Coli všude dost

591 32 11
                                    

Líbali jsme se z Ruskem cca asi půl hodiny. Nevím, jak Rusko, ale já se nehodlám odtrhnout. Když tu jsme uslyšeli, jak se Mexiko začal převalovat a něco si mumlat pro sebe. Divím se, že se už dávno neprobudil. Já tady padám z Ruskem na zem, líbáme se a vydáváme divné zvuky, málem dostal po držce, někdo mu vleze do postele a on né prostě spí dál. Toho už asi nic neprobudí ani, kdyby mu sem přilítla atomovka a všechno tady roztřískala tak on prostě bude spát dál. Rusko se ode mě mezitím odtrhl a pošeptal mi do ucha.

🇷🇺: Měli by jsme odsud rychle vypadnout než se Mexiko vzbudí. Nebylo by dobré, kdyby nás načapal, jak se líbáme a ještě u něho doma.

🇺🇸: Máš pravdu. Dodělámetk to jindy. Zašeptá jsem mu naspět stejným tónem.

Po té jsme se oba zvedli a pomalu se odplížili pryč. Za sebou jsme zavřeli, až dveře lehce klapnuli. Vyšli jsme z jeho domu a namířili si to neznámo kam.
(🤷‍♀️🤷‍♂️)

* Time skip*

Došli jsem ke mě domů. Rusko se posadil na gauč a já skočil za ním.

🇷🇺: Tak co budeme dělat?

Co to Rusko dořekl se z mého břicha ozvalo celkem velké hlučné kručení.
Chytil jsem se za břicho a podíval se na něj trošku smutným výrazem, který jsem rychle vyměnil za úsměv.

🇺🇸: Nezajdem do Mekáče?

🇷🇺: Není na oběd trochu brzo?

Zasmál se a pak mi trochu rozcuchal vlasy.

🇷🇺: Tak pojď ty nenažranče.

Vesele jsem vyskočil z gauče a dohopkal do chodby, kde jsme se oba obuli a vyrazili.

Cesta byla celkem krátká, protože Mekáče mám prakticky za rohem.
By jste si mysleli, že si koupím barák, který je kilometry daleko od Mekáče. Ha jste na omylu.
Jak jsme šli tak jsem si ani nevšimnul, že se držíme za ruce. Zmáčkl jsem lehce jeho drsnou velkou ruku a on to hned zaregidtroval. Podíval se na mě trošku zmateně a řekl:

🇷🇺: Seš v pohodě?

Řekl tázavě a stiskl moji ruku na spět.
Já jsem vzal jeho ruku a sevřel ji do svého obětí a hlavou si opřel o jeho rameno a čekal na jeho reakci zase. Bylo ticho a to taky dlouho netrvalo. Otočil hlavu na mě a dál mi lehkou malou pusinku na čelíčko. Já se začal červenat a stiskl jsem jeho ruku víc.

Došli jsme do Mekáče a šli si rovnou obědnat. Já si obědnal Big Colu, hranolky a chicken hamburger a Rusko malou Colu, hranolky a chicken nugetky. Prý moc na Mekáč nejede. Když už naše obědnávky byli šli jsme si sednout ke stolu, který stál u okna. Povídali jsem si a jedli. Musím říct, že u některých historek či vzpomínek jsme se oba dost zasmáli. Tohle je fakt super den nato, že je apríl.

                        *Time skip*

Pohled: 🇷🇺

Už jsme oba dojedli a tak jsme si ještě šli koupit na cestu zmrzku, nebo spíše já. Americe začal zvonit mobil a tak musel jít ven, protože tady uvnitř nebylo moc rozumět. Koupil jsem tedy dvě zmrzliny, ale tři kornoutky. Když jsem šel ven a Ame ještě volal tak jsem nenápadně vyndal z kapsy pijenu na holení a dal ji místo zmrzliny. Prosím neptej te se mě, proč mám v kapse holící pijenu. Je prostě apríl Ok?

Život countryhumans Kde žijí příběhy. Začni objevovat