Pohled: 🇺🇸
5:30
Ležel jsem v posteli, ale nespal, protože jsem dobře věděl, že je 1. dubna a že dnešek nebude tak klidný, jako ostatní dny. No jo ten duben. V posteli už jsem ležel oblečený a měl přichystanou vodní pistoli s airhornem. Pro jistotu. Vlastně teď by mě ani nepřekvapilo kdyby mi vlítnul do pokoje Rusky svázanl mě na židli a přilepil mi k uším repráky do kterých by pustil Sovětovu hymnu. Bože. Cokoliv hlavně né Sověta. Ležel jsem v posteli ještě půl hodiny a jakmile na hodinách u mé postele probliklo 6:00 jsem vstal a pomalu se plížil mým pokojem na druhý konec ke dveřím, které vedli na chodbu. Moje kroky nebyli slyšet jelikož mám ponožky a ještě ke všemu mám v pokoji kus koberce. Už jsem stál přede dveřmi, ale neotevíral jsem je. Vzal jsem z rohu pokoje moji oblíbenou bejzbolku. Strčil do dveří a ty se začali otevírat. Chvilku bylo ticho a já z toho usoudil, že je vše v pořádku vyšel jsme ze dveří na chodbu a rozhlížel se.Nikdo.....
Nikdo tu nebyl jediný, co tu bylo byla ta černo černá tma. Popravdě nic příjemného. Moje oči si museli ještě chvilku zvykat, protože do mého pokoje svítí lampy z ulice a mé oči jsou zvyklé na trochu světla.
Když už si moje oči zvykli na tmu kolem tak jsem šel chodbou rovně a po té po schodech dolů do kuchyně. Už jsem se tolik neplížil jako v mém pokoji, protože si myslím, že už to trochu přeháním, ale přece jenom, kdo je připraven není ohrožen. Sešel jsem schody a málem hodil držku přímo do dveří, ale naštěstí jsem to nějak vybral.
Došel jsem do kuchyne a začal prohlížet židle.
No jasně, že na nich bylo něco přilepeného. Na jedné židli byli připnuté připínáčky a na dalších žvejkačky s divnou vůní. Vonělo to jako sirup...🇺🇸: Kanada.
Řekl jsem do ticha a sednul si na kuchyňskou linku. Divné je to až moc lehké určitě tady bude ještě něco víc než žvýkačky a připínáčky. Kanada není tak lehký.
🇺🇸: Hm. 6:43
Povzdechnul jsem si a opřel se o zeď za mnou a na chvilku zavřel oči.
Pohled: 🇷🇺
Šel jsem celkem svižným krokem k mému domu a za sebou táhl ten velký reprák. Je brzo ráno takže ještě svítí lampy na ulicích a nikdo není venku což mi vyhovovalo. Přemýšlel jsem, co teď asi dělá Ame. Možná je u Británie a vyhazuje všechen čaj z okna. Jo...to by na něj sedělo.
Odemkl jsem svůj barák do garáže jsem uklidil reprák a šel si připravit věci. Teď půjdu na Finsko poslední dobou se nemáme moc rádi, ale to mi je úplně jedno chci ho prostě jen naštvat. Takže jsem si vzal provaz, plastový kelímky a asi tak 4l vody. Vzal jsem to a pak jsem rychle vyrazil.Pohled: 🇧🇾
Bylo 7:11 když jsme ze ségrou připravovali plány. Nejdříve půjdeme na Polsko a Německo a pak na Japonsko a South (Jížní Korea). North ( Severní Korea) radši necháme na pokoji. Ještě by na nás hodil nějakou atomovou.
Vzali jsme si tedy potřebné věci a šli za Polskem.Pohled: 🇵🇱
Probudila jsem se jako každé ráno chvilku po sedmé hodině. Koukla jsem se na hodiny na nočním stolku. Je 7:15. Zívla jsem si a začala se protahovat. Jenže v tom mi rychle zabránili dvě svalnaté mužské paže, které mě pevně svírali a tiskli k teplému tělu za mnou. Stuhla jsem a bála se pohnout. K*rwa co se stalo po té oslavě včera. Nemůžu si vzpomenout! Říkala jsem si v duchu a potichu panikařila. Až po chvíli jsem se odvážila otočit. Pomalu jsem se otočila a podívala se na toho dotyčnýho, který mě svíral v obětí. Pomalu jsem se otočila abych ho neprobudila a spatřila jsem......Německo?! Už se mi začala vybavovat včerejší noc.
JÁ SE VYSPALA Z NĚMECKEM?! Začala jsem se trochu třást a nevěděla, co mám dělat.Jak jsem se začala třast tak jsem asi probudila Německo. Ten ze mě vycítil, že panikařím a tak povolil svůj stisk. Já si toho hned všimla a trochu se od něj odtáhla.
Pohled: 🇩🇪
Probudilo mě lehké třesení, které jsem cítil na své hrudi. Otevřel jsem jedno oko a spatřil Polsko, která se trochu třásla. Tisknul jsem si jí ke své hrudi a pevně ji obímal. Dost panikařila nebo aspoň se to tak zdálo a tak jsem povolil svůj stisk. Ona se ode mě trochu odtáhla. Po chvilce jsem si sednul do sedu a promnul si oči.
🇩🇪: Guten Morgen Polen.Polsko sebou trochu škubla asi se polekala a sedla si vedle mě. Měli jsme na sobě spodní prádlo takže to bylo celkem ok.
🇵🇱: N-N-Něm-mec-cko?
Vykonala ze sebe.🇩🇪: Ano?
🇵🇱: M-měli j-js-sem spol-u-
🇩🇪: Pokud si vzpomínám tak ne.
Oddechla si a opřela se hlavou o mé rameno. Tohle jsem nečekal, ale byl jsem strašně rád.
🇵🇱: Miluju tě Němky.
Z těch slov mi naskočila husí kůže a rozbušilo se srdce. Nevydržel jsem to a povalil ji na záda na postel tak, že jsem byl nad ní a propletl si s ní prsty.
🇩🇪: Já tebe taky.
Řekl jsem a začal se k ní přibližovat. V tu chvíli se rozletěli dveře a po té se ozvalo dlouhé TUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuut!
ČTEŠ
Život countryhumans
FanficMy jsme taková trhlá parta, která vymýšlí pořát něco šíleného a milujeme večerní párty plné alkoholu, rambajsu a zábavy.