jsem si myslel, že budu mít zástavu srdce. Kurva. Amerika se zastavil a ohlédl se mím směrem. Chvíli tam stál a čuměl na to křoví ve kterém jsem byl schovaný a pak se začal přibližovat krok po kroku. Doprdele říkal jsem si a už jsem si vymýšlel výmluvu, co dělám v tom křoví. Už byl nademnou a naklaněl se nad křoví, ale ta vrána co tam byla se mnou mě zachránila. Vyletěla ze křoví a Amerika se lek odskočil a vykřikl na celou ulici.
🇺🇸: Bože!
Já si dal ruce před pusu, abych se nezačal smát na celé kolo a neprozradil se. Chvíli to rozdýchával a pak odešel.Když už byl dost daleko tak jsem vylezl ze křoví. A napsal Německu, že už je skoro tam. Perú už stál vedle mě celý vysmátý. Já se jen zamračil a vyrazili jsme za Amerikou.
Pohled: 🇩🇪
Přečetl jsem si zprávu od Mexika a rychle běžel do obýváku.
🇩🇪: Lidi poslouchejte!
Všichni na mě upřeli pozornost a já pokracoval.
🇩🇪: Amerika je už za chvíli tady tak teď se všichni připravte na svá místa.Během pár minut všichni byli přichystaní na svých místech zahasnul jsem a taky se připravil.
Někdo šahnul na kliku a začal odevírat dveře. Ano byl to Amerika. Jelikož bylo všude zhasnuto tak začal hledal vypínač, aby mohl rozsvítit. Málem místo vypínače šahnul na moje rameno, protože já jsem byl u vypínače. Když rozsvítil tak jsem všichni z plných plic zakřičeli.
VŠECHNO NEJLEPŠÍ AMERIKO!
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Čauky mňauky lidičky moc se vám omlouvám, že dlouho žádná kapitola nevyšla. Mám toho hodně do školy.
A Poslední tři kapitoli.... za ty se moc omlouvám netušila jsem, že se to takhle protáhne. Původně to měla být jedna kapitola "Příprava" a né tři.😓 Takže je prosím neberte moc vážně. Ještě jednou se vám moc omlouvám snad to pochopíte.
ČTEŠ
Život countryhumans
FanfictionMy jsme taková trhlá parta, která vymýšlí pořát něco šíleného a milujeme večerní párty plné alkoholu, rambajsu a zábavy.