Pohled: 🇺🇸
Díval jsem se do zrcadla a nervózně se otáčel ze strany na stranu.
Vypadám dobře? Není to sako moc černé? Jako vždy jsem měl hlavu plnou otázek.
Tak kdo by nebyl nervózní, když za chvíli má jít k oltáři. Třásly se mi ruce a furt jsme přešlapoval ze strany na stranu.🇫🇷: Ame za chvíli jdeme.
Oznámila mi moje matka přes dveře.
🇺🇸: M-mami?
Jak můj roztřesený hlas uslyšela hned vešla dovnitř a zavřela za sebou.
🇫🇷: Copak.
🇺🇸: M-mami já jsem strašně n-ervózní.
Přišla ke mě a lehce mě pohladila po tváři.
🇫🇷: Neboj se já jsem byla taky nervózní, když si mě tatínek bral.
🇺🇸: O-opravdu?
🇫🇷: Ano.
Uklidňoval mě.
🇺🇸: Kde je vlastně Amrus?
🇫🇷: Hlídá ho Británie.
🇺🇸: D-dobře.
🇨🇦: Brácha! Už čekají!
🇺🇸: D-dobře!
Odpověděl jsem mu přes dveře a jen si upravil vlasy. Vyšli jsme z mámou ze dveří a máma mě chytila za ruku. Vyšli jsme směr oltář. Šli jsme a kolem nás byli lavičky se státy. Všichni byli sticha a jen nás pozorovali. Byl jsem ještě víc nervózní, když jsem se přibližoval k tomu oltáři, kde už stál oddávající a Rusko. Přišel jsem k oltáři a stoupl si naproti němu. Podíval jsem se mu hluboce do očí a on mě též. Poznal na mě že jsem nervózní. Usmál se a chytl mě za ruce a já jeho taky.
🇻🇦: „Vážení snoubenci!
Je pro mne potěšením přijmout manželský slib dvou mladých lidí, kteří v sobě před lety našli vzájemnou lásku a dnes chtějí svůj vztah rozvinout dále. Nyní a právě zde nastává okamžik, kdy oslavujete svůj sňatek. Léta, která jste spolu bok po boku strávili, jsou pro nás důkazem, že Vaše manželství bude stejně netradiční, aby přežilo nástrahy moderní doby, jako staromódní, aby mohlo ve Vašich srdcích trvat navždy.
Nepůjde v něm o to, mít někoho s kým můžete žít, ale někoho, bez něho žít nelze. V manželství Vás čekají stejně jako dosud chvíle radostí a strastí, ale hlavně naplnění vztahu v dětech, do kterých se vší láskou i příkladem můžete vložit to nejlepší z obou Vašich duší. Všechny ty dobré vlastnosti a hodnoty, které by stát měl mít a jichž bývá tak málo.
Jistě v tuto slavnostní chvíli, pomýšlíte i na rodiče, kteří Vám dali život a zahrnovali Vás láskou. Pod jejich ochranou jste se narodili, vyrostli, dospěli a dnes jim odcházíte za vlastním cílem, za vlastním životem. Vaším jménem jim děkuji za veškerou péči, kterou Vám věnovali.
Od okamžiku, kdy jste se poprvé poznali, přes chvíli, kdy jste se rozhodli, že se vezmete až po Vaše dnešní ANO, jste dost zažili, slíbili si i naplánovali. Všechny ty prosté věci, které Vás dosud při společné cestě potkaly a ještě potkají, jsou plně ve Vašich rukou. Budou dále utvářet Vaši cestu životem, od dnešního dne skutečně společnou.“
🇻🇦: Tak a nyní se vás ptám, jako první pane Ameriko neboli USA
🇻🇦: Berete si zde přítomného pana Ruska za muže?
Hrklo to ve mě. Byl jsem stále strašně nervózní a nemohl jsem ani tomu uvěřit, kam až to došlo. A proto jsem řekl....
🇺🇸: A-ano.
🇻🇦: Dobře a vy pane Rusko vy si berete zde přítomného Ameriku USA?
🇷🇺: Ano.
🇻🇦: Nu dobrá nyní se můžete políbil.
Přiblížili jsme se k sobě a políbil se. Tohle byla ta nejdojemnější pusa na světě, co jsem kdy zažil. Všichni si stoupli a začali jásat a tleskat.
Strašně mi bušilo srdce nadšením. Chytili jsme se za ruce a hluboce se dívali do očí tomu druhému. Pak jsem se otočil a hodil jsem za sebe tu kytici, co jsem měl a hádejte, kdo to chytil. Japonsko hodil jsem to rovnou na ní záměrně. Za poděkování, co udělala.🇷🇺: Aме?
🇺🇸: A-ano?
🇷🇺: Pojď sem.
Rusko mě chytil kolem pasu a přitáhl si mě blíž. Políbil mě ještě na popruhý a to už nebyl jen polibek, to bylo už líbání a s jazykem! Rusko! @//////@
*blush*
The End~
Jo jo možná jste si představovali trochu jinačí konec Co? Můžu vás ujistit, že tohle je opravdová konečná....pro tuhle knížku. Nebudu kecat jsem z toho strašně dojatá. Dělalo mi to hrozně velké problémy, tam napsat to "The End"
Prostě se mi tohle ani nechce vydávat nechci, aby tohle skončilo. QwQ. Nu ale co s tím už nic nenadělám. Maximálně, že bych tohle nikdy nevidala a vy byste se už nikdy nedočkali konce....Ale to mi přijde až moc zlé xD.
Jinak za ty počty vám ohromě děkuji. Jsem s toho prostě dojatá qwq
ČTEŠ
Život countryhumans
FanfictionMy jsme taková trhlá parta, která vymýšlí pořát něco šíleného a milujeme večerní párty plné alkoholu, rambajsu a zábavy.