Divoká noc

858 24 20
                                    

( Upozornění 15+)

Pohled: 🇺🇸

🇷🇺: Aме? Cos do toho dal....

Řekl z posledních sil a hlavou třísknul o stůl. Potom už bylo slyšet jen tiché chrápání. No konečně... má pěknou výdrž. Normální stát, by to uspalo při třetím srknutí, ale jeho? Ne....On má vypitou víc, jak půlku hrníčku. Je vidět, že je to syn Sověta. Řekl jsem si v duchu a zasmál se. Teď ho jen dostat do postele....
Nadzvedl jsem ho a až teď jsem si uvědomil, jak je těžký.

🇺🇸: F*ck ty jsi, ale těžký.

Řekl jsem si a podepřel ho.

Ach jo Proč musí být ložnice, až nahoře? 
Řekl jsem si v duchu a díval se na schody před sebou.
Budu muset pěkně máknout.
Skonal jsem první schod a pak i druhý a už jsem myslel, že umřu.

🇺🇸: Jaktože vážíš kolik? děláš si srandu?

                       *Time skip*

🇺🇸: Omg já to dokázal přece jenom to posilování nebylo k ničemu.

Jásal jsem.

🇷🇺: H..m..

Podíval jsem se na Rusko. Začal se probouzet...Tak rychle?! Řekl jsem si a šel se rychle svléknout. Přece jenom jestli ho chci připoutat pevně tak sebou musím hodit.

Pohled: 🇷🇺

Probudil mě nějaký divný tlak na mém klíně a hrudi. Otevřel jsem jedno oko a první, co jsem spatřil bylo velké pozadí. Bylo to Aмеrikovo pozadí. Pocítil jsem velké vzrušení a ruce mi vystřelili k němu. Jenže se mi to nepovedlo. Ruce mi zastavilo něco pevného. Kruci. Byl jsem tak blízko a nemohl jsem se dotknout. Podíval jsem se tedy na své ruce a všimnul si kvalitních kožených pout s měkkým vnitřkem a krátkým železným řetězem, který byl pevně připoutaný k posteli tak, abych ho nemohl utrhnou či se nějak vyvléct z toho.

🇺🇸: Ale ale nemůžeš si šáhnout?

Řekl výsměšným hlasem a perverzním pohledem.

🇷🇺: Aме?! Co to děláš?

🇺🇸: Já? No víš chtěl jsem si trochu s tebou užít.

🇷🇺: ...

🇺🇸: Zachtělo se mi slyšet tvé nádherné vzdychaní.

Začal mi ukazováčkem přejíždět po hrudní kosti a pomalu ohmatávat moji teplou hruď.

🇷🇺: A proto si mě musel uspat? Co si vlastně do toho čaje nalil?

🇺🇸: No dobrovolně, by ses asi nenechal přivázat k posteli. Do toho čaje jsem dal jen kapky na spaní.

🇷🇺: A-

🇺🇸: Šššššš....

Nestihl jsem ani vyslovit svoji další otázku a on mi hned na moje rty položil lehce ukazováček.

🇺🇸: Jsme snad u nějakého výslechu?

Přejel mi lehce ukazováčkem po spodním rtu a pak mě lehce políbil. Polibek jsem mu opětoval a tím nastalo křehké lehké líbání...To se však brzy změnilo v bouřlivé a chtíčné líbání s nemilosrdečnou jazykovou válkou.

Nemá proti mě šanci. Říkal jsem si v duchu, ale asi jsem ho neměl podceňovat. Kousl mě do spodního rtu a tím mě vyvedl z míry. Využil toho a vklouzl do mých úst.

Život countryhumans Kde žijí příběhy. Začni objevovat