Pohled: 🇷🇺
Ten hajzl Kanada. Nejradši bych mu jednu vrazil do toho jeho připitomělímu ksichtu, že by se z toho vzpamatovával měsíce....ale Ukri by byla zase smutná a to dopustit nemůžu. Povzdechl jsem si a povolil zatnuté pěstě. Pak moji pozornost přitáhl Аме, který se mi vrtěl na klíně a tiskl se mi na moji hruď. Ještě stále jsem cítil ten jeho malý jazýček na mé hrudi. Asi už ví, kde mám slabinu. Normálně by mě to tolik nevzrušovalo, ale u něho je to něco jiného. Vlastně kvůli němu mi teď stojí, ale zatím to ještě asi neví, protože mi sedí spíše na nohou než na mém rozkroku. Ach jak já bych ho chtěl KUREVSKY ojebat. Nechtěl jsem na něj hned ze začátku jít tak zhurta, ale už to nevydržím, už jsem až moc nadrženej abych to zase zadržel, ale nemůžu ho vojet u Jap doma, co když by nás při tom nachytali. Chytil jsem ho za boky a trochu víc si ho přitáhl k mému stojícímu péru a namířil si jeho anál přímo nad můj penis. Měl jsem, co dělat abych se udržel, abych ho nevojel. Zřejmě už asi ví, že mi stojí a že jsem pěkně nadrženej. Trochu se zatřásl, ale pak na moje péro sedl. Usmál jsem se a on začal dělat svým přímo zrozeným pro jebání dokonalým zadečkem malé obloučky a takhle mi ho dráždil přes kalhoty po dobu flašky.
🇰🇷: Jste v pořádku kluci?
Zeptal se nás South a nadzvedl jedno obočí.
🇷🇺: Да.
🇺🇸: Yess~
🇰🇷: Ok?
Dohrali jsem pár kol a pak nás to přestalo bavit. No spíš je. Аме si mi skoro celou dobu hrál z mým nadrženým penisem. Užíval jsem si to blaho a soustředil se abych nevzdychal.
🇨🇿: Tak co budeme dělat teď?
🇺🇦: Já nevím jak vy, ale já jsem už fakt ospalá.
🇸🇰: Já už celkem taky.
🇺🇦: A co vy kluci vy ne?
Ukri se podívala na nás dva.
🇺🇸: J-já celkem taky.
🇷🇺: Já ani ne.
Tak nakonec se rozhodlo, že už se půjde spát. Аме se ze mě zvednul a postavil se. Zřejmě jeho péro nenabralo tak silnou erekci, jako to moje. Postavil jsem se vedle něho. Moje erekce naštěstí nešla vidět, protože jsem měl volnější tepláky. Ostatní zavedla Jap do pokoje a pak i nás.
🇯🇵: Tak pojďte kluci ukážu vám, kde budete spát vy.
Jap nám ukázala pokoj pro hosty z manželskou postelí, ale jak jsem si všimnul tak jsme ho měli sami pro sebe.
🇺🇸: Počkat my máme pokoj samy.
🇯🇵: Ehm jo?
🇺🇸: Já mám vlastně věci dole. Jdu si pro ně.
Аме odešel dolů a já tam zůstal z Jap sám. Měl jsem divný pocit, že Japonsko má něco v plánu a že se mi to nebude líbit.
🇯🇵: Rusíí?
Přerušila mě Jap a už jen to oslovení mě celkem zarazilo.
🇷🇺: Да?
Najednou mě přitiskla na zeď za mnou a začala se otírat o moji hruď.
🇷🇺: J-jap!
🇯🇵: Ššššššš.
Položila na mé rty prst a rukama začala sjíždět dolů. Než se stihla dostat k mému rozkroku jsem ji stihnul od sebe odtrhnout.
ČTEŠ
Život countryhumans
FanfictionMy jsme taková trhlá parta, která vymýšlí pořát něco šíleného a milujeme večerní párty plné alkoholu, rambajsu a zábavy.