<<Καλά αυτό το άτομο δεν βαριέται να γράφει συνέχεια? Ή το άλλο που το πας? Να έρχεται νωρίτερα για να το αφήσει εδώ χωρίς να το πάρει χαμπάρι κανένας.>> σχολιάζει ο Φιν όσο έχει ακόμα τα χέρια του τυλιγμένα στη μέση της Μιας.
<<Προφανώς και όχι. Εφόσον τη γουστάρει. Αντε άνοιξέ το!>> με παροτρύνει γεμάτη ενθουσιασμό κλασικά.
"Πίστευα πως θα καταλάβεις ότι εγώ σου έστειλα." <<Εεεεε...>> κολλάω. Πως να μην κολλήσω? Τα περίεργα μηνύματα που λάμβανα ήταν από αυτόν? Προφανώς και δεν το είχα καταλάβει.
<<Τι?>> ρωτάει μιας και δεν διάβασα δυνατά αυτό που έγραφε γιατί δεν το είχα καν αναφέρει <<Τι γράφει?>>
Της δίνω το χαρτάκι με έναν ενδοιασμό. Τη κοιτάω που αφήνει το χέρι του Φιν που κρατούσε και παίρνει το χαρτάκι. Το διαβάζει και σηκώνει αργά αργά τα μάτια της προς εμένα.
Τώρα σκέφτεται πως να με σκοτώσει ή είναι η ιδέα μου?
<<Σου έχει στείλει μήνυμα?>> ρωτάει σοκαρισμένη και γυρνάει να δω το χαρτί λες και δεν το διάβασα πριν από λίγο.
<<Η αλήθεια είναι ότι δεν το είχα καταλάβει πως ήταν αυτός.>> απαντάω και παίρνω το χαρτί από τα χέρια της.
<<Ή αυτή.>> πετάγεται ο Φιν και κάνει και τις δύο μας να γυρίσουμε να τον κοιτάξουμε χωρίς να ξέρουμε τι να πούμε.
Η Μία διώχνει απαλά τα χέρια του από πάνω της και γυρνάει να τον κοιτάξει <<Αυτή?>>
<<Δεν ξέρουμε αν είναι αυτός ή αυτή.>> ανασηκωνει τους ώμους κάνοντας την παρατήρησή του.
<<Η αλήθεια ει->>
<<Σσσσσ!>> με διακόπτει η Μία κουνοντας τα χέρια της <<Ξέρασε τα όλα. Τι ξέρεις?>> πλησιάζει τον Φιν με τον δείκτη της να στοχεύει το πρόσωπό του.
<<Τι λες?>> εκείνος γελάει και απομακρύνει το χέρι της από πάνω του <<Απλώς λέω ότι δεν ξέρουμε αν είναι αγόρι ή κορίτσι.>>
<<Δίκιο έχει.>> σχολιάζω και αρχίζω να το σκέφτομαι σαν περίπτωση. Όντως δεν μας είχε περάσει από το μυαλό αυτό. Επειδή μας ενδιαφέρουν τα αγόρια το θεωρήσαμε δεδομένο.
<<Δηλαδή αν όντως ίσχυε...θα ήσουν οκ με αυτό?>> γυρνάει παραξενεμη προς εμένα.
<<Δεν μπορώ να κάνω και κάτι αν ισχύει. Γούστα είναι αυτά.>>
<<Τζέιν αμα γο->>
BẠN ĐANG ĐỌC
XOXO Your Secret Admirer
Teen FictionΜόλις ξεκινάει η τελευταία χρονιά στο λύκειο και ενώ όλα θα μπορούσαν να είναι ακριβώς τα ίδια με τις υπόλοιπες χρονιές η Τζέιν αρχίζει να λαμβάνει διάφορα σημειώματα μέσα στο ντουλαπάκι της. Ένας κρυφός θαυμαστής που του έχει κλέψει τη καρδιά έχει...