Čisté svědomí

397 25 19
                                    

Když to tak nějak schrnu. Tak Rusko a Aме jsou společně šťastný. To že mají společné mimino oznámili všem bratrům a sester, který Ruskó má. Ze začátku Rusko brali jako šílence, ale jakmile přišel Ame z mimčem v náručí tak nikdo z nich nemohl uvěřit. Všichni byli šťastní a veselý. Taky abych nezapomněla Amruse seznámili s Ukanem.

Tak nějak to už věděli tedy všichni a jediný komu to zbývalo oznámit byla Francie a Británie. Oni dva byli jediný, kdo to ještě nevěděli. Jak bylo už poznat na Rusku a Americe oba byli hrozně nervózní. Hlavně, jak to vezme Británie. Vlastně ani nevím zad-li jim ty dvě hrdličky vůbec oznámili, že spolu chodí.

Pohled: 🇺🇸

Společně s Ruskem jsme přišli k bytu mých rodičů. Bojím se, co na to řekne táta. Rusko mě chytil za ruku a podíval se mi do očí. Byl taky nervózní. Zaklepal jsem na dveře a hned se otevřeli. Stála v nich máma. Podíval jsem se na ní a ona jen nechápavě naklonila hlavu na jednu stranu.

🇫🇷: Ahoj synáčku?

Chvíli ji to trvalo než si všimla, že se držím za ruku s Ruskem a že se mi k tělu tiskne, jaké si dítě.

Zadrhla se a stuhla. Amrus se na ní podíval, ale hned se zase přitiskl ke mě. Bál se.

🇫🇷: Pojtěte dovnitř.

Vešli jsme a Rusko se začal třást?
Dal jsem mu našeho dropka do náruče a lehce jsem ho políbil na tvář, aby se trochu uvolnil. On si rychle Amruse přitiskl k tělu a jen čekal jestli nepřilítne Británie z vidlemi a nepobodá ho.

🇫🇷: Lásko?! Máme tu návštěvu!

Zavolala Francie na Británii.

🇬🇧: Jistě hned tam budu!

Francie nám zatím ukázala, aby jsme se posadili, že udělá něco k pití. A hádejte, co jiného měla k pití  než čaj a víno.

Dala nám čaj a sedla si k nám. Pak přišel i táta a hned, co nás viděl se v jeho obličeji objevili obavy. Sedl si vedle Francie a jen na nás zíral.

🇺🇸: Ehmm...Ahoj tati.

🇬🇧: Synu?

🇺🇸: Ano?

🇬🇧: Nechceš mi takhle náhodou něco  říct?

🇺🇸: Um...no...víš..

🇫🇷: Lásko klid.

Vzala za ruku Británii.

🇺🇸: Ono-

🇷🇺: Aме za nic nemůže. To já jsem to  odkládal, aby jsme vám to řekli.

Skočil mi do řeči Rusko a všechno vzal na sebe.

🇬🇧: Jak se opovažujete něco takhle dělat za našimi zády!

🇫🇷: Drahý však už jim je přes 18.

Zachránila to Máma.

🇬🇧: Uh...no dobře tak už mi jen vysvětlete čí je to dítě.

🇺🇸: Dobře tak teď se připravte na to nejhorší.

🇺🇸: Před několika měsíci jsem porodil.

🇬🇧🇫🇷: ....

🇫🇷: Porodil?

🇬🇧: Nespletnul sis význam synu?

🇺🇸: Ne, nespletnul.

🇷🇺: Ani doktoři neví jak.

Dodal Rusko.

🇺🇸: A....je to kluk a pojmenovali jsme ho Amrus, kdyby jste chtěli náhodou něco vědět.

🇬🇧: Takže to dítě, které Rusko teď právě drží v rukou je vaše? To mi, jako chceš říct?

🇺🇸: Ano...

🇫🇷: Můžu si ho pochovinkat.

🇷🇺: Jistě.

Rusko dal mámě do náruče Amruse a ta se hned nad ním začala rozplívat.

🇫🇷: Ten je tak roztomilý. Ahooj já jsem tvoje babička.

🇬🇧: U Kanady jsem to ještě vzal dobře, ale ty? Ty musíš vždy přijít z něčím originálnějším a trhlejším.

