Κεφάλαιο 11

221 23 1
                                    

Χαχανιζει και τρίβει λίγο το σαγόνι του πριν απαντήσει <<Είναι...περίπλοκο.>> λέει και αφήνει το κενό να απλωθεί και να μας πνίξει.

<<Περίπλοκο...Μάλιστα.>> μου φαίνεται περίεργη η απάντησή του, ειδικά αφού "ξέσπασα" έτσι και απαντάει σχεδόν μονολεκτικά.

<<Απλα έτσι έτυχε.>> ανασηκωνει τους ώμους και σταματάει μόλις δει ότι σταμάτησα λίγο πιο πίσω.

<<Εδώ είμαι.>> βγάζω κατευθείαν τη ζακέτα του από πάνω μου και του τη δίνω <<Εεε...την έκανα λίγο χάλια.>>

<<Δεν πειράζει. Λοιπόν θα τα πούμε!>> με χαιρεταει και φεύγει, με τη ζακέτα στα χέρια του, τελείως βιαστικά.

Αμα με έβλεπε αυτή τη στιγμή θα ερχόταν αντοιμετοπος με μια παραξενεμενη έκφραση γιατί ήταν πολύ ξαφνικό και περίεργο όλο αυτό. Αλλά νταξει...τι να πω...ίσως βιαζόταν.

Πετάω τη τσάντα στο πάτωμα με το που πατήσω το πόδι μου στο σπίτι και πιάνω τη μαμά να φτιάχνει την κουρτίνα του σαλονιού. <<Δεν ήξερα ότι είχα και κάμερα παρακολούθησης.>> σχολιάζω μόλις την έπιασα στα πράσα.

<<Χαζομάρες απλώς σε άκουσα να μιλάς και...>> κάνει μια παύση και έρχεται βιαστικά κοντά μου <<...τι έγινε? Τι έπαθες και είσαι βρεγμένη?>> ταράζεται με την άκρως βρεγμένη εικόνα μου, λες και βγήκα από το μπάνιο είμαι. Δηλαδή οκ έπεσε ένα ποτήρι, τέτοιο χαμό δεν τον περίμενα.

<<Τίποτα μαμά μην ανησυχείς, σκόνταψε κάποιος στη τραπεζαρία και έπεσε το νερο από το ποτήρι του πάνω μου.>>

<<Μήπως ήταν ο νεαρός που σε έφερε και σπίτι?>> ανασηκωνει τα φρύδια της λες και έχω εγώ γκομενο ας πούμε τώρα και το κρύβω.

<<Όχι ρε μαμά!>> φωνάζω κάπως εκνευρισμένη και φεύγω τρέχοντας να κάνω μπάνιο μιας και έγινα σκατα.

Ένα ζεστό και χαλαρωτικό μπάνιο ήταν ό,τι πρέπει μετά από μια κάπως χάλια μέρα. Λιώνω πάνω στο κρεβάτι με το μπουρνούζι γιατί, όπως κάθε φυσιολογικός άνθρωπος, βαριέμαι αυτή τη στιγμή να κουνήσω έστω και ένα εκατοστό για να ντυθώ και πιάνω το κινητό στα χέρια μου.

Μόλις το ανοίξω βλέπω αίτημα για μήνυμα από ένα προφίλ στο ινσταγκραμ που δεν έχει καν όνομα "user356" τι φαση?

Πατάω να δω απλα το μήνυμα από περιέργεια γιατί δεν συμβαίνουν και συχνά αυτά τα άσχετα: Μεγάλη μαλακια αυτό που έγινε.

XOXO Your Secret AdmirerNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