Τώρα μάλιστα. Έδεσε το γλυκό. Δεν φτάνει που θα μπω σε αυτή τη διαδικασία αλλά θα ξέρω ότι ίσως πετύχω και τον Τζακ?
Πόσο πιο υπέροχα πια?!
<<Θα έρθεις το Σάββατο στο ιβεντ?>> δεν περιμένω είναι η αλήθεια να εμφανιστεί ο Κάρτερ σε κάτι τέτοιο, ειδικά όταν εχει και τον πατέρα του να τον πιέζει συνέχεια. Από την άλλη μας δίνεται πάλι η ευκαιρία για να μπει μια φωτογραφία μας στην εφημερίδα του σχολείου και είναι κρίμα να την χάσει.
<<Μπα...δεν παίζει. Το πάρα έκανα τον τελευταίο καιρό και λεω να ηρεμήσω για λίγο.>> απαντάει κάπως κατσουφιασμενος <<Εσυ?>>
Τι του λες ντε τώρα?! <<Ε...ναι θα περάσω από εκεί...αναγκαστικά για την έξτρα εργασία.>>
<<Μάλιστα...ε εγώ όπως ξέρεις πάλι δεν θα λάβω μέρος. Αλλά δεν με πειράζει. Εξάλλου έχω ένα ταλέντο για ομάδα.>> με σκουνταει πειραχτικά στον ώμο.
<<Καλά σιγά το ταλέντο. Με την άλλη εργασία τι θες να κάνουμε?>> όσο περνάει ο καιρός και καταλαβαίνω σε τι κατάσταση βρίσκεται νιώθω χάλια να τον βγάζω από το σπίτι του για κάτι τέτοιο. Βέβαια δεν φταίω κι εγώ, δηλαδή εκείνος το επέλεξε αλλά από την άλλη δεν ξέραμε πως φέτος θα είναι διαφορετικά από κάθε άλλη χρονιά.
<<Αυτό είναι ένα θέμα...>>
Εμ πως να μην είναι με αυτό που μας έβαλε? Άλλο να φωτογραφίζεις τοπία και τέτοια και άλλο την ομάδα σου κάνοντας κάτι που του αρέσει. Δηλαδή δεν μας τα λέει καλά και η κυρία Κλαιρις. <<Μπορώ να έρθω σε μια προπόνηση αν θες. Για να μην χρειαστεί να πας κάπου. Αλλά είπες ότι δεν το ξέρουν τα παιδιά Ε?>>
<<Ναι...ε κοίτα αν είναι ελα ναι θα βρούμε μια λύση. Και για τη δική μου μεριά της εργασίας θα σκεφτούμε κάτι. Θα μιλήσουμε...τα λέμε!>> μου χαμογελάει και έχει ήδη αρχίσει να γυρίζει βιαστικά προς το σπίτι του.
Δηλαδή πραγματικά η καθηγήτρια θα με βάλει σε σκέψεις με το τι ακριβώς σχέδια είχε όταν σκεφτόταν τις εργασίες μας.
***
ΟΚρυφοςΣουΘαυμαστης: Αρα θα πας σήμερα ε?JaneMeyer: Ε ναι θα πάω, μια φορά το χρόνο κάνουν και κάτι διαφορετικό. Εσύ?
ΟΚρυφοςΣουΘαυμαστης: Νομίζω πως δεν θα σου δώσω απάντηση σε αυτό 😁
JaneMeyer: Ωωω ελα γιατί?
ΟΚρυφοςΣουΘαυμαστης: Ε δεν θα στο κάνω και εύκολο😝
Γιατί όσο να ναι θα μου είναι πολύ εύκολο να καταλάβω ποιος ειναι μέσα σε όλη τη πόλη.
VOCÊ ESTÁ LENDO
XOXO Your Secret Admirer
Ficção AdolescenteΜόλις ξεκινάει η τελευταία χρονιά στο λύκειο και ενώ όλα θα μπορούσαν να είναι ακριβώς τα ίδια με τις υπόλοιπες χρονιές η Τζέιν αρχίζει να λαμβάνει διάφορα σημειώματα μέσα στο ντουλαπάκι της. Ένας κρυφός θαυμαστής που του έχει κλέψει τη καρδιά έχει...