Playlist:
🎶 Emre Aydın- Soğuk Odalar 🎶
~
4.bölüm
"Katilin İzi.."
..
Nisan 2017
ŞİMDİ: Ağustos 2017
Yaşamak nedir? Yaşamak sandığımız ve anladığımız gibi midir yoksa daha mı farklıdır? Bir yerde okumuştum, insan öldüğü zaman hayatı boyunca yaşadığı tüm anıları, tüm hayatı birkaç saniye içerisinde gözü önünden film şeridi gibi geçiyormuş. Ya o zaman şuan ölmüşsek ve bu şuan yaşıyormuşuz gelen anlar aslında gözümüzün önünden geçiyorsa? Şuan hayatımı gözümün önünden geçiriyorum. Her şey bir anda nasıl bu hale geldi? Ben acaba öldüm de bunlar sadece benim gözümde mi canlanıyor? Ve ya ben ne zaman öldüm? Ben en çok ne zaman öldüm..
Daldığımın düşüncelerimden ayrılıp gözlerimi kırpıştırdım. Yapmam gerekeni hatırlayıp telefonumu çıkardım ve parmağımı tuşlarda gezdirip numarayı aradım. "Alo?"
"Alo Furkan, buluşalım mı? Anlatmam gereken şeyler var."
"Tamam olur, her zamanki kafe uygun mu?"
"Bana uyar, Alper'e haber vereyim. Görüşürüz."
"Görüşürüz."
Başımı kaldırıp karşımdaki yansımama baktım. Zamanla donuklaşmış bakışlarım küçük bir umut ışığıyla hafif bir parıltı kazanmıştı sanki. Uzun zamandır yapmadığım bir şeyi yaparak aynadaki kıza gülümsedim, aynı gülümsemeyle karşılık verdi. Kendimle bakışmayı kesip Alper'e hızlıca bir mesaj yazıp odamdan dışarı attım kendimi.
3.KİŞİDEN:
"Ne saçmalıyorsun sen? Kızın hiçbir şeyden haberi yok!" Diye bağırdı genç adam, telefona doğru. Gerçeği öğrenmişti. Ona öldürmesini söyledikleri genç kız, aslında onun kader ortağıydı. Değil onu öldürmek, hatta ona yardım bile edebilirdi. Bunları elbette karşısındaki efendisine söylemedi. Bu işte bir tuhaflık olduğunu o da farkediyor, fakat işleri batırmamak adına susuyordu. Oysa genç adam daha nelerden habersizdi..
"Sana ne dediysem onu yap, senin işin bu! Ne o, aşık mı oldun yoksa kıza?" diyerek alayla karşısındaki çalışanına emretti. "Kardeşimin ölümüyle bir alakası olduğunu söylemiştin," dedi dişlerinin arasından genç adam. Onu vazgeçiremeyeceğini anlayan Beril, "Neyse ne," diye kestirip attı. Artık uyduracağı yalanların da bir yararı olmayacaktı zira. "Sana ne dediysem onu yapacaksın. Senin işin bu, karşılığında para alıyorsun!" dedi bıkkınlıkla.
Genç burnundan soludu ve sinirlerine hakim olamayarak, "Yapmıyorum, bu iş burada biter!" dedi sesini yükselterek. Beril'in ne söyleyeceğini beklemeden telefonu yüzüne kapattı ve kızgın adımlarla sokağın aksi yönüne ilerledi. Ta ki farketmeden bir kıza çarpana kadar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkmaz Sokak
Mystery / ThrillerWattpadMysteryTR okuma listesinde! The Wattys 2022 Yarı Finalisti! ~ "Belki farkında değilsin ama kafanda bir mahkeme kurmuşsun. Her taraftan bir ses yankılanıyor, birileri bir şeyler söylüyor, iyiliği ve kötülüğü ortaya döküyor ve sen ne yapacağını...