Radostná novina?

507 25 25
                                    

Pohled: 🇷🇺

Sešel jsem ke dveřím a otevřel je. Překvapilo mě celkem, kdo tam stál.

🇺🇦: A-ahoj brácha. Dnes bez kocoviny?

Řekla z neklidem v hlase Ukrajina. Pořád přešlapovala na místě a ruce dávala pořád za záda. Šla z ní cítit nervozita a ne jen zní trochu i z Kanady. Hned jsem poznal, že se něco děje.

🇷🇺: Děje se něco?

🇨🇦: Ano tak trochu.

Hned odpověděl Kanada poněkud jistě.

                      *Time skip*

Aме s Kanadou odešli nahoru a já s Ukrajinou dole zůstal sám. Ukrajina stále trochu nervózdně přešlapovala nohama i když už seděla. Opřel jsem se o zeď naproti ní a hluboce jsem hlasitě vydechnul a zadíval se na ní. Nadzvednul jsem jedno obočí a pohledem jsem ji prořezával.

🇺🇦: Um..

Po nějaké chvilce ticha jsem se trochu zamračil a řekl rovnou.

🇷🇺: Tak dělej vyklop to.

🇺🇦: C-co?

Podíval jsem se jí do očí a ona uhla pohledem k oknu.

Chvíli mlčela a pak pronesla.

🇺🇦: Який прекрасний день, а?
      (Jaký to krásný den co?)

Podíval jsem se směrem, co ona čili k oknu a povzdechl si.

🇷🇺: Да, это так. . .
     (Ano to je. . .)

🇺🇦: Vím, že nesnášíš, když to někdo zakecává, ale...

🇷🇺: A l e ?

🇺🇦: No víš... chtěli jsme ti to říct už dřív...

Šáhla si na břicho jednou rukou. Pohledem uhla do podlahy a pak se mi podívala upřímně do očí.

Pohled: 🇨🇦

Následoval jsem bráchu po schodech nahoru. Potřebuju mu to říct. Musí mi poradit jestli by to Rusko nenaštvalo. Popravdě docela nerad bych měl rozmlácenou držku.
Brácha zmizel ve dveřích a tak jsem ho následoval i tam. Jakmile jsem vstoupil do místnosti hned jsem poznal, že je to Ruskyho pokoj. Nejistě jsem vkročil do pokoje a hned jsem na něco šlápnul. Podíval jsem se na co jsem to šlápnul a kupodivu to nebyla flaška od vodky, ale vibrovator. Rozhlédl jsem se po podlaze a uviděl různě poházené erotické hračky.

🇨🇦: No to jste měli tedy divokou noc.

Usmál jsem se na Ameriku.

🇺🇸: Um.. no jo..

🇨🇦: Potřebuju poradit.

🇺🇸: Tak říkej brácha.

🇨🇦: Víš budu se v září ženit s Uk-

🇺🇸: O MŮj BožE! To Si mi chtěl říct jako kdy!?

Pevne mě obejmul.

🇨🇦: No..Asi dnes...

🇺🇸: Ale jestli se tohle dozví Rusko tak bude asi zuřit i když.....

🇨🇦: Bude to hodně zlé?

🇺🇸: Ne nemělo by. Bude to dobré. Já ho nějak kdyžtak uklidním.

🇨🇦: Dobře díky.

Život countryhumans Kde žijí příběhy. Začni objevovat