Pohled: 🇺🇦
Ležela jsem ve své posteli v polospánku zachumlaná do své teplé peřinky a užívala si to krásné teplo a ticho. Bylo to nádherné se vyvalovat ve vyhřáté posteli a nechat si zdát o Kanadě. Chtěla bych ho zase vidět. Vidět ten jeho krásný úsměv a zase ho pevně obejmout.
Když v tom uslyším ten dlouhý tón, který jsem už dlouho neslyšela. Bylo to hlasitý, jako prase a já myslela, že ohluchnu. Vylítla jsem z postele a chytla se za uši a zběsile běhala po pokoji a oblékala se.
Союз Неразрушимых Свободных Республик
Великая Русь объединилась навсегда.
Да здравствует
один мощный Советский Союз, созданный волей народов!Celným barákem otřásala ta hlasitá hymna našeho táty.
🇺🇦: Прощай! (kurva), kdo to pouští tak nahlas!
Zařvala jsem.Vyběhla jsem z pokoje na chodbu a
tam jsem potkala Beli, která se taky držela za uši a taky zřejmě ji to probudilo z hlubokého spánku. Běželi jsme dolů odkud se to ozývalo nejvíc. Hned, co jsme seběhli schody jsme spatřili Rusko, jak sedí na obřím reproduktoru pije vodku a pokuší to na plné koule.🇺🇦: Прощай! Stiš to nebo tady všichni chcípnem!
Řvala jsem na něho, ale mohla jsem řvát na něj, jak jsem chtěla, ale přes ty hlasitá slova můj hlas slyšet prostě nešel. Nebylo slyšet ani jediné mé slovo. Rusko si nás naštěstí všimnul a pochopil tak to stiši.
Pak se na nás podíval a smál se.🇷🇺: Dobré ráno děvčata, jak jste se vyspali?
🇧🇾: Děláš si prdel, kdyť je 5 hodin ráno a já byla v tom nejtvrdšími spánku.
🇷🇺: Tady se někdo nedívá do kalendáře.
🇺🇦: Doprdele ono je 1. dubna.
🇷🇺: hehe Hezký zbytek Aprílu.
Zasmál se a slezl z repráku celý vysmátý.
My se na něho obě rozcuchané ještě napůl v pyžamu dívali tak zaraženě.
No víte my Countryhumans nemáme jeden den aprílu. My ho máme celej měsíc! A 1. dubna je to nejšílenější. Duben je ten nejvíc šílený měsíc za celej rok. Chtělo by se to někde zabarikádovat. Okna i dveře by to chtělo, ale ještě před tím vykoupit celej obchoďák.🇧🇾: Tak dneska už neusnu.
Řekla Beli a šla se převléct.
Já udělala to samé a potom jsem si šla udělat něco ke snídani. Já s Beli máme společnej dům, ale Kazachstán a Rusko už maj každej svůj a většina ostatních našich sourozenců už taky.🇺🇦: Hej Rusko posnídáš s námi?
🇷🇺: Ne, díky už jsem snídani měl a musím ještě pár států naštvat.
Zasmál se.
🇺🇦: Dobře.
🇷🇺: Прощай (Sbohem)
🇺🇦: Nazdar.
Rusko odešel a já z Beli jsme si dali snídani.
🇧🇾: A co mi ségra zapojíme se do Aprílu?
🇺🇦: Hehe Si piš, že jo.
🇧🇾: Odplata Rusku?
🇺🇦: Toho bych si nechala, až na konec jako třešnička na dortu.
🇧🇾: Super nápad a kdo tedy bude první?
🇺🇦: Co takhle......
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Čauky mňauky lidičky.
Omlouvám se za krátkou kapitolu, ale hold takhle mi to vyšlo. 🤷♀️🤷♂️
Mám teď celkem dost školy takže doufám, že to pochopíte.Vaše Darkmendon. <3
ČTEŠ
Život countryhumans
FanfictionMy jsme taková trhlá parta, která vymýšlí pořát něco šíleného a milujeme večerní párty plné alkoholu, rambajsu a zábavy.