Pohled: 🇺🇸
Rusko si hodil Japonsko přes rameno a všichni jsem se přesunuli dolů. Kanada vzal z kuchyně nějakou židli a na ní jsme přivázali Jap. Musím říct, že se klepal mimořádně.
🇷🇺: Tak co si sní počneme?
🇨🇦: Co takhle ji nalít nějakým alkoholem?
🇷🇺: Dobrý nápad.
🇺🇸: Podívám se jestli má něco v kuchiny.
Šel jsem do kuchyne a začal tam štrachat v ledničce a kupodivu jsem našel víno.
Vzal jsem ho tedy a přinesl k ostatním.🇷🇺: Hm víno? Tím ji moc neopijeme, ale zkusit to můžeme.
Rusko do ní začal ládovat celou lahev.
Po tom, co se nám ji povedlo opít jsme se rozhodli, že uděláme něco podobného, co ona nám.
Svlékli jsme ji kalhoty samozřejmě kalhotky jsme ji nechali a na prdel ji napsaly. "Loser" a kolem toho jsme ji různě počmárali. Nic lepšího nás nenapadlo. 🤷♂️ Pak jsme ji vyfotili a rozeslala to všem státům.
🇺🇸: Jsme si kvit Japonsko.
Řekl jsem a odeslal jsem to poslednímu států.
🇷🇺: Hm.. ale musím říct, že pěkná prdelka.
Rusko plácnul Japonsko po prdeli, až jí měla celou rudou. Ještě, že je v bezvědomí.
🇺🇸: Hm..
Vydal jsem ze sebe trochu uraženě.
🇷🇺: Ale ty ji máš lepší~
Chytil mnou prdel a začal ji silně mačkat a k tomu se na mě začal hodně mačkat.
🇺🇸: Ah~ T-to rád slyším~
Řekl jsem sladce a pak trochu zavrtěl zadkem.
🇨🇦: Hele to ji tady hodláme takhle nechat?
Ozval se Kanada, který stál s Ukrajinou u okna a dívali se oba zamyšleně ven.
🇷🇺: No vlastně proč ne?
🇺🇦: Já nevím, jak vy, ale já bych ráda jela domů, protože jsem strašně olepená od té barvu a je to dost nepříjemné takže já jedu domů.
🇨🇦: Jo já pojedu s tebou.
🇺🇦: Dobře.
🇨🇦: Vy dva udělejte něco z Japonskem takhle ji nechat válet na zemi ze svlečenými kalhoty není moc dobrej nápad.
Řekl s vážností v hlase.
🇺🇸: No dobře my se o ní nějak postaráme.
Podíval jsem se na sebe z Ruskem a oba jsem věděli, že to nebude jen tak.
🇨🇦: Tak dobře tak ahoj!
🇺🇦: Čau!
🇺🇸: Ahoj ahoj.
🇷🇺: Zbohem.
Za Kanadou a Ukrajinou tiše zaklapli dveře a v domě nastalo ticho.........
*škyt*
Prolomilo dlouhé ticho tiché škytnutí, které ze sebe vydala válející se po zemi opilá Japonsko.
🇺🇸: Tak co? Kam ji přivážeme?
*Time skip*
Vycházeli jsem ze zahrady celý vysmátý a mířili si to k Ruskymu domu. Japonsko jsme svázali nějakou hadicí, co se válela u ní na zahradě a pak ji zahrabali uprostřed zahrady tak, aby jí ze země koukala jen hlava.
ČTEŠ
Život countryhumans
FanfictionMy jsme taková trhlá parta, která vymýšlí pořát něco šíleného a milujeme večerní párty plné alkoholu, rambajsu a zábavy.