Před 11 hodinami
Pohled: 🇨🇦
Probudil jsem se jako každé ráno, ale tohle ráno bylo jiné. Místo toho, aby mě Ukrajina tahala z postele jsem z ní doslova vyletěl a bleskově se oblékl.
🇺🇦: Si v pohodě? Co se děje? Řekla Ukrajina celá ospalá.🇨🇦: Dobré ráno Ukri a ano jsem jen dnes má Amerika narozeniny a já jsem domluvený z Německem, že mi bude pomáhat s přípravou.
🇺🇦: Můžu vám pomáhat?
🇨🇦: To by bylo fajn, ale teď ještě lež a odpočívej. V noci to bylo dost divoké.
Přišel jsem k ní a dal ji pusu na čelo.
🇺🇦: Tak dobře.
Šel jsem do kuchyne udělat si snídani. Udělal jsem si míchaná vajíčka ze slaninou a udělal jsem také i pro Ukrajinu. Přinesl jsem jí to do postele, aby se nemusela námáhat.
Po snídani jsem napsal Německu, že se sejdeme před Ameriky domem za pár minut. Oblékl jsem se a chystal se k odchodu, ale Ukrajina mě zastavila.
🇺🇦: Počeeeej! Jdu s tebou.🇨🇦: Dobře tak si pospěš.
Oblékla se a vyrazili jsme.
Když jsme dorazili k Ameriky domu tak Německo už tam čekal a nebyl sám.
🇩🇪: Guten tag snad nevadí, že jsem nám přivedl výpomoc.🇨🇦: Ahoj. Samozřejmě, že ne. Bude se nám hodit, každá pomocná ruka a i já sebou mám výpomoc.
🇺🇦: Ahojky.
🇵🇱: Čau!
Šel jsem ke dveřím a začal odemikat.
🇩🇪: Kde je vlastně Amerika? Co když přijde domů dřív?
🇨🇦: Neboj o to se postará Rusko. Je u něj na přespávačce a jsem s nim domluvený, aby ho pustil až v určitou dobu, kdy už to budeme mít přichystaný
Vešli jsme dovnitř a rozdali si úkoli.
Holky měli na starost výzdobu a občerstvení. Já z Německem jsme měli na starost zatím to ostatní.Pohled: 🇺🇦
Já z Polskem jsme měli na starost výzdobu, která už byla nakoupená předem. Když jsme vešli do obýváku tak jsme celkem žasli.
🇵🇱: Páni Amerika má fakt velký byt.🇺🇦: To nám bude trvat dost dlouho než to vyzdobýme.
Podívali jsme se na sebe a hned jsme věděli, co mám ta druhá na mysli.
🇵🇱🇺🇦: Kluci?
🇩🇪🇨🇦: Ano?
🇺🇦: Bude vadit když si pozveme někoho na pomoc?
🇨🇦: Pozvětesi koho chcete.
🇵🇱: A nevadí, když si pozveme 4 státy?
🇩🇪: Pozvěte si jich klidně 60.
🇺🇦🇵🇱: Super.
🇺🇦: Dobře já zavolám Estonii a Belle.
🇵🇱: A já zavolám Slovensku a Japonsku.
Pohled: 🇩🇪
Holky se vedle pořád něčemu hihňali zajímalo by mě čemu, ale ani moc jsem nad tím nepřemýšlel, protože jsme měli práci z objednáváním alkoholu a hlavně Coli. O půl hodiny někdo zaklepal na dveře a holky se vrhli ke dveřím.
🇵🇱: Nazdáááár!
Dovnitř vešli čtyři holky a jeden kluk. Všechny jsem už po hlase poznal. Byli to Japonsko, Estonsko, Bělorusko Slovensko a Čechy. Čechy zněl dost divně.
🇨🇿: Ahoj kluci. Řekl dost otráveně.🇩🇪: Co se stalo?
🇨🇿: Slovensko mi vylila všechnu kofolu.
🇩🇪: Buď rád, že to nebylo pivo.
Poplácal jsem ho po zádech a on se na mě podrážděně podíval.🇨🇿: Tak z čim mám pomoct?
Pohled: 🇵🇱
Jsem ráda, že jsme si pozvali holky na pomoc Ame má tak velký barák, že bychom to sami nezvládli spíš nestihli.
🇵🇱: Táák rozdáme si úkoly. Já a Ukrajina tady trochu poklidíme a Vy holky zatím připravte stoli.
🇺🇦🇪🇪🇯🇵: Ano kapitáne. Smáli se.
Vzali jsme si košťata a začali uklízet. Já měla tolik energie, že jsem lítala z jednoho rohu do druheho. A Ukrajina na mě zírala a smála se.
🇺🇦: Kde tu energii bereš to by mě fakt zajímalo.
Zatím co jsem z Ukrajinou trochu poklidila tak Estonsko a Bělorusko přitáhli stoli a dali na ně ubrusy. A my jsme se konečně mohli vrhnout na pořádné zdobení. Všude jsme vešli barevné vlaječky, (Nemyslím tohle 🏳️🌈 ale takové ty trojuhelníčkové XD) třásně a takové ty točené provázky. Balonky nafoukneme, až před příchodem Ameriky, aby se nevyfoukli za tu dobu. Už nám chyběl jen pověsit nápis Happy Birthday. Jenže se nám naskytl problém. Amerika měl moc vysoký strop a když jsme si stoupli na židli tak i přes to jsme tam nedosáhli.
🇵🇱: Jak to uděláme?🇺🇦: Polsko skuz mi vylézt na záda a stoupnout si na moje ramena.
🇧🇾: To nevím jestli je dobrý nápad.
🇯🇵: Já bych to radši nezkoušela.
🇵🇱: Nezkusíš nevíš Japonsko.
Ukrajina se bokem opřela o zeď a skrčila se abych na ní mohla vylézt. Opatrně jsem na ní vylezla a začala si stoupat na její ramena a přitom jsme se opírala o zeď, abych nespadla.
🇵🇱: Honem podejte mi ten nápis než slítnu.Holky mi ho rychle podali a já ho zavázala za háček nebo hřebík, který tam už z nějakého důvodu byl. Zřejmě už sem Amerika něco věsil. Pomalu jsem z Ukrajiny slezla a zajásala.
🇵🇱: Super! To šlo hladce.🇺🇦: Ještě nejásej musíme pověsit i ten druhej konec.
Ukrajina se zase přimáčkla bokem ke zdi a já na ní opatrně vylezla, jako předtím. Povesila jsem to na háček a chtěla zase slést dolů. Jenže jsem se špatně naklonila a začala padat na bok.
🇵🇱: KURWA!!!
ČTEŠ
Život countryhumans
FanfictionMy jsme taková trhlá parta, která vymýšlí pořát něco šíleného a milujeme večerní párty plné alkoholu, rambajsu a zábavy.