24.Bölüm"Sonun Kıyısı"
..
Buğra'dan..
Yaşamak sadece fiiliyatta olan bir anlam ifade etmiyordu. Yaşamak, hem ruhsal bir eylemdi, hem de bedensel. Yaşamak ne zamanabağlı değildi, ne de hayallere.
Gözlerimin içine dünyası başına yıkılmış gibi bakınca daha iyi anlamıştım bunu. Göksu, bedensel olarak değil, ruhsal olarak lmüştü. Sevdiğim kadın benim yüzümden ölmüştü. Onun ruhsal ölümüne, benim bedesel ölüm haberim neden olmuştu..
Hastanede gözlerimi açtığım ilk an sorduğum ilk isim o olmuştu. "Yaşıyor mu?" diye sormuştum, "Senin ölümün bitirecek onun yaşamını," demişlerdi, anlamamıştım. Polisle benimle iş birliği yapmayı teklif etmişlerdi, gidişatını duyar duymaz reddetmiştim tereddütsüz. Yapamazdım! Bir plan uğruna sevdiklerime, sevdiğime bunları yaşatamazdım. Göz göre göre onları bir bataklığa itemezdim, kendimden çok onları öldürürdüm!..
Sonra işin aslıyla korkuttular gözümü. Babam elime geçen fırsatla mantıklı bir karar almam istedi. Hatırladığım gerçeklerle planın aslında onları kurtarabileceğim bir işkence olduğunu anlamıştım. Fakat bu işkence her iki tarafın ruhen çekeceği bir ızdırap olacaktı.. Eğer yapmazsam bu sefer gerçekten kaybedebilirdim sevdiklerimi..
Eğer bir katil, katil olma amacını bir anda yitirirse, geri kalan her şeyi boşverip kurbanlarından elini çekerdi.
Öyle de oldu..
Öldüğümü öğrenen Beril o günden sonra kayıplara karıştı. Ne Cem Furkan'a dokundu, ne Beril Göksu'ya.. Ortada peri masalının kahramanı kalmayınca düşman, hikayenin suçsuz kurbanlarından ellerini çekmişti. Fakat benim elimde kalan sevdiğimin kırık yüreği oldu..
Kendi sahte ölümümle onu da öldürmüştüm beraberimde. En başından biliyordum, varlığımı öğrenirse benden nefret edeceğini ve bunu bile bile kabul ettim o kahrolası anlaşmayı. Biliyordum, üzülecekti, üzülecektim ama yaşayacaktı. En azından onun hala bir yerlerde devam ettiğini ve nefes aldığını bilecektim. Fakat olmasını beklemediğim ve hesaba katmadığım şey Göksu'nun hırsıydı. Onun benim intikamım uğruna nefes aldığını tahmin edememiştim..
Sahte ölüm haberim onu hırçınlaştırmıştı. Bir intikam uğruna canını bile tehlikeye ataak kadar aklını başından almıştı. İşte bu noktada her şey patlak veriyordu. Ben onu korumak için istemediğim bir şeye el atarken o sanki bana inat yapıyormuş gibiydi. Bu noktada içine alet edildiğim tüm planlar devre dışı kalıyordu. Ona yeteri kadar acı vermişken bensiz olan hayatını mahvetmesine daha fazla izin veremezdim. Böylelikle her riski göze alıp karşısına çıkma cesaretinde bulundum..
Öldüğünü düşündüğü sevgilisi için ellerini kirletmeyi göze alan bir kadın, eğer her şeyin yalanda ve boşuna olduğunu görürse vazgeçerdi. Ama nefretinin bu denli canımı yakacağını da hesaba katmamıştım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkmaz Sokak
Mystery / ThrillerWattpadMysteryTR okuma listesinde! The Wattys 2022 Yarı Finalisti! ~ "Belki farkında değilsin ama kafanda bir mahkeme kurmuşsun. Her taraftan bir ses yankılanıyor, birileri bir şeyler söylüyor, iyiliği ve kötülüğü ortaya döküyor ve sen ne yapacağını...