Co když?

639 38 3
                                    

Pohled:🇺🇸

Probudila mě děsná bolest hlavy a zad. Otevřel jsem pomalu oči párkrát zamrkal a po té jsem se rozhlédl po místnosti kolem sebe.
Vyděl jsem, jak se předemnou houpá Česko hlavou dolů. Ruce měl svázáné za zády stejně jako nohy a od nohou mu šel provaz, který byl přivázaný za lustr na stropě. Pusu měl zalepenou izolepou a napůl byl ještě ve spánku. Chtěl jsem se pohnout, ale nemohl jsem moje tělo bylo celé zalepené lepicíma páskama, který mě drželi přilepeného ke zdi a jediný, co jsem neměl zalepené byly ruce a hlava.
Chtěl jsem něco říct, ale jediné co ze mě vylezlo bylo,,Mhhhm". Rychle jsem si uvědomil, že mám taky zalepenou pusu. F*ck. Řekl jsem si v duchu a čekal, co bude dál. Po nějakých 5 minutách se ve dveří zjevil Rusko z šibalským výrazem v obličeji.
🇷🇺: Dobré ranko jak se vám spalo?

🇺🇸: Mhhhhhhm?

🇷🇺: Promiň říkal si něco? Nějak jsem ti nerozuměl.

Řekl provokativně.

🇨🇿: ....

🇺🇸: Mhhhm...

Po chvilce pokoušení o aspoň jedno slovo jsem to vzdal. Rusko přišel ke mě a prudce mi strhl izolepu z pusy.

🇺🇸: Au!

🇷🇺: Nějaké dotazy?

🇨🇿: Mhhhm!

Izolepu strhl i Česku, který následovně taky zakňučel bolestí.

🇨🇿: Kdy mě sundáš dolů motá se mi hlava a je mi blbě asi ti brzo pozvracím koberec a možná pozvracim i tebe.

Rusko si povzdechl. Vytáhl zavírací nůž z kapsy a uřízl provaz za ktery vysel. A Česko spadl tvrdě na zem.

🇨🇿: Au...z-za co.

🇺🇸: Hej já jsem tu taky! Rád bych byl na pevné zemi nohama.

🇷🇺: Tebe si tu ještě nechám~

🇺🇸: Děláš si srandu?

🇷🇺: HeT~

Česko se zvedl ze země a dobelhal se ke svému telefonu, který ležel na nočním stolku.

🇨🇿: Kurva....
Hele...kluci moc rád jsem vás viděl, ale já budu muset domů....mám od Slovenska 30 zmeškaných hovorů.....zbohem.

🇺🇸: To si děláš ze mě srandu snad mě tu nenecháš s tim vodkomaniakem.

Jak to dořekl tak už bylo slyšet zabouchnutí vchodových dveří.

🇺🇸: To snad neeeee...

Ucítil jsem jak izolepu na mém těle povolila a všiml jsem si, že Rusko se pokouší mě vyřezat z izolepi. Po nějakých 3 minutách už jsem na sobě neměl ani jeden kousek černé izolepy.

🇺🇸: Svobodá! Zajásal jsem.

🇷🇺: Radši už pojď na snídani nebo tě tam znova přilepím.

Po snídani

Po snídani Rusko myl nádobí a já utíral. Všiml jsem si, že má na krku kousanec. Nedalo mi to a musel jsem se zeptal od koho ho má.
🇺🇸: Od koho máš ten kousanec?

Zarazil se a trochu zčervenal.
🇷🇺: ...

🇺🇸: To neznelo jako odpověď.

🇷🇺: Ty si na nic z večera nepamatuješ?

🇺🇸: Ne?

🇷🇺: .....

🇺🇸: Ale no taaaak od koho máš ten kousanec.

🇷🇺: To je na dlouho.

🇺🇸: Já mám času dost tak povideeej.

🇷🇺: Mám tě znova přilepit na tu zeď?

🇺🇸: ...No dobře už jsem zticha...
.
.
.
.
🇺🇸: Tak od koho ho máš?

🇷🇺: Uhhh...od...

Nastražil jsem uši.

🇺🇸: Od?

🇷🇺: Ty seš fakt otravnej mám ho od tebe.

Ztichl jsem a zrudnul.

🇺🇸: O-od-dem-mě?

🇷🇺: Byl si dost opilí, aby sis na to pamatoval.

Byl jsem zticha a stál na místě, jako opařený. Bál jsem se pohnout.

🇷🇺: Jo a mimochodem asi by ses měl nejdřív umýt než půjdeš domů.

🇺🇸: ?

Ve sprše

Koukal jsem se do zrcadla na svůj zmalovaný obličej. Nejvíc na tom mě vytáčelo to namalované péro na mé tváři, ktere mi směrovalo do huby. Povzdechl jsem si svlékl se a začal se sprchovat.
Snažil jsem se co nejrychleji dostat z mého obličeje ty nakreslené blbosti dolů, což se mi i po několika minutách podařilo. Oddechl jsem si a nechal jsem, aby mi kapky vody setkali po tváři dolů. Pak jsem si dřepnul a díval se do země. Nemohl jsem dostat z hlavy to, že jsem kousnul Rusko. Proč  si nad tím lámu tak hlavu? Kdybych kousnul někoho jiného tak bych z toho nic nedělal. Tak co je špatně? Pocítil jsem takové svírání v žaludku a pak jsem si uvědomil. Co když ho miluju?

Život countryhumans Kde žijí příběhy. Začni objevovat