O čtyři měsíce později
Pohled: 🇺🇸
Zase....už zase.....další noc, co jsem nespal. V poslední době moc nespím. Bolí mě často hlava a mám někdy závratě. Co to znamená? Možná bych měl jít k doktorovi. . .
Posadil jsem se na postel a jako obvykle jsem byl sám. V posledních čtyřech měsících se z Ruskem moc nevidíme. On má hodně práce a já zase nemám náladu. Heh už mám asi krámy nebo co, i když už jsem dlouho nekrvacel. Ze zadku Jo. Z Ruskem jsme to měli naposledy při tom, když hrál střílečku. Což je před asi čtyřmi měsíci.
Udělal jsem si snídani a sednul si ke stolu a přemýšlel, co dnes budu dělat.
Dneska by měl mít Rusko volno. Jestli mu to zase nezakrylo nějaké to pitomé jednání. Ani nevím, co to jsou za jednání. Heh, že by byl mafiá? To by tak ještě chybělo.Jedl jsem snídani a podíval se na hodiny. 4:30. Už zase. Obléknul jsem si svoji žlutou mikinu a nasadil černé brýle. Nosím je teďkon hodně často, abych zakryl ty svoje kruhy pod očima, co mám. Vzal jsem si mobil do kapsy a šel se projít do parku.
*Time skip*
Sednul jsem si v parku na lavičku a podíval se na oblohu.
Dnes je poněkud zamračeno. Obloha je modro šedá a fouká hnusně studený vítr. Zachumlal jsem se do své mikiny a trochu se zatřás. Proč jsem vlastně šel ven, když je takhle hnusně? Díval jsem se skroušeně před sebe než mi někdo rukama zakryl oči i z brylemi.🇺🇸: H-hej, kdo tam!
Šáhnul jsem na ty ruce. Byli teplé a drsné. Chvíli jsem pochyboval, kdo to je, ale pak když začal vítr vát na dobrou stranu a já ucítil tu jeho vábnou vůni tak jsem chytil ruce dal je dolů a otočil jsem se a hned skočil Rusku do náruče.
🇺🇸: Ahoj Rusí!
🇷🇺: Здравствуй
(Ahoj)Rozepnul jsem mu tu jeho adidasovou mikinu a zachumlal se mu do náruče. On si mě přitáhl blíž k sobě a řekl:
🇷🇺: Aме co tu vlastně děláš? Jseš celej studenej.
🇺🇸: No víš šel jsem se projít a nevěděl jsem, že bude takováhle zima.
🇷🇺: Aha.
Dal mi pusu na čelíčko a víc si mě přitiskl na hruď.
🇷🇺: Promiň, že jsem s tebou teď nemohl být v poslední době, ale už jsem to vyřešil a budeme zase trávit čas, jako dřív ano?
🇺🇸: Ano. Už se těším.
Zamumlal jsem mu do hrudi a on se usmál.
🇷🇺: Tak jo půjdeme radši domů ať nám tady nezmrzneš.
🇺🇸: Hm~
Řekl jsem souhlasně. On vstal a nesl mě v náručí domů.
🇺🇸: Mám taky nohy.
🇷🇺: Ale moc kratičké, aby mi stačili.
Odemknul vchod sundal nám boty a zanesl mě rovnou do postele.
🇺🇸: *couf* *couf*
🇷🇺: Udělám ti čaj.
🇺🇸: Dobře *couf*
Šel do kuchyně a udělal mi čaj a rovnou mi ho přinesl do postele. Vzal jsem si ho a pomalu usrkával. Rusko se svléknul do boxerek a zachumlal se ke mě do postele. Opřel se o zeď a položil si mě ne sebe a zachumlal nás a ještě mi nasadil jeho ušanku.
🇺🇸: Děkuju.
🇷🇺: To nic.
Usmál se na mě a pustil v televizi nějaký film.
Při filmu jsem mu pomalu začal usínat na hrudi, až jsem úplně usnul.
.
..
.
.
???: Aмеriko....Aмеriko!
Otevřel jsem oči a spatřil zase tu bílou místnost bez oken bez dveří.
???: Aмеriko! Poslouchej mě!
Otočil jsem se a uviděl...
🇺🇸: S-s-so-ovět-te? Cože? kdyť si umřel!
J-já...SSSR: To teď neřeš máme málo času,
Ale..Dal mi takovou facku, až to mlasklo na celou místnost. Chytil jsem se za tvář a v duchu naříkal.
SSSR: To je pro tebe, ale teď k věci.
Víš jak ti není v poslední době dobře. Musíte k doktoru. Jestli chceš, aby to to dítě i ty přežilo tak musíte k doktoru a jestli půjdeš tajně na potrat tak tě asi zabiju. Rozumíš?! Nerozumíš to je jedno, ale i tak musíš k doktorů a to je Rozkaz!.
.
.
.
🇺🇸: Ale- *couf*
Rychle jsem vysprintil na záchod a začal zvracet.
🇷🇺: Aме! Co se děje Aме! Si v pohodě?!
To je krev?! Musíme doktorů a to rychle.🇺🇸: No no no no no no no.
🇷🇺: Neodmlouvej a pojď.
🇺🇸: Ne to není pravda.
Rusko se obléknul a jeli jsme rychle do nemocnice. V čekárně skoro nikdo nebyl takže jsme moc dlouho nečekali.
Doktor Rusko nechal venku nevím proč, ale hned, jak ho viděl jsem věděl, že mezi nima něco není v pořádku.
Doktor mě tam nějakou dobu prohlížel a různě skenoval a pak někam odešel. Zůstal jsem v místnosti sám.Přemýšlel jsem nad tím jestli byl ten sen opravdoví nebo ne. Šáhnul jsem si na tvář a ucítil jsem, že ji mám ještě stále teplou a že mě trochu štípe. Že by to nebyl sen?
Doktor: Pane Amеriko. Máme pro vás velmi divné hlášení. Všechny skenery a testy ukazují, že jste těhotný.
🇺🇸: P-Prosim?!
Doktor: Nevíme, jak ale jestli jste zvracel krev a je vám nevolno a nespíte tak to můžou být náznaky těhotenství. Řádil jsem se z ostatníma doktorama a je to velmi divné. S tímto se setkáváme poprvé, ale určitě něco vymyslíme ohledně porodu. Pokud nechcete jít na pot-
🇺🇸: NE!
Doktor: Dobrá napíšu vám termíny, kdy budete chodit ke ginekologovi.
*Time skip*
Vyšel jsem celý bledý a Rusko se hned ke mě hlásil.
🇷🇺: Tak co je všechno v pořádku?
Přemýšlel jsem jestli mu to mám říct, ale nějak...
🇺🇸: Ano je jen mi prej praskla nějaká cévní žilka nebo co. Prostě nic vážného.
Trochu jsem improvizoval a jak zvláštní Rusko mi to uvěřil. Věčinou pozná když lžu. Asi je rozrušený tak jako já.
ČTEŠ
Život countryhumans
FanfictionMy jsme taková trhlá parta, která vymýšlí pořát něco šíleného a milujeme večerní párty plné alkoholu, rambajsu a zábavy.