🇺🇸: Já už jsme hold takoví.

Táta si povzdechl a přišel k mámě. Podíval se taky na to stvoření a usmál se.

Po nějaké době jsme se všichni už tak nějak rozloučili, protože malý totiž už chtěl spinkat a měl taky už trochu hlad. Tak jsme tedy odjeli domů s čistým svědomím, že už to ví všichni.

                     *Time skip*

(15+) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Malý už spal a já z Ruskem jsem měli konečně chvíli pro sebe. Rusko mě vzal pod stehny a položil na postel. Nebránil jsem se, ale spíš napomáhal.
Vjel mezi mé nohy a začal mě divoce líbat. Všechno oblečení najednou začalo být nepříjemně spocené a těsné. Hlavně, tam dole. Všechno jsme ze sebe sundali. Rusko, jako vždy ho měl plně v pozoru a to se nedalo ignorovat. Vzal jsem si ho do pusy a začal mu rychle kouřit. Už jsme skoro vyšel ze cviku. Kouřil jsem mu ho tak dlouho dokud jsem toho neměl dost a dokud mu v něm nezačalo trochu cukat. Otočil jsme se na břicho a uvolnil se. Rusko do mě strčil dva prsty a začal mě roztahovat. Potichu jsem sténal a trochu vzdychal. Pak do mě strčil špičku penisu a já ucítil, jak jsme to už spolu dlouho neměli. Vjel do mě opatrně a čekal než si zvyknu což netrvalo moc dlouho. Začal se pomalu pohybovat a trochu přitvrzovat na přírazech. Měl jsem, co dělat abych neřval slastí, ale kdybych řval tak probudím Amrusa a to určitě nechci.

Tak tedy jsem se zakousnul do prostěradla a dusil jsem ty vzdychy. Rusko chytil můj nadržený penis a začal ho jen tak dráždit což mi moc nepomáhalo zadržet ty vzdychy. Kruci Ruskó.

🇷🇺: Ah~ Aме... jseš.... strašně úzkej

Zašeptal Rusko a zrychlil tempo. To už jsme přestával dusit a jakmile jsem vypustil celkem hlasité  vzdychy mi Rusko sal ruku před pusu a začal mi dělat cucfleky na mém krku. Vzdychal jsem mu do ruky a pak i začal olizovat.
Po chvilce mě přetočil na záda a začal mě vášnivě líbat. Do líbání přidal i jeho hbytý jazyk a zrychlil skoro na maximum. Začal přirážet tak, že jsem mu byl už skoro u kořene. No jo 29cm v sobě je prostě něco. Přirazil naposledy, kdy byl komplet ve mě celej a udělal se a já s ním. Posadil se a mě si přesunul na klín a začal mě znova líbat. Cítil jsem, jak se ve mě prolévá to jeho hžavé sperma. Chtěl ze  mě vyjet, ale já mu to nedovolil. Bylo mi to příjemné tak jsem se mu nohama omotal kolem pasu a pokračoval v líbání. Po nějakých 10 minutách jsme se konečně od sebe odtrhli.

🇷🇺: Takhle uzkej si snad nebyl ani při našem prvním sexu.

🇺🇸: A ty jsi nebyl takhle hžavej.

Podíval jsem se na něj perverzním výrazem a on se usmál.

🇷🇺: Nechceš mě pustit, abych z tebe  mohl -

🇺🇸: Ne.

Obejmul jsme ho a začal se s ním mazlit.

🇷🇺: Víš Aме. Chtěl jsem ti něco říct.... ale nebyl na to čas.

🇺🇸: Hm?

🇷🇺: Klekl bych si, ale jelikož na mě sedíš a držíš mě, tak ti to budu muset říct takhle.

🇺🇸: !!

🇷🇺: Aме...vezmeš si mě?

Tak tohle byla pecka, jako hrom. Rychle jsem ho obejmul a políbil.

🇺🇸: Yes yes yes YES!

Obejmul mě na spět a já dojetím začal brečet, až mě Rusko musil utěšovat.

🇺🇸: Miluju tě.

🇷🇺: Já tebe taky. 

Oba jsme upadli do postele a nahý v obětí usli.

Život countryhumans Kde žijí příběhy. Začni objevovat