Reakce

544 31 17
                                    

Pohled: 🇨🇦

Čekal jsem doma na gauči na objednávku z Mekáče. Objednal jsem několik kelímku Coli. Mám celkem dobrej plán, jak naštvat bráchu.

*Time skip*

Všechny objednávky už přišli a já mohl vyrazit. U Ameriki jsem byl cobydup. Nad dveřmi jsem sundal kýbl z vodou a vstoupil dovnitř.

🇨🇦: Bráááácha?! Si tu?!

Zavolal jsem. Nikdo neodpověděl a byl jsem celkem i rád. Určitě lítá touhle dobou někde po státech. Přišel jsem do jeho pokoje a vyndal kelímky z Colou. Začal jsem z nich stavět pyramidu, která zakrývala celý dveře takže, až poletí do svého pokoje tak je otevře a vyběhne do kelímkové pyramidy a né, že bude mokrý a lepkavý od té Coli, ale bude i naštvaný proč zrovna Cola a ještě z Mekáče. Vím, jak ji má rád a zajímalo by mě, co by si vybral kdyby měl na výběr Colu nebo Rusko. Mají ten vztah tak vážný?

Dveře byli užší než jsem čekal, takže mi zbylo ještě pár kelímků Coli. Chvíli jsem nevěděl, kam je mám dát a co s nima udělat, ale nakonec mě napadla ještě koupelna. V koupelně jsem udělal další pyramidu a pak šel domů po cestě jsem pil jednu Colu, co mi zbyla. No vlastně mi zbyli dvě, ale tu druhou si asi nechám na později.

Pohled: 🇺🇸

Seděl jsem na posteli Mexika a projížděl insta. Už jsou to 2 minuty, co Jap poslala Rusku tu fotku. Zatím mi nic nepíše a to mě celkem znepokojuje. Snad sem nevletí, jako dělová koule a nerozmlátí Mexiku držku. Jsme jen kamarádi... Cinknul mi mobil a já se podíval na obrazovku. Oú Rusko...

🇷🇺: Ame, kde jsi.

🇺🇸: No......u Mexika na návštěvě.

Uživatel Rusko je ofline.

Kurva. Řekl jsem si pro sebe. Ne.... kdyť to má skoro přes celý město. Víte Mexiko bydlí skoro úplně na opačné straně, jak Rusko. Pěšky by mu to sem trvalo tak 45 minut.

Lehl jsem si na postel a zíral do toho krásného přitažlivého stropu.
To byl asi špatnej nápad.

V tu jsem uslyšel nějaké dupání a pak se rozletěli dveře. Ve dveřích stál Rusko a vypadal dost naštvaně. Ani se mu nedivím, kdybych ho viděl sedět na něčí posteli ve které spí někdo a ještě k tomu bez tryčka tak bych byl taky naštvaný a to hodně. Rusko je jenom můj!

🇷🇺: Ameriko? Můžeš mi něco vysvětlit?

🇺🇸: Ale to neřeš jen jsem s Mexikem strávili dost divokou noc.

Usmál jsem se a poplácal Mexiko po hlavě.
Jenže to jsem neměl říkat.
Rusko se vrhnul na Mexiko a už mu chtěl jednu vrazit, ale já jsem rychle zareagoval a svalil ho na zem vedle postele tak, že jsem seděl na něm obkročmo.

🇷🇺: Děláš si prdel!

🇺🇸: Rusko nech mě to vysvětlit. Zasmál jsem se.

🇷🇺: Co ti je tady k smíchu.

Usmál jsem se na něj a jednou rukou se mu opřel o hrudník a druhou položil vedle jeho hlavy. Přiblížil jsem se k němu a spojil naše rty. Bál jsem se ze začátku, že mě strhne ze sebe a začne na mě řvát, ale bál jsem se zbytečně. Chytil mě za pas a přitlačit si mě k sobě asi to pochopil, že to byl prank.

Začal svými rty pomalu pohybovat a to mě hodně vzrušilo. Začal jsem trochu pohybovat těma svýma proti těm jeho a omotal mu ruce kolem krku. Rusko umí líbat tak božsky já se snad rozteču. Říkal jsem si. Zrychlil jsem pohyb svých rtů a on též. Lehl jsem si na jeho hruď a on mě pevněji stiskl na bocích. Líbali jsem se tam asi půl hodiny a ještě by jsme se líbali i déle, kdyby...

Život countryhumans Kde žijí příběhy. Začni objevovat