Κεφάλαιο 39

155 20 1
                                    

ΟΚρυφοςΣουΘαυμαστης: Και δεν μου έχεις πει...σου αρέσει το Halloween?

JaneMeyer: Ε, προφανώς 😂 Μου φαίνεται περίεργο να μην αρέσει σε κάποιον 😝, εσένα?

ΟΚρυφοςΣουΘαυμαστης: Μπορώ να πω ότι θα συμφωνήσω μαζί σου με αυτό. Φορας μια μάσκα, ή βαφεσαι, και είσαι τελείως διαφορετικός, άλλος άνθρωπος ένα πράγμα.

JaneMeyer: Αρα φαντάζομαι θα έρθεις στο πάρτι του λυκείου.

ΟΚρυφοςΣουΘαυμαστης: Φυσικά

JaneMeyer: Ίσως θα είναι και μια ευκαιρία σου να με πλησιάσεις χωρίς να καταλάβω ποιος είσαι 😝😈

ΟΚρυφοςΣουΘαυμαστης: Αχαχαχ ναι ίσως, ίσως και να μην χρειαστεί να κρυφτώ καν 🤔

Όπα, τώρα αυτό τι πάει να πει? Τι εννοεί? Γιατί να μην χρειαστεί να κρυφτεί?

Θα έρθει επιτέλους η μέρα που θα μάθω ποιος είναι?! Έτσι και εννοεί αυτό θα τρελαθώ!

<<Ελα ρε Τζέιν τώρα! Κλείσε το κινητό για λίγο, εξάλλου φτάνουμε στο μαγαζί.>> παραπονιέται η Μία κλασικά.

Αλλά δεν μπορώ να ερμηνεύσω το μήνυμα που μόλις μου έστειλε. Μήπως φταίει αυτό που έστειλα εγώ και απλως παίζει με το μυαλό μου? Είχε πει πως όταν θα ήθελε να αποκαλυφθεί θα το καταλάβαινα. Άρα μιας και δεν βγάζω άκρη...δεν ήρθε ακόμα αυτή η "κατάλληλη ώρα".

Φτάνουμε έξω από το μαγαζί και πριν προλάβουμε να πλησιάσουμε την πόρτα εκείνη ανοίγει προς τα μέσα και μας εμφανίζει δύο άκρως αντιπαθητικά πρόσωπα. Ο Ρομπ κρατιέται χεράκι χεράκι με την κοπέλα του, όπως και από το άλλο χέρι κρατάει μάλλον τα ψώνια τους. Και ακριβώς από δίπλα, ο Κάρτερ με μια επίσης κοπέλα δίπλα του. Πάντως ένα έχω να πω, δείχνουν το ίδιο σοκαρισμένοι όπως και εμείς.

<<Πολλές τυχαίες συναντήσεις τον τελευταίο καιρό Τζέιν.>> η αηδιαστική του φωνή με αναγουλιαζει μόνο που λέει το όνομά μου.

<<Τι ακριβώς υπονοείς? Άλλη όρεξη δεν είχα να ακολουθώ εσένα και τη κοπέλα σου.>> κάνουμε άκρη να βγουνε τα δύο ζεύγη. Ή είναι ένα ζεύγος και ένα μελλοντικό? Γιατί δεν έχω δει τον Κάρτερ ποτέ με κοπέλα να πω πως έχει σχέση, και τόσο καιρό που μιλάμε δεν έχει αναφέρει τίποτα. Αλλά μόνο η εικόνα τους δίπλα δίπλα...κατι απλά δεν μου κολλάει.

<<Ποτέ δεν ξες.>> ανασηκώνει τους ώμους του και τραβάει όλο το παρεακι να απομακρυνθεί. Πάλι καλά δηλαδή γιατί με ξινιζε αυτή η εικόνα εκνευριστά πολύ.

XOXO Your Secret AdmirerOnde histórias criam vida. Descubra agora