Podvedl mě?

534 30 16
                                    

Pohled: 🇫🇮

Probudilo mě z mého dlouhého  spánku klapnutí vchodovích dveří. Pomalu jsem otevřel oči a posadil se.

🇫🇮: K*rva moje hlava.

Rozhlédl jsem se kolem sebe a uviděl několik vypitých flašek Finské vodky, které se povalovali různě po pokoji. Naštěstí žádná nebyla rozbitá což mě potěšilo. Vykopal jsem se z postele a oblékl se. Po té jsem se trmácivím krokem dostal ke dveřím. Otevřel jsem je a namířil si to rovnou do koupelny, ale jakmile jsem udělal jeden krok na chodbu tak mi tělem projela ostrá bolest od chodidla a následně po ní jsem pocítil studenou vodu. Vyjekl jsem a odskočil spátky do pokoje. Podkopl jsem si svoji vlastní nohu nohou a spadl na zadek.

🇫🇮: Co to Kurva. Doprdele jaký chujař!

Nadával jsme na celý barák. Podíval jsem se před sebe do otevřených dveří, který vedli na chodbu a uviděl tři řady kelímků náplněné vodou až po okraj. Dva z nich leželi na zemi rošlaplí a tekla z nich voda, která se mi začala nasazovat do koberce v mém pokoji.

🇫🇮: Kdo...

Zvedl jsem se a šel se podívat blíž. Vykoukl jsem ze dveří a uviděl celou chodbu posetou kelímkama z vodou.
Chvíli jsem na to čuměl, jak na zjevení a pak jsem šel spátky k mé postel. Lehl jsem si na ní a dal si ruku na čelo.

🇫🇮: Možná bych neměl tolik pít už z toho mám halucinace.

Pohled: 🇺🇸

Pospíchal jsem k Mexiku domu chci, aby mi tenhle plán vyšel, protože chci vidět reakci Ruska. Doběhl jsem ke vchodu malého domku. Odemknul jsem a opatrně vklouzl dovnitř. Mexiko spí hodně dlouho a hlavně nesleduje kalendář takže nemá ani páru že je prvního. Vyběhl jsem schody a vešel k němu do ložnice. Zkontroloval jsem jestli spí. Jasně, že spal. Tlesknul jsem mu před ksichtem a on nic. Je asi po hodně tvrdé práci. No nic rychle jsem si svlékl triko a vlezl k němu do postele kalhoty jsem si radši nechal. Vlezl jsem k němu tak, že jsem se mu přitiskl na břicho zády. On mě automaticky objal a přitiskl si mě k tělu, jak Japonsko svoje anime polštáře. Trochu jsem se červenal, protože jednu ruku měl na mém podbřišku a pomaličku s ní sjížděl k mému rozkroku a druhou měl na mé hrudi a tou mě tiskl k sobě. Hlavu si přesunul k mému krku a já začal cítit jeho teplý dech na mém krku. Trochu mě to zarazilo, ale vlastně ani ne. Vím už hodně dlouho, že má takovíhle reflex. Zjistili jsem to z Perú a ostatníma, když jsem byli u Argentiny na přespávačce. Perú jsme přitiskl k Mexiku ze srandy a Mexiko ho takhle objal ve spánku. Chudák Perú se pak nemohl dostat pryč z jeho sevření. Aww vypadali tehdy tak roztomile.

Rychle jsem si zapnul na mobilu foťák a vyfotil jsem se s ním. Pak jsem napsal Jap. Je to moje nejlepší kamarádka z holek a vždy mi dokáže zlepšit náladu jsem rád že ji mám.

🇺🇸: Ahoj Jap mám na tebe malou prozbičku.

🇯🇵: AHooooooj Ameeee jakou pak prozbičku.

🇺🇸: Potřebuji abys Rusku poslala jednu fotku a napsala, že jsem ti to poslal.

🇯🇵: Oki

Poslal jsem ji fotku, jak jsem z Mexikem v posteli.

🇯🇵:  >:0

🇺🇸: Ne nevyspal jsem se z Mexikem jen chci vědět jeho reakci.

🇯🇵: A proč zrovna jeho reakci ty ho snad miluješ?

🇺🇸: To je jedno to neřeš.....

🇯🇵: Ty chodíš z Ruskem. OMG!

🇺🇸: Jap prosím nikomu to neříkej.

🇯🇵: Tak co je takovej drak v posteli, jak se o něm říká?

🇺🇸: Já...

🇯🇵: A co líbá dobře?

🇺🇸: No já vlastně ani nevím....

🇯🇵: Ou....

🇺🇸: Ale, když mi dělal cucfleky jsem se mohl zbláznit blahem. Včera mi jich pár udělal.

🇯🇵: Pošli fotku :0

🇺🇸: Promiň teď ne.

🇯🇵: Ach jo....škoda

🇺🇸: Hele já už musím... musím se vyprostit ze sevření Mexika dřív než se vzbudí tak cc.

🇯🇵: Už jsem to poslala Rusku tak cc.

Pohled: 🇷🇺

Seděl jsem doma na gauči a přemýšlel nad tím jestli už je Finsko vzhůru. V tom mi přišla zpráva od Japonska.

🇯🇵: Rusko?

🇷🇺: Ano?

🇯🇵: Ty chodíš z Amerikou že?

🇷🇺: Možná?

🇯🇵: Možná není odpověď.

🇷🇺: Pro mě jo.

🇯🇵: Vím o těch cucflecích, co má na krku říkal mi o tom. Prý se mohl zbláznit blahem.

🇷🇺: ...

🇯🇵: Vím že bych ti to neměla posílat, ale....

🇷🇺: Co?

🇯🇵: No....víš...on...

🇷🇺: Co dělej vyklop to.

Japonsko mi poslala fotku na které byl Ame z Mexikem v posteli.

Ten pohled mě rozežíral zevnitř a já pocítil smutek, ale zároveň i zlost. Ame by mě nepodvedl......doufám

🇷🇺: Mexiko seš mrtvej.

Život countryhumans Kde žijí příběhy. Začni objevovat